בקי
פאר והדר בביתו של כב' השופט אוקיי נראה כיצד זה יתפתח

אהבה בהסתר פרק כ"ג

בקי 24/10/2011 617 צפיות אין תגובות
פאר והדר בביתו של כב' השופט אוקיי נראה כיצד זה יתפתח

ז'ון פתח את דלת דירתו ורוזי נכנסה פנימה כשהוא אחריה. הדירה הייתה ממש חלום, רוזי מעודה לא ראתה דירה כזו אלא רק בבית קולנוע, נכנסים לסלון ענק ממש ענק , הריצפה מצופה בפרקט בצבע ורדרד, ועליו מונח שטיח פרסי שצבעו תכלת מהמם.

רוזי פשוט חששה לדרוך על השטיח המהמם, כמה מערכות סלון ניצפו בסלון הענק הזה ממש עושר עילאי, משהו שלא רואים יום יום.

ז'ון הוליך את רוזי למטבח כדי שיגיש לה משהו לשתות, המטבח היה שיא השכלולים, ואוו פלטה סוף סוף רוזי, ואוו מי ריהט את דירתך הענקית והמהממת כל כך בטוב טעם שכזה? "רוז'י תביטי אלי , זה הכל פרי דמיוני בלבד, לרהט את הדירה כפי שהיא כעת לקח לי שנה שלמה, לא מזמן עברתי לגור כאן עד עכשיו התגוררתי במרכז העיר לא רחוק מבית החולים "דגול" בדירה קטנה מושכרת.

הוא הושיב אותה על אחד הכסאות במטבח ופתח את הפריג'ידר הענק שלו משם שלף מיץ תפוזים סחוט טרי, כמה פרוסות עוגה טעימה משהו והיא שמחה כי נעתרה לבקשתו, לפחות בשביל הדירה זה היה שווה.

ז'ון אני רוצה לומר לך רק מלה 1 ש א פ ו, כל הכבוד. תודה מתוקה. הוא התיישב לצידה וגם מזג לעצמו כמו לרוזי' מיץ תפוזים סחוט טרי ונשנש מהצלחת שלה חתיכות קטנטנות מהעוגה. היא הסבה את ראשה אליו כשפיה מלא עוגה וחייכה: "הטעם שלך מדהים" הוא השיב לה "לא רק בעניני הדירה וריהוטה גם בעניני נשים אני תמיד מוקף עם נשים מהטופ שבטופ. ומה עכשיו שאלה אותו בחיוך עכשיו אין לך נשים?? יש לי אחת יפהפייה היא צמודה אלי אך עדיין לא נתנה לי היתר לחבק אותה ועל נשיקה הס מלהזכיר.

"ז'ון אני רוצה לספר לך משהו ואולי תבין באיזה מצב אני נמצאת " הוא הביא מגש עליו הניח את 2 הכוסות והצלחת עם העוגה הטעימה וביקש ממנה להצטרף אליו. הם נכנסו לחדר עבודה קרוב לודאי מחשב משוכלל ביותר עמד על שולחן כתיבה ענק ממש ענק, הוא השתרע לאורך כל הקיר, הכל היה מסודר טיפ טופ. בצדו השני של החדר הייתה ספה שעשה רושם שהיא נוחה חבל"ז. בואי מתוקה שבי על הספה ומיד הניח שולחן קטן אחד מ- 3 שעמדו גם הם במקום כל שהוא והוא התיישב מולה בכורסא שהיוותה סט לאותה ספה.

אני מקשיב רוז'י: "ובכן לפני כחדש לערך הובל לבית החולים כשעבדתי משמרת ערב פצוע קשה מאד מאד קיבלתי אותו למחלקה הוא היה בעילפון אך מדי פעם פקח את עיניו הכחולות המדהימות, הזמנתי את התורן מחדר המיון והוא נתן לי הוראות כיצד לטפל בו וכמובן ביקש ממני יחד איתו להוריד לו את הבגדים שהיו ספוגים בדם, בוץ וזה נראה לא טוב בכלל.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך