בקי
קובי הפצוע קשה שב להכרתו ו.......... נשוי ואב לילדה. רוזי התאהבת וכמה את מאוכזבת ???

אהבה בהסתר פרק ט'

בקי 18/10/2011 698 צפיות 2 תגובות
קובי הפצוע קשה שב להכרתו ו.......... נשוי ואב לילדה. רוזי התאהבת וכמה את מאוכזבת ???

ניקול אנה וד"ר פרנסואה הקשיבו לשיחתו עם בתו ועם רוזי שללא ספק היא אשתו ושתיהן חשו קצת הרגשת צער משהו בשביל רוזי. היא פשוט התאהבה בו והוא בכלל נשוי ואב לילדה קטנה.

ניקול החליטה מיד לגשת לרוזי ולספר לה כי קובי הוא שמו של הפצוע והוא חזר להכרתו. רוזי שאלה אותה בלחש אך עם חיוך קטנטן על לחייה: "למה את לא אומרת לי כהרגלך האהוב שלך"? "כי רוזי השיבה חברתה, אני רוצה לומר לך חד וחלק הוא נשוי ויש לו ילדה"

"באמת"

"באמת ובתמים רוזי ועדיף שתדעי זאת מיד. "ניקול את בטוחה שכל מה שאת אומרת לי עכשיו זו האמת לאמיתה"? "סמוכה ובטוחה"

"אוקי מאחלת לו החלמה מהירה ושיבה לחיק משפחתו". "זו חברתי שאני כה אוהבת היא רכנה לעברה ונישקה לה על שתי לחייה.

ד"ר פרנסואה חזר לחדרה של רוזי כשהוא כולו קורן מאשר, "שמעת רוזי הפצוע קשה מהחדר הסמוך חזר להכרתו המלאה" "כן ד"ר פרנסואה הרגע ניקול בישרה לי את הבשורה המהממת וכן כי יש לו משפחה וכך הוא יוכל לחזור אליה בריא ושלם בעוד 10 ימים גג כפי שאני מעריכה את הפגיעה הגופנית הקשה שלו" "כרגיל האומדן שלך קולע בול".

הרופא יצא מהחדר ושב לחדרו של קובי. "איך אתה מרגיש קובי"? "יש לי כאבים די חזקים בגל הגוף ובפרט בכתף השמאלית ובשתי רגלי." "נכון אלה הפגיעות הקשות ביותר שנפגעת למרות שכמעט כל גופך חבול. "אני צריך להתייעץ עם כמה קולגים שלי ולהחליט כיצד ממשיכים בטיפול לגביך…. ,

…יתכן ונחליט לנתח אותך כדי לנקז את כל הנוזלים שהצטברו בפציעות ואולי נחליט לטפל בך בצורה שמרנית יותר והכוונה ללא צורך בניתוח. אני מיד אתן הוראה לחבר אותך לאינפוזייה שבתוכה אתחיל בטיפול אנטיביוטי ונראה כיצד נתקדם."

ד"ר פרנסואה אני מבקש לשאול אותך שאלה ,כשהתקבלתי לכאן טיפלה בי אחות רחמניה ואני מתכוון לרחמניה במלוא מובן המלה, אני הייתי אמנם בעילפון אך מדי פעם הצלחתי לפקוח את עיני ושבתי וראיתי שוב את אותה אחות יפהפייה"

"אני יודע בדיוק למי אתה מתכוון ותשמע היכן נמצאת אותה אחות רחמניה ממש בחדר הסמוך אליך כשהיא מאושפזת מזה כמה שעות" "למהההההההה" "היא חשה שלא בטוב ולכן החלטתי לאשפז אותה ולעקוב על מצבה מקרוב. "אני מאחל לה החלמה מהירה כי מלאך כמוה אסור שתהיה חולה"

המשך יבוא


תגובות (2)

איזה חמוד קובי חבל שהוא נשוי . תמשיכי אני מתה לדעת מה יקרה בהמשך :)

19/10/2011 03:18

היי מירי בקר אור

ההמשך מגיע ♥♥ מועדים לשמחה ממני בקי ♥♥

19/10/2011 03:24
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך