בקי
אין לי מלים מאושרת באושרם ♥♥♥♥♥

אהבה בהסתר פרק ל"ג

בקי 27/10/2011 680 צפיות 2 תגובות
אין לי מלים מאושרת באושרם ♥♥♥♥♥

שני הנאהבים יצאו מהבית המהמם שמוקף עם גינה רחבת ידיים כשהפרחים בשיא פריחתם, ונסעו למרכז העיר.

רוז'י עצמה את עיניה ולרגע חשבה שהיא חולמת חלום מלא אהבה אך כשפקחה את עיניה הכחולות חשה שהכל מציאות הכל מחייך אליה והגבר שיושב ליד ההגה, הוא מאהבה הוא אביר חלומותיה, הוא האחד והיחיד שלצידו תרצה להזדקן.

ז'ון נסע במרכז העיר ולאחר סיבוב קצר עצר ליד חנות כל-בו ברמה אקסקלוסיבית. הוא החנה את המכונית ושלובי זרוע נכנסו שניהם פנימה

את פניהם קיבלה מוכרת לא צעירה אך מטופחת מאד מאד. בונז'ור בבקשה היכנסו, ז'ון פנה אליה וביקש להלביש את ארוסתו מכף רגל ועד ראש. "בשביל זה אני פה אדוני היקר, בואי אלי יפונת מהממת ואתה תואיל בטובך להתרווח על הכורסאות המאד נוחות.

רוז'י לחשה לאוזנו :"מאמי יש לי בבית בגדים מאד יפים," "רוז'י האם אני מטיל ספק בבגדים שיש לך בבית אך לכבוד ההגעה שלנו להורייך אני רוצה שאת תהיי הכי הכי מודרנית ונישק לה לשפתיה כשהמוכרת צופה בהם ומחייכת.

רוז'י הלכה בעקבות אותה מוכרת והיא אכן הראתה לה בגדים בשיא האופנה וכמובן החמיאה לה על גזרתה החטובה והמהממת.

רוז'י לאחר שהמוכרת הראתה לה כמה מערכות לבוש היא החליטה למדוד את החצאית מיני הצרה הרודה ולזה ביקשה לקחת את העליונית הקצרצרה באותו צבע,

העליונית הייתה כעין חולצת בטן אשר הבליטה את כל אשר חייבים להבליט. המוכרת שיבחה אותה על טעמה האצילי וכן הוסיפה לה זוג עגילי צ'יפסי בצבע לבן וכמובן נתנה לה גם נעלי סירה נעלי בלרינה בצבע לבן.

את מוכנה ומזומנה גבירתי הצעירה לצאת ולהראות את יופייך בפני הגבר שממתין לך קרוב לוודאי באהבה?"

רוז'י הגיעה ועמדה מול ז'ון הוא קם ממקומו ומלמל יפהפייה שלי מהממת. את המוכרת הוא שיבח על טעמה המיוחד ובטרם שילם הוא ביקש מהמוכרת שתשים בשקית אותה מערכת לבוש רק בשחור והעגילים והנעליים יהיו בצבע אדום . המוכרת כמובן מיהרה למלא את בקשתו של הגבר שהיה כל כך מוכר לה אך לא זכרה מנין. היא חחזרה אליהם מיד וז'ון שלף את כרטיס הויזה שלו שצבעו כמובן הייה זהב, וכשחתם נזכרה המוכרת, "אדוני כב' השופט, כל הזמן ידעתי שפניך מוכרות לי אך עכשיו לאחר שחתמת נזכרתי בכבודו.

תודה רבה גבירתי ונמשיך לבקר בכל הבו האקסקלוסיבי שאת מנהלת עם טעם

המשך יבוא


תגובות (2)

איזה חמודים :) תמשיכי:)

27/10/2011 09:39

היי מירי ערב טוב ומבורך ההמשך כבר במערכת מקווה שאת נהנית ♥♥♥ באהבה בקי ♥♥♥♥♥♥

27/10/2011 11:03
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך