בקי
השופט בבית המשפט העליון הוזמן אך לא "חטף את ההזמנה בשתי ידיו" הוא בנראה מזן נדיר. ♥♥♥

אהבה בהסתר פרק כ"ח

בקי 25/10/2011 700 צפיות אין תגובות
השופט בבית המשפט העליון הוזמן אך לא "חטף את ההזמנה בשתי ידיו" הוא בנראה מזן נדיר. ♥♥♥

רוזי ואמא פסקו לשוחח בטלפון, למעשה רוזי סיימה להתרגש ברמות בפני אמה כשהיא פירטה את כל מה שהיה בערב הכל כך משמעותי בעיניה.

היא התיישבה על המיטה ופשוט חשה שהיא תזזית אחת גדולה לישון , אין על מה לדבר, פשוט ארע כזה דבר אשר היא כלל לא חשבה שאכן זה עשוי לקרות לה כשקובי בתוך לבה.

הטלפון צלצל וי'ון היה מעבר לקו. "מה שלומך מתוקה שלי"

"המומה לא מבינה מה קורה אתי" "חשבת עלי אולי ולו קצת?"

" חשבתי עליך הרבה מאד מאד אני כל הזמן חושבת עליך ולא מבינה כיצד נתתי דרור לרגשותי למעשי, לתחושתי פשוט לא מבינה"

"רוזי מתוקה שלי נסי להיכנס למיטה ולהירדם לכמה שעות ומחר כלומר היום כי השעה כבר אחרי חצות, ובכן היום לאחר סיום המשמרת שלך, אני אמתין לך בחזית הבית חולים ואנעים את זמנך יפה שלי. יש לי לו"ז המפורט מה נעשה לאחר סיום עבודתך"

"הלו את אתי מאמי שלי"? "כן יון אני כל הזמן מקשיבה מה שאתה אומר לי ולא רק שאינני נבוכה אלא אני מאושרת וכבר סיפרתי גם לאמי הטובה והיפה מכל האמהות על המסיבה שבה שנינו נפגשנו ונהינו.

"יון אולי את רוצה לבוא אלי עכשיו?

"בשום פנים ואופן לא רוזי אהובתי, בואי נתקדם כיאה לשני אנשים שהכירו לא מזמן, להגיע אליך עכשיו את יודעת מה המשמעות של הגעה זו , ואני בפירוש לא מתכוון לקבל ממך מתנה זו יקרה מפז כשהאנדרנלין שלך בשמים כשאת בסערות רגשות מאין כמותה, לא מאמי , אינני מתנהג כך . צלצלתי רק כדי לאחל לך ליל מנוח ובקר טוב בד בבד ואמתין לך מחר בחזית בית החולים בסביבות השעה 15.30 זוהי שעת סיום המשמרת הראשונה ואחטוף אותך לחייקי"?

יון סגר את הטלפון ורוזי נותרה מבולבלת הרבה יותר וכמהה לגבר הזה בטירוף. למרות השעה המאוחרת היא החליטה לעשות מעשה ולטלפן לקובי. קולה של אשה ישנונית נשמע מעברו השני של הקו, "היי סליחה אם הערתי אותך, אפשר לדבר עם קובי? "הוא ישן מי מבקשת? "שמי רוז'י אני האחות מבית החולם שם טופל לאחר פציעתו הקשה". "ואוו הוא כל כך הילל אותך ואמר שהייתי בשבילו המלאך בלבן שהיית בשבילו האחות הרחמנייה הלכה למעשה" תודי לו בבקשה ותמסרי לו שצלצלתי וסליחה על השעה המאוחרת"

"אמסור לי בשמחה כי צלצלת" "וסליחה עוד פרט חשוב מה שלום רותם" "בסדר גמור , אינה עוזבת את קובי ולו לשנייה מחשש שמא שוב יעזוב אותה לזמן כל כך ממושך" "היא ילדה מאד מאד נבונה ויפהפייה " תודה וביי".

רוזי סגרה את הטלפון ולשמחתה חשה כבר כי עיניה עייפות ורוצות לישון אז היא פשטה את בגדיה שהלמו אותה כל כך , נכנסה למיטתה ולמזלה הפייה הטובה חיבקה אותה עמוק לזרועותיה והעבירה אותה אי שם הרחק מכאן למקום הכי יפה הכי נפלא, כשהכל פורח, השמש שולחת קרניים של חום ואהבה ורוזי בתווך, יפהפייה ומתוקה♥♥♥

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך