אהבה בהסתר נ"ח

בקי 04/11/2011 667 צפיות 2 תגובות

לאחר זמן רב כשז'וני כבר נרדם שנת יישרים, רוז'י לא יכלה להירדם מהסיבה שאחיו התאום של אהובה עם רעייתו ובנותיו התאומות יגיעו לשמוח בשמחתם ומחר בבקר חשבה לעצמה היא תתקשר לבית אחיו ותיידע אותם בדיוק באיזה תאריך יתקיים טקס נישואיהם וכן תברר באם יש משפחה שאפשר להזמינה גם כן.

הבקר הגיע ואולי שנייה קודם נרדמה רוז'י. ז'וני קם ממיטתו כמובן בשקט לבל יעיר את ארוסתו ולאחר דקות מעטות יצא לדרכו בבית המשפט. היום הוא יושב בערעור בהרכב של 3 שופטים והתיק הנדון די מסובך ויש להתכונן היטב טרם התחלתו.

רוז'י התעוררה משנתה ולשמחתה השעה הייתה רק 10.00 כך שאם אמה תרצה לקנות לה בגד חדש יש המון זמן לכך.

לאחר שהתקלחה והתלבשה כשהיא מכינה לעצמה כוס קפה עם משהו ליד צלצלה לאמה: "היי מאמי" היי רוז' שלי המתוקה"

"רציתי לשאול אותך אם תרצי להיפגש עמי היום? "ודאי אני מצפה לטלפון שלך" "ועוד משהו מאמי אני עוד מעט אתקשר לאחיו של ג'וני כדי לעדכן אותם לגבי תאריך הנישואין וכמו כן אשאל אותם אם יש להם קרובים שהיו רוצים להזמין, את יודעת מאמי אתמול עשינו רשימה בעניין המוזמנים והמצב די עגום אבא'לה סגר עם האולם ל-100 מוזמנים אך בינתיים יש לנו בקושי 60 אורחים שנזמינם.

רוז'י השיבה לה אמה אני רוצה להזמין גם את 2 בנות הדודה שלי עם משפחותיהן וכן את הדוד של אבא וכמובן הוא יזמין חברים וידידים מהאוניברסיטה כך שהסירי דאגה לדעתי כמות המוזמנים אפילו תעלה על 100.

"יופי ענתה לה רוז'י מתי ניפגש מאמי ??" "בעוד שעה נוח לך " "כן ממש מעולה את יודעת את הכתובת נכון"? כמובן מי לא יודע את הכתובת של החנות היוקרתית כאן בפריז"??

רוז'י סגרה את הטלפון והחליטה להתקשר לאלפרד. לשמחתה ענתה רעייתו : היי ורונה מדברת רוז'י " היי רוזי בקר טוב מה שלומך ?" "בסדר גמור ואתם?" גם בסדר גמור. "תקשיבי אמרה ורונה לרוז'י , אנחנו בטוח נשתתף בטקס הנישואין שלכם ורציתי לשאול אם אפשר להזמין כמה בני משפחה של ארוסך ובעלי""

"בוודאי בשמחה רבה ורונה, ואם את רוצה להזמין גם מישהו מהמשפחה שלך אשמח מאד". ורונה רשמי בינתיים את התאריך של הנישואין בעוד 3 שבועות מהיום , אך כמובן אתם תגיעו מוקדם יותר בכמה ימים ותתארחו בביתנו בשמחה רבה."

"תודה רוז'י אני מתה לפגוש אותך ולתת לך חיבוק ענק" "זה הדדי מתוקה השיבה רוז'י. עכשיו נסכם כך ורונה , אני אתקשר אלייך בעוד 3 ימים ומקווה שיהיה לך מספרם המדוייק של המוזמנים ואני חוזרת ומבקשת ממך כי אשמח אם תזמיני גם אנשים שלך כדי שנשמח כולנו ביחד"

"רוז'י שאלה ורונה האם לז'וני יש מושג על כך שיפגש עם אחיו"?

"חד וחלק לא, אני רוצה לעשות לו הפתעה אך כדי שחלילה לא יתרגש יתר על המידה שעה לפני שניסע לשדה התעופה להקביל את פניכם רק אז אגלה לו את הבשורה שלדעתי תשמח אותו ללא גבול"

שתי הגיסות סגרו את הטלפון ורוזי התכוננה לצאת ולהיפגש עם אמה.

המשך יבוא


תגובות (2)

מקסים כמו תמיד תמשיכי:)

04/11/2011 06:48

שבת שלום מירי היקרה שלי תודה רבה רבה ♥♥♥♥♥♥♥♥

04/11/2011 07:23
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך