בקי
נקווה שרוזי תשוב מהר ככל האפשר לקו הבריאות ♥♥

אהבה בהסתר פרק ה'

בקי 18/10/2011 577 צפיות 3 תגובות
נקווה שרוזי תשוב מהר ככל האפשר לקו הבריאות ♥♥

פרק ה' אהבה בהסתר

רוזי הגיע לביתה וממש דאגה למה היא כל הזמן חשה סחרחורות. היא החליטה שמחר בבקר תבקש מד"ר פרנסואה כי יבדוק אותה ואולי שיעשה לה בדיקת דם לוודא אם אין לה חסכים בדם.

את הקופסא האחרונה ממטעמיה של אמה היא חממה , שמחה שהיה לה תיאבון וסיימה לאכול את כל תכולת הקופסא. רוזי טלפנה לאמה והודתה לה על הקופסאות שהיא שולחת אליה וגם הזכירה לה כבדרך אגב שכל הקופסאות ריקות. אמה הבטיחה לה שהיא תמלא אותן ואולי כבר מחר תשלח עם האבא לפחות כמה קופסאות והשאר יגיע בהמשך. אמה שאלה את רוזי: ..

"מה שלומך חמודה לפי הקול שלך נשמע לי שאינך בקו הבריאות"? "אמא למען האמת אני קיבלתי מספר פעמים סחרחורות די מפחידות והחלטתי כי מחר כשאגיע לעבודה אבקש מד"ר פרנסואה שיבדוק אותי ושיעשה לי בדיקת דם" "רוזי ביקשה האם אולי תיקחי לך כמה ימי חופשה ותנשמי אויר צח ולא כל הזמן את האוויר הדחוס שבבית החולים" אני מזמינה אותך אלינו , נטפל בך ויהיה כייף לבלות מספר ימים יחדיו."

"תודה מאמי, מחר אני יבררו בדיוק מה קורה אתי יש מצב שאגיע הביתה לכמה פינוקים ממך ומאבא שאתם הכי חשובים לי בחיים". אוקיי מאמי אמרה לה אמה וביקשה סליחה שהיא לא תוכל להמשיך לדבר איתה מאחר והיא כבר בדרך למטבח" .

רוזי ניסתה להיכנס למקלחת אך חרף הסחרחורות העדיפה לשכב במטה. הרגשתה הלכה והחמירה ובלית ברירה נאלצה לצלצל לד"ר פרנסואה. לאחר שיחה קצרצרה בינה לבינו הוא ביקש ממנה להישאר במיטה , ורק שאל אותה באם היא נעלה את הבית והמפתח בדלת" "נעלתי אך המפתח לא בדלת" "רוזי אני זוכר שהקפדת להשאיר מפתח מהדירה שלך במגירה בחדר האחיות, האם הוא עדיין שם?"

"כן" "אוקיי תישארי במיטה ואני בדרך אלייך. למזלה באמת המפתח היה במגירה והרופא מלווה באחות ניקול שמו פעמיהם לביתה של רוזי

המשך יבוא


תגובות (3)

ואו, זה פשוט מדהים!

18/10/2011 09:26

היי מאמי
מודה לך מעמק הנשמה תודה תודה תודה רבה ♥♥♥
ממני בברכת ערב טוב ומועדים לשמחה ♥♥♥♥

18/10/2011 10:21

הלוואי ורוזי תשוב לקו הבריאות :) תמשיכי :)

18/10/2011 10:52
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך