אהבה בהסתר פרק מ"ה

בקי 31/10/2011 606 צפיות אין תגובות

לאחר שרוז'י הייתה בחדרו של ד"ר פרנסואה וביקשה ממנו לאשר לה 3 ימי חופשה ללא תשלום היא נכנסה לחדר האחיות וניקול רצה לקראתה חיבקה אותה בחום ואהבה, גם יתר האחיות התגודדו סביבה והחמיאו לה כמה יפה היא נראית.

"מתי את חוזרת אלינו שאלה אותה ניקול"

"בעוד 3 חדשים מאמי" "מהההההההה" כן ניקול שלי המתוקה אני הייתי אצל פרופסור פרנסואה וביקשתי ממנו לאשר לי חופשה ללא תשלום למשך 3 חדשים ובין היתר חייכה בחיוך רחב אני מתחתנת במהלך החופשה הזו"

וואו שמחו כל האחיות החברות של רוז'י , היא הייתה אהובה על כל הסגל ותמיד השתדלה לעזור לזולת.

"רוז'י שאלה אותה אנה ומי הגבר המאושר שאמרת לו " : כן, אני מסכימה"

"הוא האיש הכי מקסים בעולם כולו , התאהבתי בו מעל לראש והחלטתי להענות לבקשתו ולהזדקן יחדיו."

"ואוו איזה יופי כולן חיבקו אותה וכמובן איחלו לה רק טוב. "בנות אמרה רוז'י אני חייבת לרוץ, וכשאדע בדיוק את תאריך הנישואין וכבר עכשיו אני אומרת לכן שזה יהיה בכנסייה ולאחר מכן באולם היוקרתי במרכז העיר, וכשאדע בדיוק את התאריך נדפיס הזמנות ולכן ו בנות לכל הצוות כאן בכירורגית אני אגיע בראש וראשונה לחלק את ההזמנות ולבקש כי תשתתפו ביומי הגדול".

ניקול חברתה הטובה חשה כי דימעה "מקשטת את עיניה. "יופי רוז'י אמרו כולן שחקי אותה, מגיע לך שתהיי מאושרת"

רוז'י נחלצה מהמעגל של הבנות אשר קיטרו אותה וירדה מבית החולים. היא החליטה לבקר את ז'ון שלה ואם הוא לא בהיכל המשפט אלא יושב בלשכתו מה טוב אך אם הוא לא שם תחזור לביתה.

בית המשפט העליון שכן בבנין עתיק ומאד מאד מרשים. היא עלתה במדרגות הרבות המובילות לבית המשפט ובדרך ניצב שומר. "היי בירכה אותי רוז'י היכן נמצאת לשכתו של ג'ון מורגן? כב' נשיא בית המשפט העליון את מתכוונת גבירתי?

"לא ידעתי שהוא נשיא אך אם יש רק שופט אחד בשם זה אזי כן אני מבקשת לבקר אותו" "מי המבקשת" "שמי רוז'י", "הוא מכיר אותך גב' רוז'י? "כן"

"תואילי להמתין שנייה ואראה עם כב 'השופט פנוי לקבל אותך בלשכתו."

לאחר 2 דקות מקסימום הגיע ז'ון וחיבק את אהובתו כשהשוער אינו מבין מה קורה"\?

בואי מתוקה מחובקים חזק צעדו שניהם לעבר לשכתו. זו הייתה לשכה רחבת ידייים כשכל הרהיטים בה בצבע שחור מט, שולחנו היה ענק גם הוא בשחור ואת מה שהפנה את תשומת ליבה לסדר הבלתי אנושי ממש שהלשכה, השולחן השידה שלידו הכל היה פיקס ממש כאילו איש לא נגע בפריטים אלה מעולם.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך