נסטיה
ממשיכה בקרוב! אשמח לדעות רבות ותגובות. על כל תגובה תודה

אהבה אף פעם לא מתה – פרק 1

נסטיה 14/01/2015 637 צפיות אין תגובות
ממשיכה בקרוב! אשמח לדעות רבות ותגובות. על כל תגובה תודה

התחלתי ליכתוב לו ברכה, מכתב. לא יכולתי לחכות להודעה שלו או מכתב… התחלתי לירשום :
דורי, אתה יקר לי, אתה חסר לי. אני אוהבת אותך, ומתגעגעת. אני כבר מחכה לחודשיים הבאים שתבוא עם אחותך ואביך לביקור.. אני אשמח ליראות אותך, ועד אז? אשמח לקבל ממך מכתבים. אוהבת אותך ומתגעגעת ליאור. הלכתי לדואר שלחתי את המכתב. מאז אני מחכה שבועיים. הוא לא עונה לי לפאלפון ולא שולח מכתבים כבר שבועיים שלמים. החלטתי להתקשר לאחותו גלי. למרות שהוא בארץ אחרת, בבריטניה. כבר לא היה איכפת לי לבזבז את הכסף עליו.
גלי :" הלו?"
ליאור (אני) :" גלי? את?"
גלי :" מה רצית? וכן זאת אני"
ליאור (אני) :" איפה דורי?"
גלי :" הוא נסע.. " היא גמגמה
ליאור (אני):" לאן?"
גלי :" למלון בבריטניה חוץ מזה תתקשרי אליו ותפסיקי להתערב! " גלי סיימה את השיחה, היא נתקה לי בפרצוף. אתם קולטים את החוצפה? התקשרתי לאביו, הוא סיפר לי שהוא לא בבית והוא עסוק בשביל לדבר, ואמר שהוא מצטער על אי הנוחות. התקשרתי לאמו כי הבנתי שאין טעם להתקשר לאחים… אמו אמרה לי שהיא מצטערת שתרחתי להתקשר לכ"כ הרבה טלפונים בסכום כזה אדיר, ושלפעמים אחים אוהבים לשקר לאחרים. ואז היא אמרה לי שדורי בבית, אך הוא ישן. מיד שאלתי אותה ו.. למה הוא לא עונה לי בנייד שלו? היא השיבה לי שהוא התקלקל ולא פועל. לפני שניתקתי הזכרתי ואמרתי ששלחתי מכתב ושיבדקו בדואר בעוד כמה ימים. "בסדר מתוקה. ותודה על כל הטרחה שלך " בסדר.. כלומר אין בעיה זה בסדר. אמרתי ביי וניתקתי.
לא קלטתי את החוצפה הגסה של גלי, כלומר.. איך בת כזאת רשעה ומעצבנת יכולה לצאת להורים וילד כאלו חמודים ונחמדים? אבל אז קרה הגרוע מכל.. הדבר שהכי לא רציתי שיקרה, הדבר האחרון שרציתי שיקרה…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך