בקי
רוז'י הבחורה המדהימה לא שכחה את אהוב לבה הראשון אך ההרגשה כלפיו הייתה בידידות ואת האהבה שבה היא נצרה נוצרת ומעניקה לאחד וליחיד זה שפיאר את חייה ועד ידו נטוייה. תודה ז'וני שלי אהובי ♥♥♥

אהבה בהסתר פרק ל"ו

בקי 28/10/2011 641 צפיות 3 תגובות
רוז'י הבחורה המדהימה לא שכחה את אהוב לבה הראשון אך ההרגשה כלפיו הייתה בידידות ואת האהבה שבה היא נצרה נוצרת ומעניקה לאחד וליחיד זה שפיאר את חייה ועד ידו נטוייה. תודה ז'וני שלי אהובי ♥♥♥

השחר עלה על היקום וג'וני מאז ליל אמש כמעט ולא עצם עין הוא כל הזמן הביט לעבר ארוסתו היפהפייה שישנה לידו שנת יישרים. כמה אני אוהב חשב לעצמו כמה היא יפה ונלחם בינו לבין עצמו לבל יעיר אותה חלילה כי הוא רצה רק לנשק לה בלא די.

הוא קם מהמיטה בזהירות ובשקט ומיהר להתכונן ליום החדש. לאחר המקלחת תגלחת ועוד פעולות יומיומיות, יצא מהדירה וירד לעבר הקונדיטוריה שבפינת הרחוב כדי לקנות קרואסונים וקפה בעל ארומה מדהימה ולא שכח השופט הג'נטלמן בעל לב הזהב לקנות ורד אדום כשאגלי הטל עדין נמצאים עליו.

שמח וטוב לב עלה ג'וני לדירתו ואת כל יבול הקניות סידר בצורה אומנותית ממש על השולחן במטבח וצירף פתק לאהובתי שאוהב לאהוב ומיד יצא לדרכו.

הגב' רוזי ניעורה משנתה הנעימה רק בחצות היום, אלוהים חשבה לעצמה מה יהיה עם העבודה ?מדוע ז'וני לא העיר אותי מדוע? היא צלצלה מיד לבית החולים וביקשה את ד"ר פרנסואה: "הלו" ענה הד"ר :"צהרים טובים ד"ר פרנסואה אני מתנצלת כי לא הודעתי לך לא אתמול וכן לא היום שכמה ימים לא אוכל להגיע לעבודה בשל כאבי בטן מאד חזקים"

"אוקיי מתוקה השיב הרופא: שמח שיצרת אתי קשר מאחר ואיש מהצוות לא ידע מה קורה איתך וכמובן להורים שלך אסרתי להתקשר שמא ידאגו .

"ד"ר פרנסואה אני אוהבת אותך ומחבקת אותך בחיבוק חזק חזק, ברוך הייה אדוני ותודה על הפירגון".

רוז'י ניתקה את הטלפון ומיהרה לחדר האמבטייה שם גם חפפה את ראשה עטור התלתלים ועם המגבת יצאה למטבח כי לנשנש מהקרואסון הטרי שבטרי ולאט לאט לגמה מהקפה.

ואוו אלוהים תודה לך על כל מה שנתת לי, תודה על האשר שבזכותך חווה אני יום יום דקה דקה, ואנא המתן את החיים לקובי שלא ידע מחסור ובתו המתוקה תהנה ותפרח כשההורים קובי ורעייתו נהנים ואוהבים אותה.

תודה♥♥♥♥♥


תגובות (3)

איזה מתוק ז'וני :) תמשיכי :)

28/10/2011 08:19

שבת ברוכה מירי שלי המתוקה
יש לי בקשה ענקית אלייך אל תכעסי, תכתבי סיפור קצר ותשתלבי בין המחברים פליזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז ♥♥♥♥♥♥♥♥
באהבה בקי ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

28/10/2011 08:24

יפה מאוד! תמשיכי :)

28/10/2011 09:44
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך