בקי
הפרופסור פרנסואה מפרגן לאחות הכי נפלאה שבמחלקה, האחות שעבדה מסביב לשעון ולא עניין אותה משמרות, והנה הגב' הצעירה הזו מתכוונת למסד את היחסים בינה לבין בן זוגה השופט בבית המשפט העליון, נפלא, מזל טוב ♥♥♥

אהבה בהסתר פרק מ"ד

בקי 30/10/2011 675 צפיות אין תגובות
הפרופסור פרנסואה מפרגן לאחות הכי נפלאה שבמחלקה, האחות שעבדה מסביב לשעון ולא עניין אותה משמרות, והנה הגב' הצעירה הזו מתכוונת למסד את היחסים בינה לבין בן זוגה השופט בבית המשפט העליון, נפלא, מזל טוב ♥♥♥

הזוג הצעיר הכל כך מאוהב המשיך לשוחח כמובן על החתונה ההולכת ומתקרבת על הקניות לקראתה ועוד כאלה נושאים שעושים רק טוב בלב.

בחצות עלו על יצועם כשהם מחובקים חזק חזק.

הבקר הגיע וזו'ן שחרר את עצמו מזרועותיה של רוז'י שחיבקה אותו חזק מאחר ולא רצה להעירה, הוא קם ועל בהונות רגליו יצא מחדר השינה. לאחר שהסתדר לצאת לעבודה, כמובן לקח את התיקים הרבים בהם עבד אתמול בבית. הבקר לא היה צורך לקנות לאהובתו ארוחת בקר מאחר ונשארו עוד עוגות ומלוחים מליל אמש.

רוז'י התעוררה וכרגיל השעה הייתה ממש מאוחרת. אלוהים מדוע ז'וני לא מעיר אותי , וואו כבר 11.3 . היא ירדה מיד מהמיטה ולאחר שהתקלחה התלבשה חיש מהר והזמינה מונית שתסיעה לכיוון בית החולים.

טרם צאתה מהבית קראה את הפתק המלא אהבה של ז'וני ולבה התמלא אשר שכמעט ועולה על גדותיו.

רוז'י הגיעה לבית החולים ומיד עלתה למחלקה הכירורגית. היא נקשה על דלתו של הפרופסור פרנסואה ולאחר ששמעה נא להיכנס, נכנסה פנימה.. הפרופסור קם ממקומו וחיבק את רוז'י עם המון אהבה." וואו רוז'י אומר לך משהו שהוא נוגד את האינטרס שלי אך חמודה פשוט מתאים לך לא לעבוד" מה שלומך? כפי שאת נראית אזי שלומך מצויין, האומנם ?"

"פרופסור פרנסואה אני מרגישה מצויין ובאתי לבשר לך שבעוד זמן לא רב אני אתחתן עם אהוב לבי" "את ממש הולכת להתחתן כזאת צעירה" ?

"אני בת 23 ומצאתי את אהבת חיי כך שאין שום סיבה לא למסד את הקשר בינינו וכמובן אבוא באופן אישי להזמין את כל חברי הרבים שאני כה אוהבת במחלקה זו"

"רוז'י האם אני מבין נכון שאת מתפטרת מבית החולים"?

"פרופסור פרנסואה אני אינני מתפטרת לפחות לא בשלב הזה אך באתי אליך עם בקשה גדולה שתואיל לאשר לי לצאת לחופשה ללא תשלום לתקופה של 3 חדשים,, לאחר מכן אחליט מה לעשות וכמובן אתייעץ עם בן זוגי שאני כה אוהבת., הוא איש מקסים", ולחייה הסמיקו מרב אשר .

"במה עוסק בן זוגך רוז'י ? הוא שופט בבית המשפט העליון כאן בפריז ונחשב לאחד השופטים הנינוחים יותר מהשאר, ששוקל לגופו של כל משפט ומשפט ומנסה לבוא לקראת הנתבע אשר בית המשפט המחוזי פסק לו X שנות ישיבה בכלא, אזי הדבר הראשון שהוא משתדל לא להעלות את שנות הכלא, ולעיתים תלוי עם מי הוא יושב בהרכב של2 שופטים .והוא עצמו, אולי ניתן להוריד מעט מפסק הדין של המחוזי."

"רוז'י אני שמח בשמחתך, אני אוהב אותך כמו את בתי וכבר כמה שנים אנחנו עובדים יחדיו. אחות מסורה כמוך קשה למצוא אך אני תומך בבקשתך לצאת לחופשה ללא תשלום שלדעתי היא פרידה מאיתנו ליותר מ-3 חדשים , ואני הראשון שמאחל לך ולכב' השופט רק אשר אהבה ונחת. אני מבקש שתמסרי ד"ש חמה להורייך היקרים, הפרופסור מרסו ואמך המתוקה ומאחל להם שירוו נחת מבתם הנפלאה והמקסימה"

הפרופסור פרנסואה ניגש לרוז'י נישק לה על לחייה ולחץ את ידה בהמון אהבה וכבוד.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך