Maiden Heart
נקודת מבט של..... אמה (האמ נועם האמ)
3 תגובות ממשיכה!!!
לאביווו הכי בעולםםם 3'> 3'> 3'>

אהבה בהכחשה | 8

Maiden Heart 10/09/2013 782 צפיות 7 תגובות
נקודת מבט של..... אמה (האמ נועם האמ)
3 תגובות ממשיכה!!!
לאביווו הכי בעולםםם 3'> 3'> 3'>

פאק, זאת המסיבה הכי ענקית שראיתי בחיי. אני מתלהבת כל כך, שאני לא מאמינה שזאת אני שעומדת עם הרגליים עמוק בתוך חול של ים, ומתלהבת.
אני מתה להיכנס למים, למרות שאני לא רואה אף אחד שנכנס. כולם עומדים בחוץ, רוקדים למוזיקה שהדי ג'יי שם, בביקיני, ובגדי ים. אני מסתכלת לצדדים, ורצה במהירות לתוך המים הקרים, שמכים בי בעוצמה לא נורמאלית. אני נופלת אחורה. אני קמה, יורקת החוצה את מי המלח ומזיזה את השיער השטני שלי מהפנים. אני מסתכלת על דמות גבוהה גולשת בין הגלים העמוקים יותר, אני מנסה להתעלם אבל התנועות כל כך חדות ו…. מרשימות. אני מסובבת את הראש כשאני שומעת מישהו קורא לי. אני יוצאת מהמים ומצטרפת למסיבה, שמרגישה בדיוק כמו שהיא נראית.

אני משתחררת. אני רוקדת בחדות ותנועתיות זורמת. הטיפות של המים יורדות לי במורד הגוף, וגוררות מבטים חרמנים של בחורים אקראיים, שדי מביך אותי אבל אני מנסה להתעלם. אני מרגישה ליטופים נוגעים-לא נוגעים בגוף, ואני יודעת שמנסים להתחיל איתי. אני מתעצבנת ברמות על, לוקחת בקבוק בירה ומתרחקת מהמסיבה. אני לא יודעת למה לעזאזל לקחתי בקבוק בירה.

אני מתיישבת מתחת לצוק שמאיים לקרוס בפינת החוף, במקום די ריקני שלקח לי עשר דקות הליכה על הקו ההוא שבו מסתיים הרך. הרגליים שלי השאירו עקבות בבוץ הרטוב והטובעני, והייאוש שלי השאיר עצב מאחור. אני מסתכלת על הדמות הגולשת נעה לה בתנועות החדות והמדהימות שלה. אני שותה, שלוקון, מהבירה, משחילה משקפי שמש בשיער השטני והארוך שלי. אני משרברבת שפתיים בשעמום. אני עוצמת עיניים לרגע, וברגע הבא אני רואה את הדמות הגולשת מתקרבת עם הגלשן שלה. נעשית גדולה יותר ויותר, חושפת את השרירים והיופי שהיה בגולש ההוא. בשיער הבלונדיני שלו, בגוף האתלטי במיוחד.~ אני מסתכלת על הטיפות גולשות לו במורד הגוף, ואני די מבינה ממה בנים מתלהבים כשהמין שהם נמשכים אליו נוטף מים. הוא מעביר את האצבעות בשיער שלו, מסדר אותו. הוא מסתכל עליי בעיניים המדהימות והטיפה מלוכסנות שלו. אני מסמיקה ברמות על.!
"יש מצב תביאי לי שלוק מהבירה?" הוא שואל. אני לא יכולה לסרב. פאק, הוא כזה חתיך.


תגובות (7)

מהמםםםם, תמשיכיייי

10/09/2013 07:54

סורייי שלא הגבתי בפרק הקודם…. לא הייתי פה!
אבל גם הוא היה מושלםם!! :)))))
וגם זה מושלם!!! איזה כיף שאת מעלה פרקים בתדירות גבוהה ^-^
אני כל כך שמחה שאת מעלה כל פעם פרקקק!! D:
אחד הסיפורים שאני רק מחכה לקרוא!!! ♥♥♥
תמשיכיייי במהירות!!!!!!!! :***

10/09/2013 07:57

ענברייי ונועמוש כמה שאתן מדהימותתתת!!!3'>
לאביו הכי בעולם!!!!!
עוד תגובה ממשיכה יפות שלייי 3'> 3'>

10/09/2013 08:03

מושלםםםם!!! וואי קראתי עכשיו את כל הפרקים ואת פשוט מ-ו-כ-ש-ר-ת!!
את חייבת להמשיךךך! ויש לי שאלה קטנה…אפשר להצטרף עדיין או שזה מאוחר מדי?

10/09/2013 08:29

ברור שאפשר להצטרף, אבל בתור חבר. טובה וכאלה כי יש המון נקודות מבט [ :
מקסימום תירשמי לסיפור הבא נקודת מבט וזה וסיפור הזה חברה טובה P:
טנקס מושלמתתת, לאביווווו 3'> 3'>

10/09/2013 08:32

אוקיי..אז..
שם: היילי החברה הכי טובה של..מי שבאלך
גיל:18
תיאור חיצוני: שיער חלק בהיר עד אמצע הגב עיניים חומות גדולות גבוהה.
אופי: פתוחה, עקשנית (עומדת על שלה), נאמנה לחברות שלה ויהי מה, רעשנית, מצחיקה, מחייכת המון, מבינה ועמוקה כשצריך, תמיד מנסה לשדך לחברה הכי טובה שלה חבר שיתאים לה, הרבה אוהבים אותה וזהו נראלי…
בסיפור הבא אני רוצה נקודת מבט סבבה? אבל עם דמות חדשה..

10/09/2013 08:59

טנקס לאב 3'>
ואין בעיה אני אשמור לראשית מרכזית (:

10/09/2013 10:36
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך