בקי
בתיאבון , פתאום מה זה בא לי גם חתיכת עוגה אני בטוחה שגם לכם ח ח ח ח ח ♥♥

אהבה בהסתר פרק מ"א

בקי 29/10/2011 655 צפיות אין תגובות
בתיאבון , פתאום מה זה בא לי גם חתיכת עוגה אני בטוחה שגם לכם ח ח ח ח ח ♥♥

רוזי וג'וני יצאו מהמסעדה והשוער מיהר להביא את המכונית ווג'וני פתח מיד את הדלת שרוז'י תכנס הואו מיהר לתפוס את מקומו ליד ההגה ונסעו.

מאמי פנה אליה ג'וני,: "אני מבקש ממך שתואילי לצלצל להורים ותזמיני אותם להתארח אצלנו בסביבות השעה 20.00 כדי שגם אנחנו ננוח ונקבל אותם בשמחה רבה.". הוא מסר את הטלפון לרוז'י והיא צלצלה להוריה. : מעבר לקו נשמע קולה האהוב של אמה :

"הי י מאמי ", "היי רוז'י שלי מה שלומכם חמודה" ?" מצויין מאמי," ג'וני מזמין אותך ואת אבא שתתארחו אצלנו הערב בסביבות השעה 20.00 כדי שנתראה כמובן ו, כמו כן להמשיך להריץ את החתונה שלנו שאני מתרגשת משהו משהו"

אני מקבלת את ההזמנה של ג'וני בתודה רבה רבה ורק אם תתני לי את הכתובת נגיע בשעה 20.00. רוזי מסרה לאמה את הכתובת ונפרדה ממנה לשלום ולהתראות.

עכשיו רוז'י אמר ג'וני: בואי נכנס לקונדיטורייה שאני אורח קבוע שם ונקנה כמה מיני עוגות וכן מאפים מלוחים . הם נסוע לעבר הקונדיטורייה וליבה של רוז'י החסיר פעימה באותה קונדיטורייה קטנה וידועה במיטב תוצרתה ישבה עם קובי והוא התנצל שאין לו כלל כסף והיא שילמה וכו' וכו'.

רוז'י השתדלה לשמור על קור רוח וחלילה לא להחשף בפני ארוסה על הזמנים שחלפו, אך הזכרונות ובפרט שמגיעים לאותם מקומות שישבו יחד הם עושים משהו לכל אדם ואדם, .

רוז'י שאל אותה ג'וני : "הכל בסדר מתוקה שלי? יותר מבסדר היא התקרבה אליו ונישקה לו ארוכות על שפתיו שכה אהבה, וכעסה על עצמה כיצד היא מרשה לעצמה לשקוע בעבר. הנשיקה הראשונה הביאה לשנייה ולשלישית ואז ג'וני ביקש ממנה שתשב באוטו כדי שלא יצטרכו להחנות והוא יכנס יזמין ומיד ישובו הביתה.

ואכן לאחר רבע שעה יצא ג'וני כשהוא עמוס עם שתי שקיות של דברים טובים ללא ספק. הוא הניח את השקיות במושב האחורי ומיד המשיך בדרכו והפעם ישר הביתה.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך