בקי
רוז'י פוסחת על שני הסעיפים מה יקרה בתוך הדירה " האם תתעשת האם תסכים לשהות במחיצתו ואף להנות מכך???

אהבה בהסתר פרק כ"ב

בקי 24/10/2011 701 צפיות אין תגובות
רוז'י פוסחת על שני הסעיפים מה יקרה בתוך הדירה " האם תתעשת האם תסכים לשהות במחיצתו ואף להנות מכך???

רוז'י סיימה את משמרתה ומיד הלכה לביתה. היום היא מיעטה לדבר עם חברותיה, לחולים כמובן נתנה את מלוא תשומת הלב ולפי הוראות הרופאים נתנה לכולם את התרופות שכתוב ביומן המעקב של כל אחד ואחד.

היא התיישבה על מיטתה ממש אובדת עצות, לבה לא אפשר לה להיענות לחיזוריו של זו'ן ויחד עם זאת היא הבינה היטב שעתיד עם קובי פסול לחלוטין.

לפתע צלצל הטלפון, ז'ון היה מעברו השני, "היי רוזי מה שלומך?" תודה ז'ון הרגע חזרתי מהבודה ואני פשוט נחה לי להנאתי." האם תסכימי לנוח לידי? אוכל להזמין אותך לדירתי ושם תהיה לך את כל המנוחה שאת זקוקה לה" לבה של רוזי פעם בקצב מטורף, "אני פשוט מאד עייפה ולא נראה לי שאכבד את הזמנתך לפחות לא היום ובהמשך נמשיך להיות בקשר" רוז'י אל תשליכי אותו ככלי שאין לא הופכין בואי נשוחח תראי אותי שוב ותתרשמי מיופיי ח ח ח וכשתרצי לשוב הביתה אהיה מוכן מיד להחזירך"

רוזי' לא ידעה מה להחליט היא כן נהנתה אמש במסיבת האירוסין של דונה וכמובן זוכרת את מה שדונה אמרה לה אך "יש לי את ההרגשה שאני בוגדת בקובי היא פשוט התייסרה.

"ז'ון תבוא לאסוף אותי בעוד כמחצית השעה" "תודה רוז'י" והטלפון נדם. היא נכנסה להתקלח והתלבשה מאד מאד יפה וחשבה לעצמה מה כבר יכול להיות, נראה מה יוליד יום.

רוזי נכנסה למקלחת ויצאה משם עם ניחוח כל כך נעים ממש נפלא. היא התלבשה מאד מאד יפה ולרגליה נעלה נעלי סירה בצבע כסף אשר תאם את תלבושתה.

בדיוק לאחר מחצית השעה הייתה רוזי מוכנה כשתלתליה הפראיים מעטרים את ראשה , רוזי נעלה את הדירה וירדה לרחוב. האוטו האדום הכה ממורק המתין ממש ליד ביתה. ג'ון יצא מהאוטו ופתח לה את הדלת שתכנס והוא תפס את מקומו ליד ההגה ושניהם נסעו לעבר ביתו.

ביתו היה בפרבר מאד יוקרתי בפריז. הוא עצר לידו וכמובן מיהר לפתוח את דלת הגברת כשהוא נותן לה יד שתצא החוצה. לאחר שכיבה את המנוע, לחץ את ידה והוביל אותה לעבר דירתו שלפחות מבחוץ הבנין עשה רושם של העשירון הגבוה שבגבוהים.

רוז'י מתוקה שלי שחררי לחצים בבקשה עדיין אינני נוהג לאכול בנות בפרט עם יופי כזה מהמם כך מה שיקרה את תצאי שלמה בדיוק כפי שאת הרגע. רוז'י חייכה לעברו ולא הגיבה.

/שניהם נכנסו ללובי הבנין כשהוא כולו מדהים. הקירות היו קירות שיש צמחייה חיה הייתה בכל פינה ופינה ואוו הרהרה בינה לבין עצמה איזה פאר.

ז'ון הזמין את המעלית ושניהם נבלעו בתוכה. הוא לחץ על קומה מס' 4 וכהרף עין היא נעצרה. הוא שלף את המפתחות מכיסו ופתח את דלת דירתו.
המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך