בקי
רוזי וג'וני מתארחים בבית ההורים ♥♥♥♥

אהבה בהסתר פרק ל"ד

בקי 27/10/2011 627 צפיות 3 תגובות
רוזי וג'וני מתארחים בבית ההורים ♥♥♥♥

רוז'י לבושה בבגדים החדשים המהממים וז'ון יצאו מהחנות ומיד עלו למכונית האדומה לכיוון ההורים.

הוא החמיא לגיזרתה וליופייה ולא הפסיק מלומר כמה אהובה היא בשבילו, "את פשוט אהבת חיי , אשר חדרת ללבי ולנשמתי בהבזק בשנייה אחת אני חש שחיי בלעדייך אינם יפים, בלעדייך אני נחשב למת.

רוז'י חייכה לשמע כל המחמאות שהוא הרעיף עליה ומיד ענתה לו: "מאמי שלי בלעדי אינך מת לכל אדם יש עוד המון המון שדומים לו ואתה בתור שופט , מכיר לפני ולפנים אנשים בכל הרמות ומכל הסוגים ויודע שגם אם גזרת מאסר ארוך על נתבע בתיק מסויים, אתה יודע שהוא ישרוד ותמיד ימתין לו מישהו או מישהי מעבר לסורגים."

ג'ון עצר את המכונית וביקש מרוז'י שתמתין לו לשנייה, הוא נכנס לחנות הפרחים שהייתה מעבר לרחוב וחזר עם זר פרחים ענק ומרשים מאד מאד.

הוא מיהר להכנס לאוטו והמשיך בנסיעה. "ג'ון מאין לך כל גינוני הטקס , הנשמה הרחבה שבתוכך ואיך הצלחתי לחדור לתוכה תאמר לי בבקשה איך"?

בהזדמנות הראשונה שהוא יכול היה לעצור, התקרב לאהובתו ושפתיו ביקשו את שפתיה המתוקות כדובדבים אדומות . הנה, אמר לה: כך אני אוהב אותך ולא רק שחדרת לנשמה שלי את גם הפכת אותי לגבר המאושר ביותר עלי אדמות לגבר שכל כך אוהב לאהוב אותך ללא גבול.

הוא המשיך בנסיעה ולאחר כמחצית השעה הגיעו לבית ההורים. ז'ון פתח את הדלת שלצידו ועזר לרוז'י לצאת מהאוטו הוא ליטף אותה וחייך אליה חיוך מלא אהבה ערגה ותשוקה.

לאחר מכן לקח את זר הפרחים הענק שהמתין במושב האחורי ושניהם פסעו לכיוון ההורים

.
רוזי צלצלה בדלת ושני ההורים שלה הכל כך מיוחדים פתחו את הדלת עם חיוך רחב וז'ון, לחץ את ידו של הפרופסור ואילו את האמא נישק על לחייה והושיט לה את זר הפרחים. רוזי חיבקה ונישקה להוריה וארבעתם נכנסו פנימה לדירת ההורים שכל כך כייף לשהות בה.

המשך יבוא


תגובות (3)

תמשיכייייי

27/10/2011 15:52

בקר טוב חנוש המאמוש:)

תודה על התגובה וכמובן אמשיך ממני בקי ♥♥♥♥♥♥♥

27/10/2011 23:50

מקסים תמשיכי :)

28/10/2011 05:26
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך