בקי
דילמה בפני רוזי ואיש לא יוכל לפתור אותה דילמה אלא היא עצמה וזאת היא מבינה

אהבה בהסתר פרק כ"א

בקי 24/10/2011 653 צפיות 2 תגובות
דילמה בפני רוזי ואיש לא יוכל לפתור אותה דילמה אלא היא עצמה וזאת היא מבינה

רוזי נכנסה הביתה ויוהן נסע לדרכו. היא היתה בסערת רגשות גועשת ממש , איננה פוסלת על הסף את הגבר הצעיר שובה לב, ג'נטלמן מאין כמוהו אך חשה שלבה ,כן לבה נתון לאחר והאחר אינו בר השגה.

היא פשטה את הבגדים שהלמו אותה כמו דוגמנית על מסלול ההליכה ונכנסה להתקלח, שם בין זרם המים שהיא כה אוהבת שיעסה את גופה היא ניסתה לעשות סדר במחשבותיה אך ללא הצלחה יתרה. רוזי חפפה גם את ראשה ויצאה מהאמבטיה כמו נימפה שיוצאת מהים.

לאחר שניגבה את גופה לבשה פיג'מה החמימה שעוטפת אותה באהבה רבה ואת שיערה היא כלל לא סרקה ידעה שמחר היא תקום עם תלתלים מפה ועד להודעה חדשה, אך זה לא עניין אותה היא רצתה לברר בינה לבין עצמה מה עליה לעשות, האם להיעתר לגבר הצעיר כב' השופט ח ח או להמשיך לחלום בהקיץ על קובי.

הבקר הגיע ורוזי פקחה עין תורנית וכל מה שחוותה בליל אמש צף ועלה מחדש. היא קמה מיד ממיטתה התלבשה והברישה את שיערה עטור התלתלים שהיוו כעין כתר יפה לראשה ובלי לשתות יצאה לכיוון בית החולים כאילו היא שואפת להימצא במקום בטוח במקום שכולם אוהבים אותה והיא חשה שייכת למשפחה אחת גדולה הסגל בכירורגית בבית החולים דגול.

מיד עם כניסתה למחלקה אנה הגיעה לקראתה, "מה את כל כך יפה על הבקר" חייכה אליה חברתה, "תודה אנה" , "אני מתה לשתות קפה אנה, מה דעתך שנשתה יחדיו"? "בשמחה " אנה נכנסה לחדר האחיות ומיד מילאה את הקומקום במים והפעילה אותו כשהיא מכינה בשתי כוסות גדולות כל אחת והכוס שלנו את התערובת לקפה טעים של בקר יום חדש.

רוזי נכנסה אף היא לחדר האחיות ומיד לבשה את המדים עליה וכן החליפה את נעליה לנעלים נוחות כדי שתוכל להסתובב במחלקה בנוחות רבה.

"רוזי פנתה אליה חברתה תוך לגימת הלגימה הראשונה מהקפה, איך בילית אמש" רוזי נפתחה כלפי חברתה והחלה לספר על כל הערב הכל כך קסום שבילתה במסיבת האירוסין של חברתה ועל הגבר שרקדה צמודה אליו שביקש ממנה לצאת עמו כדי להמשיך להכיר אחד את השנייה ועל הנסיגה שלה כשבראשה ניצב קובי.

"אם מותר לי להעיר אמרה לה חברתה, עלייך לתת לעצמך את כל הזמן שבעולם כדי שתחליטי כיצד את רוצה להמשיך האם להגיד לא באלף רבתי לזר מאמש או כן לתת הזדמנות להיפגש עמו עוד פעם ועוד פעם ואולי פרט לך וחבל כי את סובלת מאד שזה אשר אהבה נפשך לא פנוי נקודה לא פנוי!!

ד"ר פרנסואה נכנס לחדר האחיות וכהרגלו בירך את שתי האחיות בבקר מצויין ואף ביקש כי עם סיום השתייה להתכונן לביקור רופאים. הוא עוד הוסיף שד"ר ז'אן יעדר היום בשל ענינים אישיים שעליו להסידר וניקול הודיעה לו אתמול שהיא תאחר היום, אזי מי שנמצא כאן בנות נתחיל בביקור. רוזי ואנה סיימו מהר את הקפה ומיד הכינו את עצמן וכל החמרים שעליהן לקחת לתחילת ביקור הרופאים בין חדרי המאושפזים.

המשך יבוא


תגובות (2)

תמשיכי בבקשה :)

24/10/2011 08:08

היי ג'סיקה מתוקה
כמובן שיש המשך תודה רבה לך ממני בקי ♥♥♥♥

24/10/2011 08:14
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך