בקי
כייף לצפות בגיבורים שלנו רוקדים ונהנים מכל שנייה להיותם ביחד ♥♥♥♥

אהבה בהסתר פרק מ'

בקי 29/10/2011 689 צפיות אין תגובות
כייף לצפות בגיבורים שלנו רוקדים ונהנים מכל שנייה להיותם ביחד ♥♥♥♥

רוזי וג'ון יצאו מביתם ונסעו כברת דרך לא ארוכה כשהמכונית נעצרת ליד מסעדה אקסקלוסיבית מעין כמותה. שוער לבוש מדים מקבל את פניהם ומבקש מז'וני שיואיל לתת לו את מפתח האוטו והוא ידאג להחנותו.

שניהם יוצאים מהאוטו והוא מוסר את המפתח לשוער שיחנה אותו בחנייה של המסעדה. עם המפתח וכמובן נותן לו טיפ נאה והזוג הצעיר והיפהפה נכנסים למסעדה.

מלצר מקדם אותם בברכה גדולה ושואל אם שולחן לשניים הם מבקשים",כן " עונה לו ז'וני והמלצר מושיב אותם בשולחן מרכזי של המסעדה.. הוא חוזר לאחר מספר דקות כשבידו מגש עם בקבוק יין עליו ושתי כוסות נוצצות. הוא מניח את השתייה על השולחן וממהר לפתוח את בקבוק היין ולמזוג לשתי הכוסות יין אדום. ז'וני מודה לו והמלצר שב אליהם עם תפריט של כל מה שהם יכולים להזמין במסעדה.

תוך כדי עיון בתפריט ולגימה מכוסות היין, מחשיכיים מעט את המסעדה ולמרכזה מגיעה זמרת יפהפייה הידועה בקולה הנפלא בפריז כולה והיא החלה לשיר את השנסונים הידועים והאהובים על כלם. מחיאות כפיים נשמעות לאחר סיום השיר הראשון והיא ממשיכה ושרה עוד שני שירים סוחפים את כל אורחי המסעדה. ברגע שהיא עוזבת את המקום מגיעה תזמורת בהרכב של 3 נגנים ופוצחת בריקודים נוסטלגיים נפלאים, וכמובן כן גיבורינו האהובים , לא יכולים להמשיך לשבת במקומם , וברב פאר כמו שג'וני מומחה בכך מזמין את בת זוגו לטנגו הראשון והם מתקבלים במחיאות כפיים סוערות.

הזוג שלנו הרי ידוע כרקדנים מעולים כשז'וני מיטיב להוביל את את זוגו לפי הקצב והיא מרחפת, מאוהבת, מאושרת ושמחה, רוקדת ונהנית מכל שנייה בזרועות מאהבה-ארוסה-בעלה בעתיד הקרוב מאד מאד.

התזמורת והפעם עם הזמרת הנפלאה ממשיכים להלהיב את האורחים וגם הפעם רוזי ובן זוגה מחוללים ברחבה לקול מחיאות הכפיים של כל האורחים.

"ז'וני לחשה באזני אהובה רוזי : אני כל כך אוהבת אותך, אני כל כך מאושרת אני … הוא חתם את המשפט בנשיקות פיו המביעות, אהבה ערגה תשוקה ופשוט אשר.

התזמורת פרשה למנוחה קרוב לודאי והמלצר שב לשולחנם ושאל האם הם מוכנים להזמין? ודאי רק שנייה בבקשה, רוז'י מה תרצי מתוקה שלי : אני מבקשת סטייק עם צ'יפס ז'וני מביט לעברו של המלצר : אפשר ? ודאי אדוני , אוקיי אז אני מצטרף לבת זוגי ומזמין בדיוק כמוה.

המלצר מיהר להכנס למטבח להזמין את שני הסטייקים עם מנות צ'יפס טריות שזה עתה טוגנו ולאחר כרבע שעה שב עם המנות המוזמנות כשצלחת גדולה הונחה במרכז השולחן ועליה תוספות רבות, רוז'י וג'וני נהנו מאד מאד מהארוחה ולאחר הקינוח הטעים מאד ולמרות שהתזמרות שבה ותפסה מקומה במרכז המסעדה ז'וני ביקש מרוז'י לצאת לדרכם.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך