בקי
מזל טוב ♥♥♥♥

אהבה בהסתר פרק מ"ב

בקי 30/10/2011 665 צפיות אין תגובות
מזל טוב ♥♥♥♥

רוזי וג'וני חזרה הביתה כשליבם שמח מאד. ז'וני הניח את שתי השקיות הגדולות של עוגות טעימות ועוד פינוקים כי יארחו הערב בדירתם את הפרופסור מרסו ורעייתו המקסימה – הוריה של אהובתו.

"מאמי הוא פנה לרוז'י :עכשיו השעה 17.00 יש לנו המון זמון עד שנארח את ההורים שלך, לדעתי אולי תכנסי לחדר השינה ותנסי להירדם"?

"ומה איתך"? "מאמי יפה שלי הבאתי המון עבודה מהלשכה שלי, עלי לסיימה לפחות עד מחרתיים – תאריך אחרון ולכן אנצל את הזמן הפנוי העומד לרשותי ואנסה לסיים את התיקים שהבאתי הביתה"

הוא חיבק אותה לחיקו ושניהם נכנסו לחדר השינה. "מאמי שאלה בפינוקי רוז'י אולי תנסה גם אתה לנוח מעט""?

"הלוואי ויכולתי אבל אם אתקדם בעבודה אין מצב שלא אצטרף אלייך ובינתיים הוא נישק לשפתיה בטעם דובדבן בשיא פריחתו ויצא מהחדר. רוזי' התפשטה והניחה את הבגדים על הקולב שהיה בחדר השינה המהודר וחיש קל נכנסה למיטה הנוחה ללא סוף.

מלאך השינה העדין חיבק אותה בין כנפיו ובנועם ליטף את לחייה ורוז'י שלנו שקעה בשינה כשחיוך מלא חן ונחת לרב מעטר את פניה.

לפתע חשה שמישהו נמצא לידה, היא פקחה עין תורנית ומי אם לא ז'וני שוכב לצידה ומלטף עם המון רוך ואהבה את ארוסתו היפהפייה.

":ג'וני שאלה רוז'י מה השעה" ? לא תאמיני השעה 19.00 מההההההההההה ישנתי מיליון שעות? לא מתוקה שלי ישנת בדיוק כמה שהיית זקוקה ועכשיו תקומי ותתחילי להתארגן לקראת הורייך שיגיעו במהלך השעה הקרובה. היא נישקה לו עם בערגה רבה ושפתותיהם פשוט מיאנו להיפרד.

"רוז'י חייך ג'וני ישר למקלחת מתוקה שלי ואני אשוב לחדר העבודה ואמשיך בעשייה המבורכת שהספקתי כשאת ישנת את שנת היופי שלך"

רוז'י הבינה שלא יעזור כלום ולכן קמה מהמיטה וישר נכנסה לחדר האמבטייה שהיה צמוד לחדר זה.

ג'וני הביט לעברה וחייך בסיפוק רב כמה אני אוהב אותה כמה אני אני מאושר בין זרועותיה העדינות והמושלמות.

רוז'י התפנקה להנאתה בחדר האמבטייה וליבה המה עם רגשות כל כך נעימות, עם אהבה וערגה ללא גבול כלפי הגבר ששינה את חייה הגבר שהיא כה אוהבת לאהוב.

היא יצאה מחדר האמבטייה ובחרה בקפידה מה תלבש, כדי להראות בשיא יופייה לקראת הוריה אשר ליבם יהנה לראות את בתם היחידה כה מאושרת כה נפלאה.♥♥♥


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך