בקי
קול ששון וקול שמחה קול חתן וקול כלה מזל טוב רוז'י היפהפייה ולך ז'ון האיש המקסים ♥♥♥♥♥♥♥

אהבה בהסתר פרק ל"ז

בקי 28/10/2011 608 צפיות אין תגובות
קול ששון וקול שמחה קול חתן וקול כלה מזל טוב רוז'י היפהפייה ולך ז'ון האיש המקסים ♥♥♥♥♥♥♥

בבית ההורים התעוררו לבקר יום חדש וכל כך שמח. הם לא הפסיקו להלל את החתן המיועד לרוז'י בתם היחידה והכה אהובה, האמא לעולם לא תשכח כמה דמעות זלגו מעיני בתה האהובה בהקשר לאותו גבר קובי אשר טיפלה בו בבית החולים והתאהבה ללא די.

הפרופסור אמר לאשתו שהיום קרוב לוודאי ש לא ילך לעבודתו ויסע למשרד הרישום לברר מה היא הפרוצדורה כשבתו ובח"ל רוצים להתחתן. יופי השיבה לו אשתו, יופי , אתה יודע מה : "גם אני מבקשת להצטרף אליך" "באמת" "כן" "בשמחה אשתי אהובתי בשמחה רבה"

שניהם התלבשו ומיהרו לצאת לדרכם. הם הגיעו למשרד הרישום ופנו לאחד הפקידים שלפי מקום מושבו נראה שהוא בין הבכירים. הוא התייחס אליהם באדיבות גדולה והדריך אותם לפרטי פרטים וכמובן לא שכח לומר "מזל טוב לזוג הצעיר ומזל טוב עם אהבה גדולה לכם הורים יקרים."

השנים יצאו ממשרד הרישום והמשיכו לכנסייה שם רוצים שבתם תינשא לבח"ל. אחד הכמרים היה במקום ומאד שמח לשמוע שההורים מבקשים להשיא את בתם עם בח"ל אצלם.. הפרופסור לכימיה היה כולו התרגשות, מזל שאשתו ליוותה אותו ומדי פעם החזירה את בעלה למציאות ושיחדל להתרגש במידת האפשר כמובן.

ההורים קבלו מהכומר שני תאריכים שבהם הכנסייה פנוייה בשבילם וביניהם היה מרווח של שבועיים. הפרופסור שאל את הכומר האם ידוע לו כמה זמן עובר עד שמקבלים את היתר הנישואין ממשרד הרישום? הוא ענה לו שבדרך כלל זה לוקח 10 ימים. אוקיי תודה רבה אדוני הוא לחץ את ידו של הכומר והבטיח לו שיתקשר אליו לגבי התאריך שנקבע כמובן יחד עם הכלה והחתן.

לאחר הסיבוב של ההורים בעניין במשרד הרישום ובבית הכנסת החליטו להיכנס לחנות הגדולה שמוכרת דברי טקסטיל מהמשובחים ביותר. הם בחרו כמה כלי מיטה מהממים, מפות ומפיות הכל עבודת יד, מגבות גדולות מאד לגוף וכן מגבות קטנות לפנים, מגבות מטבח , כיסוי יפהפה למיטה זוגית ועוד מספר פריטים.

הכל נארז עבורם והנער הצעיר שככל הנראה הוא השליח הביא את האריזה הגדולה למכונית של הפרופסור.אמה של רוזי' נתנה תשר לנער כשהוא המום כשראה כמה כסף היא העניקה לו.

"מה צריך עוד לקנות שאל את אשתו" יש לי הצעה אליך השיבה לו רעייתו בוא נכנס לאולם האירוח האקסקלוסיבי כאן בפינת הרחוב ונברר כמה יעלה לנו לארח משהו כמו 100 איש ? בינגו שמח הפרופסור. הם נכנסו לאולם המפואר שבדיוק היה בהכנות לקרא אירוע שעומד להתקיים בערב.

מיד ניגשה אליהם אשה צעירה והציגה את עצמה : "שמי איבון והנני מנהלת האירועים" , בואו בבקשה אחרי ונשב בשולחן פנוי ומיד אבקש להגיש לכם שתייה וכמה פרוסות מהעוגה שהיא הספציאליטה שלנו. למען האמת השיבה האמא אנחנו באמת רעבים, יצאנו מוקדם מאד מהבית ומה שתגישו לנו יתקבל בתודה רבה..

איבון פתחה את היומן עב הכרס שלה ואמרה שהתאריך הקרוב ביותר הפנוי הוא בעוד חודש. זה מתאים לנו נכון מאמי פנה הפרוספור לרעייתו ? איבון אמרה לה האמא , אנחנו עושים הכל על דעת עצמנו וכך שאיננו יכולים לקבוע ברגע זה כלום. אנא תואילי לשריין לנו כמה תאריכים ובעוד יומים שלושה נחזור אלייך עם תשובה מהזוג הצעיר.

המלצרית החמודה הגיעה אליהם כשמגשה עמוס עם 3 כוסות קפה וגם מהעוגה שאיבון הפליאה להללה.

שלושתם שתו את הקפה בעל הניחוח הנעים מאד וכמובן העוגה הייתה פשוט טעימה ברמות. את צודקת איבון שכל כך היללת את העוגה הזו היא באמת טעימה משהו משהו.

את יכולה למכור לנו כמה פרוסות ? מה פתאום למכור מיד אבקש מהמלצרית לארוז בשבילכם כמה פרוסות עוגה כי תקחו הביתה.

הם הודו לה מאד מאד על היחס ועל הכיבוד וקיוו ששם יערכו את מסיבת הכלולות של בתם היחידה.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך