בקי
החיים היפים מאשירים עולם ומלואו

אהבה בהסתר פרק ל"ב

בקי 26/10/2011 637 צפיות אין תגובות
החיים היפים מאשירים עולם ומלואו

רוזי נרדמה בערסל הנוח ולפתע חשה שמישהו מביט בה, היא פקחה את עיניה הכחולות המהממות וז'ון ליטף את שערה השופע והפראי.

"היי ז'ון אתה משאיר אותי ישנה, מוצא אותי ישנה, החיים היפים מה דעתך?"

"בשבילך יקירתי מוכן לתת לך את החיים הכי הכי יפים הכי נוחים כי את יהלום את פשוט מהממת".

"מה דעתך מאמי שנצא לאיזה מסעדה טובה ואזמין לך משהו שאת מאד אוהבת"

"מאמי לא נכנסת כלל הביתה?, "לא, למה"

"אז בוא תעזור לי לקום מהערסל הנוח מאד מאד וניכנס הביתה"

ז'ון עזר לה לצאת מהערסל ופיותיהם נפגשו בנשיקה של געגוע, בנשיקה לוהטת ומרגשת. שניהם מחובקים כאיש אחד נכנסו פנימה ואכן ההפתעה הייתה גדולה, השולחן היה ערוך כשבמרכזו כד עם פרחי הגינה הטריים שניחוחם התפשט במטבח.

"מאמי קראה לו רוזי: אנא שב בבקשה ואגיש לך את ארוחת הצהרים". הוא ישב כמו ילד טוב והיא הגישה לו את השניצל שטיגנה ועוד חצי מהשניצל שלה, הסלט עמד סמוך לסועדים ושניהם אכלו כשז'ון לא מפסיק להודות לה על ההפתעה שהפתיעה אותו.

"רוז'י דיברת עם מישהו מהעולם החיצון?" "לא ממש לא" "לא צלצלת לבית החולים?" "לא ממש לא" "רוזי' אני כל כך אוהב אותך כשאת לא טרודה, כשאת בשיא יופייך המשגע וממיס לבבות, כמה אני אוהב אותך כמה אני חושק בך כמה אני צמא לשפתייך המרוות במדבר לוהט, אך הכל ימתין לאחר שנישבע אמונים בבית הכנסת הגדול כאן בפריז כשאשא אותך לאשה ואעניק לך מיליון שנים של אהבה של תשוקה של אור, שמחה ואנרגיה חיובית שזורמת ממך בשפע, את אנרגיה חיובית מהלכת, יפה שלי".

"יש לי בשבילך הצעה באם תסכימי אתי" הייתי מבקש מאד שתצלצלי להורייך ובאם יהיה להם נוח לארח אותנו לשעה קלה בביתם".

זו'ני שלי אתה רוצה "לבקש את ידי מהורי", לא בדיוק לבקש אך אני רוצה שהם יכירו אותי ואז אחוש טוב יותר כשתחזירי את דירתך השכורה ותעברי לגור אצלי כלומר אצלי" רק אם תסכימי כמובן!!

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך