בקי
אין לי מלים ♥♥♥♥♥

אהבה בהסתר ע"א

בקי 07/11/2011 581 צפיות אין תגובות
אין לי מלים ♥♥♥♥♥

בקר טוב לכלה ולחתן, בקר טוב למשפחת מארסו המתוקה, בקר טוב לוורונה אלפרד התאומות המתוקות ובקר טוב לכל המוזמנים הרבים שיגיעו לשמח בשמחת הזוג הצעיר שהוא פשוט מושלם.

וורונה הפתיעה את כולם כשהיא הכינה ארוחת בקר מעשה ידיה להתפאר, כולם התיישבו מסביב לשולחן ונהנו מהארוחה וכמובן מטבע הדברים כל השיחה נסבה על החתונה הממשמשת ובאה.

לפתע צלצל הפעמון בדלת המשפחה: ז'וני מיהר לפתח ולפניו עמד שליח כשהוא מחזיק זר פרחים ענק ממש ענק, ז'וני ביקש ממנו שימתין ונכנס למטבח ואמר רוז'י מישהו כנראה אוהב אותך מאדף היא קמה וראתה את הזר היפהפה ממש ממש מדהים, בינתיים ז'וני חזר עם תשר נאה ושניהם סגרו את הדלת.

מעניין ממי הזר חשבה רוז'י היא פתחה את המעטפה כשבתוכה היה כרטיס ברכה מכל סגל עובדי המחלקה הכירורגית בבית החולים ע"ש דגול. היא פרצה בבכי וביקשה כי ז'וני יחבק אותה חזק חזק, כמה הם מקסימים אמרה תוך כדי בכי , בכי שהגיע הזמן לפרוק מעצמה את כל ההצטברות של החתונה וכו' והכי הרבה את השיחה עם קובי, ועכשיו רוז'י תחזור לעצמה ואכן זה בדיוק מה שארע.

היא מיהרה להתקשר למחלקה ותוך כדי בכי הודתה לכולם, אנה ענתה לה לטלפון, ואמרה לה מאמי מותר לך לבכות, את צריכה להתרוקן מכל המתחים ובערב תהיי הכלה היפה ביותר בפריז עיר האורות., היא עוד הוסיפה שפרופסור פרנסואה ביקש מכמה קולגות שלו שידאגו לשלח למחלקה כמה אחיות, רופאים וצוות עזר כי כולם ממש כולם רוצים להשתתף בשמחתך רוז'י המתוקה שלנו.

הבנות התאומות החלו גם הן לבכות כי לא הבינו למה רוז'י בוכה, היא התכופפה לעברן ונישקה לכל אחת ואחת המון נשיקות, המון אהבה הצטבר בלבה ואת הבנות האלה היא אוהבת כאילו הכירה אותן מאז הולדתן.

רוז'י צלצלה להוריה ושאלה לשלומם וכמובן אמרה להם על הזר הענק שקיבלו מהמחלקה הכירורגית.

וורונה הכינה עוד כוס קפה להשלמת ארוחת הבקר הזו שהיא תהיה האחרונה לפני טקס הנישואין. הם צריכים להיות בשעה 17.00 בכנסייה ועד אז צריך לארגן הכל ולכן אם מישהו יהיה רעב בטרם יצאו יצטרך להכין לעצמו.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך