בקי
קולולולו מזל טוב

אהבה בהסתר פרק ל"ה

בקי 27/10/2011 650 צפיות אין תגובות
קולולולו מזל טוב

הזוג הצעיר נכנס לסלון המרווח של ההורים והאמא מיהרה להניח את הפרחים באגרטל יפהפה מקריסטל.

בואו לכאן בבקשה הזמין אותם האבא, בפינת הסלון המהודר על שולחן מכוסה במפה רקומה הניחו ההורים מכל טוב הארץ , האמא הגיעה אף היא והחמיאה לבתה על התלבושת המהממת אותה לבשה. "מאמי זו מתנה מז'ון ובאוטו יש עוד מערכת לבוש כזו בצבעים שונים."

רוזי ביקשה מכולם למלא את הכוסות ביין אדום ונתנה את רשות הדיבור לאהובה."הורים יקרים אני מבקש להינשא לבתכם אהבתי הגדולה" לחיים צהלו ההורים, "מאמי ואבא'לה שמחה כמו תינוקת רוז'י היפהפייה הנה הטבעת שג'וני העניק לי ואני פשוט התעלפתי מעולם לא ראיתי יהלום כה ענק כמו זה שאני עונדת עכשיו".

ההורים קמו ממקומם ניגשו דבר ראשון לג'וני חיבקו אותו והאמא אף נישקה לו על הלחי, ולאחר מכן הגיעו לבתם היחידה שהייתה כל עולמם חיבקו אותה חזק חזק ושמחו בשמחתה.

אתם זוג כל כך יפה, התיאום בין שניכם מבחינה ויזואלית מדהים, ולפי מצב הרוח והשמחה שאתם משדרים נראה לי כי אהבה גדולה מאד מאד היא מנת חלקכם ועל כך אנו שמחים ומאושרים.

הזוג הצעיר וההורים התכבדו בכל המטעמים שהיו על השולחן ושיחת חולין מלווה בבדיחות הדעת זרמה בין כולם כאילו שאת ז'וני הם מכירה מימים ימימה.

לאחר שתיית הקפה עם עוגות כל כך טעימות ביקש ג'וני מהפרופסור אביה של רוזי כי יואיל לדאוג לכל הפרוצדורה כדי שיתחתנו מהר ככל שניתן. האבא המאושר הסמיק מרב התרגשות ונחת ואמר: "אני אטפל בזה, אני חש שמחה בדיוק כפי שחשתי כשרוזי שלנו הגיחה לאוויר העולם."

טרם יציאתם מבית ההורים ביקש ז'ון כי רוזי תעבור לגור בביתו , המרחב שבו יצליח להכיל גם את רוזי שלי המתוקה. הוא נישק לה נשיקה מלאה אהבה כשההורים רק חווים חוויה אדירה.

לאחר כמחצית השעה נפרדו הזוג הצעיר מההורים ויצאו לדרכם. "גוני שלי היכן אני אישן הלילה ?" בביתי מאמי שלי. והכנתי לך כבר כמה פיג'מות ולבנים כדי שתחושי בנוח. הם הגיעו לביתו של ז'ון והוא נשא אותה על כפיו לעבר חדר השינה:

. "אנא מאמי תרגישי בנוח הנה כל מה שקניתי לך וכמובן זו טיפה בים אך לימים הראשונים שלך בחברתי בתוך ביתי בתוך לבי זה יספיק. היא נכנסה לחדר האמבטיה מאושרת ללא סוף והתחדשה עם ביבי דול בצבע לבן

. במקביל גם ג'וני התקלח (יש בדירה הזו יותר מחדר אמבטיה אחד) ושניהם נפגשו בחדר השינה באותה מיטה נוחה כשז'וני מחבק ומלטף את ארוסתו היפהפייה.

המשך יבוא

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך