בקי
יופי נפלא האחות הרחמניה ועם שופט בית המשפט העליון עברו את טבילת האש הראשונה מזל טוב ♥♥♥

אהבה בהסתר פרק כ"ה

בקי 24/10/2011 688 צפיות 6 תגובות
יופי נפלא האחות הרחמניה ועם שופט בית המשפט העליון עברו את טבילת האש הראשונה מזל טוב ♥♥♥

הוא הסתובב אליה והיא העבירה את אצבעותיה העדינות לאורך פניו, היא ליטפה אותו עם חיוך ענק על שפתיה, היא הפסיקה לשנייה ואז מישהו אחר קיבל את הפיקוד. ז'ון התיישב לידה חיבק אותה בכל כוחו ושפתותיהם נפגשו בנשיקה לוהטת נשיקה שהייתה אמורה לקרות כבר אמש. הוא כיסה את פניה את שיערה בנשיקות [ מלאות אהבה, מלאות הבנה, מודות מאד על האמת שסיפרה לו, לא התעלמה משום פרט וזה העלה את יוקרתה עשרת מונים.

זו'ן הקים אותה על רגליה והצמיד אותה לגופו בחיבוק ענק מלא אהבה. "רוזי את רוצה שאקח אותך הביתה" "עוד מעט" אוקיי את המחליטה. שניהם המשיכו להנות מאותו הר געש שפרץ מהם ולאחר זמן רב מאד מאד היא לחשה שאולי כדאי שיסיע אותה לביתה.

ז'ון הניח לה מיד, עזר לה לסדר את בגדיה העביר את אצבעותיו על שיערה המהמם, ליטף בפעם האחרונה הערב את לחייה הסמוקות ונשיקה אחרונה להיום אפשר היה לקרוא לה נשיקה מחשמלת, נשיקת אש.

שניהם ירדו במעלית ויצאו מהלובי המפואר לכיוון האוטו. השעה הייתה כבר מאוחרת מאד היא הניחה את ראשה על כתפיו והוא החל בנסיעה לעבר ביתה. "רוזי שאל אותה מהי הרגשתך מתוקה שלי"? "מהממת" אתה רוצה לעלות אלי למעלה שאלה אותו כשהגיעו לביתה"?

"אני הייתי מת לעלות אלייך אך בואי נעשה הכל לאט ברוגע וכשאת תהיי ממש סגורה בקשר אלי, כשתנסי להוציא מראשך המתוק את הגבר השני רק אז אקח אותך כשאהיה בטוח שאת שלי ואז אראה לך למה קוראים שכרון חושים, אך בינתיים אני מסתפק בכל האהבה שהקדשת לי ומודה לך מאד. את מתוקה ומקסימה יפה שלי.

רוזי ירדה מהאוטו וביקשה ממנו לא לצאת ממקומו, נישקה לו בריפרוף על פניו ליטפה את שיעאו ונבלעה בחדר המדרגות שההבדל בין הלובי שלה ללובי של ז'ון זה הבדל כמו מזרח למערב.

המשך יבוא


תגובות (6)

יפה, את כותבת ממש יפה בקי, תמשיכי :))))))))))))

24/10/2011 08:15

תודה רבה רבה ♥♥♥♥ שמחה על התגובה הכל כך חמה שלך ♥♥♥♥ ממני בקי ♥♥♥

24/10/2011 08:18

מדהים איזה חמודים :) תמשכי :)

24/10/2011 12:17

תודה רבה רבה מירי נמשיך ל"שעשע" את כולכם באהבה בקי ♥♥♥♥♥♥♥♥

24/10/2011 12:55

ממש יפה, מחכה כבר להמשך.
גלילאו

24/10/2011 15:27

ערב מצויין גליליאו זר תודות על התגובה שלך הנפלאה ♥♥♥♥♥♥♥ בקי ♥♥♥♥

25/10/2011 09:16
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך