בקי
בריאות טובה רוזי המתוקה ♥♥

אהבה בהסתר פרק ו'

בקי 18/10/2011 715 צפיות אין תגובות
בריאות טובה רוזי המתוקה ♥♥

ניקול וד"ר פרנסואה הגיעו לביתה של רוזי תוך זמן קצר מאד ועם כניסתם התיישב הרופא ליד מיטתה בדק לה את הדופק, שאל לתחושתה והיא השיבה "לא מרגישה בטוב" "רוזי אמר לה הרופא, לדעתי כדאי שניסע לבית החולים ושם אוכל לברר בוודאות לאחר בדיקת דם מהירה מה מצבך יתכן ואת אנמית מאד או סיבות אחרות",

רוזי לא ענתה וניקול ניסתה לעודד את חברתה: "רוזי זה לא סוף העולם, כדאי לברר למה את סובלת בזמן האחרון מסחרחורות "? "נכון" היא השיבה בלחש וחשה אי נוחות וגם אפילו פחד.

ד"ר פרנסואה צלצל לבית החולים ואמר משהו בלחישה וסגר את הטלפון. לאחר כ – 15 דקות נשמע צלצול בדלת ומחדר המיון שבבית החולים שלחו אמבולנס כדי להסיע את רוזי לבית החולים. הנהג והאח של חדר המיון הושיבו אותה על הכסא ושניהם הורידו אותה בזהירות במדרגות וכשהגיעו לכניסה הפכו את הכסא לאלונקה וכך הכניסו את רוזי פנימה לתוך האמבולנס.

ניקול ליוותה את חברתה במהלך כל הנסיעה כשהיא מחזיקה את ידה ומעודדת אותה מאד מאד. בטרם הגיעו לבית החולים ממש לפני הכניסה לחשה לה רוזי:"מה יהיה עם האהוב שלך" את משאירה לי אותו בתור נדוניה" "לא !!!!!" אוקי טוב לדעת.

האלונקה כשרוזי שוכבת עליה הגיע למחלקה הכירורגית וד"ר פרנסואה הגיע מיד כשהוא מתנצל ואומר לה "רוזי סליחה שאדקור אותך קצת" הוא לקח לה דם ומיד ניקול הביאה את המבחנות למעבדה שבקומה העליונה.

השמועה שרוזי הגיעה עם אמבולנס עברה מפה לאוזן ורבים הגיעו לברר מה עלה בגורלה של רוזי היפהפייה החרוצה והכל כך מתוקה כי הובאה לכאן דחוף.. ד"ר ז'ק שמע שרוזי בבית החולים מיד התייצב לצידו של עמיתו ד"ר פרנסואה לברר מה קורה עם רוזי.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך