Maiden Heart
נקודת מבט של.... לירון
אבל שמעו בנות.... אני צריכה שתעשו שמות אמריקאיים,
אם זה היה שניים ישראליים אז אפשר היה להחליק את זה אבל זה די בעייתי כי יש רק שם אחד אמריקאי!!!
אז פליז פליז, יפה?
לאביו מדהימות שלי 3'>

אהבה בהכחשה | 1

Maiden Heart 08/09/2013 813 צפיות 8 תגובות
נקודת מבט של.... לירון
אבל שמעו בנות.... אני צריכה שתעשו שמות אמריקאיים,
אם זה היה שניים ישראליים אז אפשר היה להחליק את זה אבל זה די בעייתי כי יש רק שם אחד אמריקאי!!!
אז פליז פליז, יפה?
לאביו מדהימות שלי 3'>

אני מסתכלת פעם אחרונה בבבועה שבמראה. שיער שחור ארוך ומסודר, עיניים כחולות, אני אוהבת את איך שהיא נראית. אני אוהבת את עצמי.
אני מסדרת טיפה את האיפור, מרימה את התיק ויוצאת מהחדר בצעדים קלים. כמעט שלא שומעים אותי, וזה טוב. אני לא אוהבת שמחטטים לי בנעליים, אני לא חושבת שאי פעם אוהב.
אני יורדת במדרגות בתפיפות מהירות, חוטפת תפוח מהסלסילה שעל השולחן, ויוצאת מהר. אני מסתכלת על השעון שבאייפון, שוב, מאחרת. אני נאנחת, ונותנת ביס לתפוח.
אני מסתכלת על הרחוב הריק שעומד מולי, ואני יודעת שהדרך ארוכה. אני יוצאת, בצעדים מהירים, כי אני יודעת שאם לא מהר, אז אין דרך אחרת. אני מרגישה את העייפות של הבוקר מכה בי, ושמה עליה פס.
לא הייתי קוראת לעצמי שקטה ופינתית, או במילים אחרות פרח קיר, אבל גם לא הייתי קוראת לעצמי רעשנית ומתלבטת. כי ככה זה, תשומת לב לא בוער לי בכמויות שבוער לבנות אחרות.
אני שוקעת במחשבות ששוב, מציפות את הראש בלי הפסקה. אני מקבלת רגע של שקט כשאני רואה את השער של בית הספר, כחול, גדול, וסגור. אני מאותתת לשומר שבפנים לפתוח, ודופקת ספרינט לתוך הכיתה.
כשאני מגיעה, אני מתנשפת. י"ב, שנה אחרונה. שנה הבאה, קולג'. אני מסתכלת על המורה במבט מתנצל, היא די אוהבת אותי אז היא רק מזהירה, אני לא ממש מקשיבה. אבל היי, אם היא לא יודעת, זה לא מזיק?.
אני מתיישבת במקום היחיד שפנוי. אני מניחה את התיק, ונשענת קדימה קצת. אני שומעת אנחה מוזרה שכזאת, ומסובבת את הראש. אני מסתכלת על הצורה שהוא ישב בה, ויודעת שהדבר היחיד שמעניין אותו זה לישון. אני מחייכת אליו, והוא עושה עם האצבעות. מתעצל. רק נקווה שהסידור הזה הוא לא לכל השנה…. או שכן? פאק. איחור זה משהו.


תגובות (8)

זה פאקינגגגגגגגגגגג מושלםםםם את חייבת להמשיךךךךך <3 <3 <3

08/09/2013 10:05

3'> 3'> 3'>

08/09/2013 10:32

אהבתייי, אבל בבקשה בבקשה אם את יכולה לכתוב את הנקודות מבט לפני שאת מתחילה את הפרק [בסוגריים או משו כזה..] כי זה מבלבל שכותבים את הנקודות מבט ברציתי להוסיף…
חוץ מזה זה מושלם.. תמשיכי:)

08/09/2013 10:53

אני אוהבת לשים ברציתי להוסיף כדי שינחשו [ :
טנקס לאב 3'> 3'>

08/09/2013 11:14

את חייבת להמשיך דחופ!!!!!!
מה את משאירה אותי בכזה מתח?!את נורמלית?!?!
תמשיכי במידי!
נ.ב-תקשיבי סתם עצה תרשמי את הנקודות מבט כיאילו ככה
————–נקודת המבט של לירון——————-
כי לפעמים זה ממש מבבלבל וגם אולי מעצבן…אישית לי זה לא הפריע ככה גם אני הייתי כותבת פעם אבל אז העירו לי על זה וגם לי קל לקרוא את מה שאני כותבת….

אבל בכול מיקרה העיקר שתמשיכי :)

08/09/2013 11:54

אני עושה את זה כי לדעתי זה פשוט יותר…. מעניין…… עכשיו זה פשוט התחלה וזה וגם השמות צריכים שינוי בגלל שכולם ישראליים וזה לא בישראל בכלל אז אין שמות בינתיים, אבל בדרך כלל גם מבינים ממה שכתוב וזה[:
טנקס אהובהה 3'> 3'>

08/09/2013 12:09

הסיפור ממש יפההההההה!! :)))
אהבתי את ההתחלהה!! D:
את כותבת מדהים ומתארת הכל…. כ-י-ש-ר-ו-ן ♥♥
אה ושם אמריקאי- אמה ^-^
תמשיכיייייייי!!! :*

08/09/2013 12:58

חיחי כמה אמות ישלי!!! 3'>
כע אלינור זה אמריקאי, אז אני רושמת אמה ואלינור. סבבה, לזכור!!!
טנקס אהובותתת 3'> 3'> 3'>

08/09/2013 13:07
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך