בקי
רוזי שבה לעבודתה וכל סגל קידם את פניה במחיאות כפיים כשהם מרעיפים על האחות הרחמניה הכל כך יפה רק דברי אהבה "ברוכה השבה רוזי"

אהבה בהסתר פרק ט"ו

בקי 21/10/2011 606 צפיות 2 תגובות
רוזי שבה לעבודתה וכל סגל קידם את פניה במחיאות כפיים כשהם מרעיפים על האחות הרחמניה הכל כך יפה רק דברי אהבה "ברוכה השבה רוזי"

אהבה בהסתר פרק ט"ו

רוזי נרגעה לאט לאט כשהתמיכה של הוריה מסיבית הם אינם שואלים או מציעים הם פשוט תומכים במצבה ומחבקים.

לאחר 3 ימים חזרה רוזי לבית החולים למחלקה הכירורגית כשהיא מרגישה ממש טוב ושמחה לשוב למקום שהיא כה אוהבת לעבוד בו. רוזי התקבלה עם מחיאות כפיים סוערות ע"י ד"ר פרנסואה וכמובן שתי חברותיה ניקול ואנה וכל הצוות שהיה במקום.

ד"ר פרנסואה ביקש שהיא תעשה בדיקת דם כדי לעקוב אחר מצב האנמיה וכל החסרים בדם. ניקול מיהרה לדקור אותה בשמחה למרות שהיד של ניקול היא ממש ממש קלה לא מרגישים כלל כשהיא תוקעת המחט. לאחר שסיימה ביקשה מרועי האח החמוד שיואיל להוריד את זה למעבדה. אבל ניקול ,

"לא צירפת שום טופס"? ואוו נכון מאד אתה צודק תמתין שנייה בקשה ואני מיד אמלא את הטופס ואגיש אותו לך.

רועי ירד למעבדה ושתי החברות ניקול ורוזי נותרו לבדן בחדר האחיות. "מה שלומך רוזי שאלה אותה ניקול"?

"עברתי טלטלה בבית הורי בעקבות אהבתי המטורפת לקובי ולאחר שבכיתי ללא סוף וגם הדאגתי את הורי, על זה אני מצרה, החלטתי לשוב לעבודה ומקווה שבמהלך הזמן ארגיש טוב יותר, כי ברירות רבות אין בידי" "את חזקה חברתי המתוקה זה רק ענין של זמן ועכשיו גם שהבריאות שלך טובה עשרת מונים מקודם, עלייך להשתדל לעבוד על עצמך ולחזור עם החיוך על פנייך החיוך שכולנו אוהבים"

"אני בטוחה שבחורים רבים יבקשו את חברתך, את לבך את אהבתך והם לא יהיו נשואים הם יהיו רווקים ועם אחד מהרווקים תקשרי את נשמתך איתו"

"תודה רוז'י"

המשך יבוא


תגובות (2)

וואו את בכל פרק כותבת יותר ויותר יפה תמשיכי :)

21/10/2011 08:53

תודה מירי המתוקה מודה לך ממש מכל הלב ♥♥♥♥♥♥ שבת ברוכה לך ולכל המשפחה ♥♥♥

21/10/2011 09:17
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך