בקי
וואו איזה יופי הלוואי ועל כל הבנות מזל שכזה ♥♥♥

אהבה בהסתר פרק מ"ג

בקי 30/10/2011 646 צפיות אין תגובות
וואו איזה יופי הלוואי ועל כל הבנות מזל שכזה ♥♥♥

השעה 20.00 וצלצול נשמע בדירת ג'וני . רוז'י מיהרה לפתוח את הדלת ווהוריה הכה אהובים עמדו בדלת כשידי שניהם עמוסות. רוז'י חיבקה את הוריה והם כמובן נישקו לה באהבה באהבה גדולה ♥♥♥ו נכנסו פנימה. ג'וני גם הוא זכה לנשיקות ממשפחת מרסו והוא החזיר להם גם נשיקה.

הפרופסור מרסו החזיק בידו זר פרחים ענק ומסר אותו לרוז'י אשר מי כמוהו יודע כמה בתו אוהבת פרחים.. גם ידיה של הגב' מרסו עיו עמוסות בכל אותן מתנות אשר קנתה בחנות הטקטסטיל לפני יומיים.

בבקשה אבא, אבא אמר ז'וני, אנא תכנסו בבקשה ותרגישו כמו בבית. העשר שנגלה להורים פשוט הימם אותם, הם לא התאפקו והחמיאו לג'וני על טעמו המשובח בריהוט הדירה הענקית והיפהפייה..

"תודה רבה" השיב להם בחיוך. הם ישבו בסלון המרווח ובתם יחידתם נכנסה עם זר הפרחים כשהוא בתוך אגרטל יפהפה כשהאמא ניחשה מיד שהוא אגרטל מקריסטל משובח.

רוז'י החמיא לה אביה "כמה את יפה כמה את אלגנטית" היא נישקה לו עם המון אהבה וכמובן גם את אמה לא קיפחה וגם לה נישקה באהבה גדולה.

ג'וני הגיע לסלון והתיישב מיד מול ההורים כשרוז'י מתפנקת בין זרועותיו.. "ברוכים הבאים הורינו היקרים: "אני מאד מאד אוהב את בתכם ומאושר כי אחיה במהלך כל חיי עם רוז'י היפהפייה האמיתית הן ויזואלית אך גם לבה ונשמתה זכות כמו לתינוק בן יומו.

הוא לחש לרוז'י משהו על אזנה והיא מיד קמה, והגישה את כל מה שז'וני הכין בעגלת התה היפהפייה . "וואו אמר האבא למה לא אמרתם לנו שאתם מזמינים לארוחת ערב לא היינו אוכלים בבית, " "האמא חייכה ואמרה דווקא מתאים לי מאד מאד להתכבד בתרכובת המונחת כן לידי."

כולם התכבדו ונהנהו מאד ובין ביס אחד למישנהו הסביר האב את כל מה שעלה בידו לברר בקשר לנישואיהם.

"תודה אבא'לה, אין כמוך, אמר לו ג'וני. עכשיו המשיך ג'וני אני רוצה לבקש משהו מבתכם כשאתם נוכחים כאן וטרם ביקשתי ממני קודם לכן "רוז'י אהובתי פנה אליה: אני מבקש ממך שתפסיקי לעבוד ותתמסרי כולך להנאות החיים. מבחינה כלכלית אני מסודר מעל ומעבר ואינני רוצה שתסתובבי בין החולים הרבים שמאושפזים בבית החולים"

"אני יודע שאת מאד אוהבת את העבודה ולכן החלטתי ביני לבין עצמי שלא תעזבי מיד אלא תבקשי מד"ר פרנסואה שיאשר לך חופשה ללא תשלום נאמר ל-3 חדשים בשלב הראשון.. למרבה הפלא הייתה זו רוז'י שהגיבה מיד:

"אני מקבלת את הצעתך בשתי ידים אהוב שלי, אני באמת רוצה להנות מהשפע שאתה עוטף אותי ומקווה מאד מאד כי נביא אתה ואני עם אהבה ענקית תינוק/ת שתמלא את חיינו עם אהבה וזו תהיה משפחה מושלמת.

ההורים חוץ מאשר להתמוגג ולהינות לא הגיבו כי בתם הגיבה די והותר.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך