בקי
השופט המקסים גרם ליפהפייה להתאהב בו מעל לראש, היא שכחה כנראה מי זה קובי, היא התאהבה באהבה מטורפת באהבה ללא רסן ♥♥♥

אהבה בהסתר פרק כ"ז

בקי 24/10/2011 677 צפיות 2 תגובות
השופט המקסים גרם ליפהפייה להתאהב בו מעל לראש, היא שכחה כנראה מי זה קובי, היא התאהבה באהבה מטורפת באהבה ללא רסן ♥♥♥

רוז'י נכנסה לדירתה הקטנטנה והייתה פשוט המומה , לא ידעה מה לעשות עם עצמה האנדרנלין תסס בקרבה, היא חייבת לצלצל למישהו, היא חייבת להתחלק את הקורות אותה ומיד החליטה לצלצל לאמה.

האם שמחה מאד לשמוע את קולה של בתה כשהיא ממש ברקיע השביעי .מאמי החלה רוזי את השיחה : אני מאוהבת – מאמי אני מאוהבת רוז'י ביקשה אמה אנא תירגעי בבקשה ואני רוצה לשמוע כל פרט ופרט.

מאמי החלה רוז'י לספר לה: "הלכתי למסיבת האירוסין אצל חברתי דונה, את זוכרת אותה נכון"?

"כן נכון אני זוכרת אותה, בחורה מאד יפה גבוהה ומרשימה", "נכון מאד" ובכן היא הזמינה אותי למסיבת האירוסין שלה ושם פגשתי גבר מאד נאה ממש נאה, הוא הזמין אותי לרקוד איתו ולמרות שהראש והלב שלי היו אצל קובי נעניתי להזמנתו ושנינו רקדנו מלא ריקודים סולו, האורחים הקיפו אותנו ומחאו לנו כפיים.

בסיומה של המסיבה הוא הסיע אותי הביתה ושאל אם יוכל להתקשר אלי, "עניתי לו שבינתיים לא כדאי שיתקשר ונראה הלאה. "מאמי את יודעת הוא צלצל אלי היום ושאל באם אסכים להתארח בביתו", חשבתי לתומי למה לא? "מאמי אין לך מושג איזו דירה מפוארת יש לו באחד הפרברים היוקרתיים הדירה היא משהו שרואים רק בסרטים, הוא אירח אותי למופת, אמר לי כשארצה להגיע חזרה הביתה לבל אהסס לבקש ממנו.

"מאמי הוא שופט בבית המשפט העליון " "באמתתתתתתתתת"? כן מאמי באמת. הייתי מאד כנה איתו וסיפרתי לו את הכל הסיפור בין קובי לביני והוא אמר לי לקחת את הזמן "איננו ממהרים לשום מקום". אצלו חשתי עייפות אולי מעצם הסיפור על קובי והוא ביקש ממני שאשכב על הספה הרכה והנוחה בחדר העבודה שלו, הוא כיסה אותי עם שמיכה וממש חשתי כאילו כל העייפות, כל הלחצים כל הבכי שבכיתי וכל כך הדאגתי את אבא ואותך, כל אלה נשרו ממני , חשתי כאילו כנפיים התלבשו עלי ויכולתי לעוף בקלילות , כמו בן אדם חדש.

לאחר שפקחתי את עיני הבטתי לעברו וזו הייתה השנייה שהתאהבתי בו, גבר יפה תאר מתנהג אלי כמו לתינוקת פגועה שאמה זנחה אותה לשנייה או שתיים, מאמי הוא טיפל בי ממש כמו תינוקת.

כשקמתי מהספה ניגשתי אליו והתחלתי ללטף את לחייו פשוט חשתי שאהבה סוחפת תהיה בינינו, הוא לא הגיב ואני המשכתי בשלי, לבסוף הוא הסתובב כלפי שאל אותי בלחש : "את מוכנה לקשר חדש?" נענעתי בראשי והיתר היסטורייה. "רוזי אני כל כך שמחה בשבילך מתוקה שלי, תתקדמי איתו לאט לאט , העקר זה שחלילה לא תיפגעי שוב, את בחורה מאד מאד רגשנית ולכן קחי הכל ברוגע ותתקדמי לאט לאט"?

המשך יבוא


תגובות (2)

איזה חמודים תמשכי :)

25/10/2011 09:01

תודה מתוקה שלי באהבה בקי ♥♥♥♥♥

25/10/2011 09:12
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך