בקי
ברוך הבא קובי אוהבים אותך , מעניין מה רצית לשאול את שתי האחיות? ♥♥♥♥

אהבה בהסתר פרק ז'

בקי 18/10/2011 896 צפיות 2 תגובות
ברוך הבא קובי אוהבים אותך , מעניין מה רצית לשאול את שתי האחיות? ♥♥♥♥

בדיקות הדם הגיעו לידי 2 הרופאים והן הראו אנמיה מאד מאד חזקה וכן חוסר ברזל ועוד כהנה וכהנה
תוצאות שמסבירות היטב את הסחרחורות. 2 הרופאים דיווחו לרוזי על מצבה והחליטו שהיא תאושפז במחלקה הכירורגית למרות שהייתה צריכה להיות במחלקה פנימית, אך לא יעלה על הדעת שהיא לא תהיה במחלקה , שכולם כולם סוגדים לה, על חריצותה ויחסי האנוש הן כלפי החולים והן כלפי כל עמיתיה שזה פשוט לדוגמא..

ניקול דאגה למיטה נוחה לחברתה ומיד החליטו הרופאים, להזרים לגופה מנה אחת של דם , ולוודא כיצד תחוש לאחריה. ניקול נקראה ע"י אנה האחות וזו כמובן יצאה מיד ומה ששמעה העלה את רף שמחתה ואין ספק שגם רוזי תשמח מאד מאד. ניקול ואנה דהרו לחדרו של "האהוב של רוזי" כך הוא נקרא ושמחו לראותו כשעיניו פקוחות לרווחה ומבקש קצת מים.

"היי ברוך הבא קידמה אותו ניקול "מה שלומך" "בסדר" "איך קוראים לך" "קובי" . "מה אתה זוכר מהימים האחרונים" "אני הייתי במרדף אחרי חיילים גרמניים שהיכו עד זוב דם אזרחים חפים מפשע ואני יחד עם כל המחלקה שלי רדפנו אחריהם והצלחנו להניסם אך אחד מהם טרם ברח לנפשו ירה לעברי ואני כנראה איבדתי את ההכרה".

"כמה ימים אני כאן "? "מספר ימים לא רב, וזה הישג אדיר ששבת להכרה ושאתה זוכר הכל ממש נס" "אני תמיד סומך על ניסים והנה גם עכשיו זה צלח."קובי אמרה ניקול מיד אבקש מד"ר פרנסואה לגשת אליך ולהתבשם בבשורה הנפלאה שחזרת הביתה ח ח ח והוא ימשיך לטפל בך בפציעות הגופניות וגם הכאבים שאתה חש לאט לאט יעלמו."אני רוצה לשאול משהו אך ד"ר פרנסואה נכנס וקובי פסק מלומר :

"הרופא היה מאושר מהתפנית המדהימה של הפצוע , הוא טפח על שכמו של קובי לחץ את ידו ואמר לו: "אתה גבור , אתה ממש גבור האם את חפץ להודיע למישהו שאתה בבית חולים?" "כן מאד" ד"ר פרנסואה שלף את הטלפון את הטלפון הנייד מכיסו ומסר אותו לקובי: הוא צלצל ומיד הסמיק כששמע את קולה של בתו הקטנה הלוווווווו אמרה בקול ילדותי" היי רותם נשמה שלי מה שלומך? ב ס ד ר ומסרה את השפורפרת וקובי שאל מירי כן חמוד מה שלומך ? עכשיו אני מרגיש בסדר פשוט נפצעתי קל מאד כשמעדתי ובבית חולים החליטו לאשפז אותי לכמה ימים"

"אתה בטוח שרק לכמה ימים "? "כן כך לפחות אומר לי הרופא שאף אני מדבר מהטלפון האישי שלו , את יודעת מירי, להביט לעיניו של הרופא זה לחוש בריא ומאושר" ד"ר פרנסואה הרופא הותיק והאנושי מאד חש לחלוחית קטנטנה בקצה עיניו ומיד נזקק להבריק את משקפיו ולהמשיך",

המשך יבוא


תגובות (2)

מעניין עם הוא נשואי? עם כן אז מסכנה רוזי :) תמשיכי

18/10/2011 13:15

בקר אור מירי
מה שלומך מתוקה? תודה לאל שב החייל הביתה נאחל לו בריאות טובה וחזרה לשגרה♥♥ ♥♥♥
מועדים לשמחה מירי יקירתי ממני בקי ♥♥♥

19/10/2011 00:46
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך