בקי
אין לי מה להוסיף לגבי הסיפור עצמו אך אני מבקשת את סליחת הקוראים שלי מאחר וטעיתי כהרגלי וסימנתי מס' פעמים אותו פרק - אני ממש מתנצלת ! ♥

אהבה בהסתר פרק כ"ד

בקי 24/10/2011 636 צפיות אין תגובות
אין לי מה להוסיף לגבי הסיפור עצמו אך אני מבקשת את סליחת הקוראים שלי מאחר וטעיתי כהרגלי וסימנתי מס' פעמים אותו פרק - אני ממש מתנצלת ! ♥

מילאתי אחר הוראות התורן חיברתי אותו מיד לאינפוזיה והשתדלתי כל הלילה לעקב אחר מצבו. אני כמובן לא הלכתי הביתה בשעה 23.00 כי העדפתי להמשיך לטפל בו.למחרת הגיע מנהל המחלקה והטיפול הועבר אליו. לא אלאה אותך בכל מה שארע אתו בבית החולים אך הבלתי יאומן קרה הבן אדם התאושש מהר כנגד כל הסיכויים הוא פשוט שב להכרה ,

"הזיכרון חזר אליו והוא נחשב נס רפואי."

לאחר כשבוע ימים השתחרר לביתו. הוא ביקש להציג בפניו את זו שקיבלה אותו למחלקה וסליחה על הצניעות אך הוא אמר הבחורה היפהפייה עם השיער הבלונדי הגולש מלא תלתלים, הגעתי אליו ושם כנראה היה קליק בינינו, אך חברתי לעבודה הזהירה אותי מאחר ואמרה לי שהוא נשוי ואב לילדה.

במקום לעשות רוורס לא הצלחתי להוציא אותו מראשי ופעם אחת הייתה בינינו התלהטות יצרים לא מעבר לחיבוקים ונשיקות וזה עשה אותי חולה שכבתי בבית הורי כשאני ממררת בבכי ומעציבה כל כך את הורי המקסימים.

"רוזי ליטף ג'ון את שיערה , את נהגת כמו שאדם עם מצפון ולב רחב נוהג ,החלטת שלעולם לא תפרידי בינו לבין משפחתו האומנם"? נכון אך אני חשה כלפיו אהבה עזה, ז'ון, זה גדול ממני ולכן לא רציתי להתארח אצלך מאחר ואני כאילו לא אמינה, כאילו אני מזייפת וזה נוגד את הטבע שלי. דמעות החלו זולגות מעיניה "למה את בוכה" שאל אותה ז'ון "כי אני לא יודעת מה שנעשה אתי"?

ז'ון התיישב לידה על הספה והחל ללטף את לחייה ובזהירות לנגב את עיניה היפהפיות כשדמעות זהובות זולגות מהן. "רוז'י את רוצה שאקח אותך הביתה"? "לא" אוקיי תרגישי חופשייה, אני אתן לך כרית ושמיכה ואת תנסי לנמנם מעט וברגע שתרצי לחזור הביתה אמלא את מבוקשך לאלתר.

בינתיים הוא כיסה אותה חייך אליה והוא התיישב והחל לעבוד קרוב לוודאי התיקים שהוא אמור לחוות את דעתו.

רוזי נרדמה כשחיוך מעטר את פניה היפהפיות. הוא היה רובו ככולו נתון בעבודה ולפתע חש כי זרועות דקות זרועות עדינות חובקות אותו. הוא הסתובב אליה והיא חייכה. הוא חזר לעיסוקיו והיא המשיכה אט אט ללטף את ראשו עם רעמת שיער שחורה מדהימה, היא סובבה את ראשו כלפיה ו…..

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך