בקי
מה אומר לכם קוראי היקרים, אני כל כך התאהבתי בדמויות של גיבורי הרומן שלי כך שפשוט חבל לי לסיימו, ואם יש לכם בעייה עם זה ואתם מבקשים שיגיע לקיצו, אנא תגידי לי בבקשה ואסיימו בעוד כמה פרקים וזהו. מחכה לתשובתכם ! ♥♥♥ באהבה בקי ♥♥♥

אהבה בהסתר פרק ס"ו

בקי 06/11/2011 634 צפיות 2 תגובות
מה אומר לכם קוראי היקרים, אני כל כך התאהבתי בדמויות של גיבורי הרומן שלי כך שפשוט חבל לי לסיימו, ואם יש לכם בעייה עם זה ואתם מבקשים שיגיע לקיצו, אנא תגידי לי בבקשה ואסיימו בעוד כמה פרקים וזהו. מחכה לתשובתכם ! ♥♥♥ באהבה בקי ♥♥♥

אלפרד יצא מהחדר וקרא לרעייתו מה עם הדייסה לבנות? רק רגע חמוד שלי אני מיד נכנסת לחדר. היא עשתה תנועה לרוז'י שלא תדבר כי היא רוצה שהוא יאכיל את הבנות חחחחחחחחחחח, תלמדי מהטריקים שלי חייכה בטוב לב.

ז'וני חזר הביתה והביא לא פחות מ-5 ערכות. "תגיד לי השתגעת צרחה רוז'י" "מאמי תקשיבי הרוקח אמר לי שבפעם הראשונה יתכן והבדיקה אינה אמינה באם היא תגיב שלילי, רגע אסביר לך מהתחלה, באם התוצאה תהיה חיובית אז זה בטוח מיליון אחוזים, אם תראה שלילי, ביקש לבצע שוב בדיקה לאחר יומיים ועוד יומיים וכן הלאה"

וורונה חייכה ונכנסה עם שתי צלחות דייסה לחדר.

רוז'י נכנסה מיד לשירותים ופעלה לפי ההוראות שכתוב על גב הקופסא שבה מאוחסנת הערכה, צריך לחכות כתוב שם 15 דקות. היא השאירה את הערכה בחדר השירותים ויצאה החוצה, "נוווווווווווווו, ז'וני תירגע בבקשה צריך להמתין בסבלנות רבע שעה, אוקיי בואי נכוון את השעון שיצלצל בעוד רבע שעה ובינתיים מה נעשה" נלך להתחתן חחחחחחחחחח צחקה רוז'י.

הזמן חלף והזוג מרב שהיה כל כך במתח המשיך לדבר על החתונה על הבגדים על האורחים על המוזמנים ועוד כהנה וכהנה נושאים ולפתח כמו בהבזק שניהם רצו לחדר השירותים "בינגו יש היריון" ואוו ואוו, שניהם רצו לחדר של וורונה ואלפרד ישששששששששששששששששששששששש מה קרה שאל
אלפרד " וורונה ענתה רוז'י וז'וני בהיריון" ואוווווווווווווווווווווווו שמח אלפרד ואוווווווווווווווו איזה כיף לכם, ואוו , וורונה יש לך להגיד משהו חמודה שאל אלפרד את רעייתו, "גם אני בהיריון בחדש השלישי וווווווווווווווווווווווווווווווווו אלוהים שתיכן בהיריון ואוו איזה קטע מדהים ואוו"

רוז'י חשה שדמעות גיל זולגות מעיניה היפהפיות, היא מיהרה לצלצל לאמה וסיפרה לה את החדשה המופלאה, אין טעם לספר כמה הגב' מארסו שמחה כי גם מעברו השני של הקו נשמעו דמעות חונקות גרון ואוו רוז'י אוזו מתנה את מעניקה לז'וני לרגל יום נישואיכם מדהים, מיד אצלצל לאבא,אמרה רוז'י ונתנה נשיקה לאמה דרך הטלפון.

היא צלצלה לאוניברסיטה אך המזכירה אמרה שהפרופסור בהרצאה "האם זה דחוף שכדאי לקרוא לו החוצה? " מתי ההרצאה תסתיים "? "היא החלה רק לפני דקות בודדות, אוקיי אודה לך באם תבקשי ממנו שיגש לטלפון אך אנא הרגיעי אותו שהכל בסדר גמור" תואילי להמתין שנייה ביקשה המזכירה ולאחר כמה שניות שמעה את קולו של אביה האהוב: "אבא'לה אתה עומד להיות סבא" מהההההההההההההההה באמתתתתתתתתתתתת זה בטוחחחחחחחחחחחחחח" ואוו כמה אני מאושר , אולי תבואו היום עם האורחים לסעוד איתנו ארוחת צהרים"? ודאי שנבוא מאמי כבר הזמינה אותנו לפני שעה קלה בטרם וביקשה שנבוא בשעה 15.00 כדי שאתה גם תגיע.

"תקשיבי רוז'י אתכם יכולים לבוא בשעה 13.30 כי אני אקצר היום, את ההרצאה האחרונה אדחה ליום אחר, מחכה לכם בקוצר רוח תשמרי על עצמך מתוקה שלי והטלפון נדם.

כולם התגודדו סביבה של רוז'י ואפילו התאומות פערו עיניים גדולות לשמע כל הצרמוניה שהייתה בשטח. "טוב חבר'ה אבי מזמין אותנו לשעה 13.30 כי אין לו סבלנות לחכות ואת ההרצאה האחרונה הוא ידחה למועד אחר..

שתי ההריוניות שתי התאומות ושני התאומים הזמינו מונית אחת לנסוע להורים ובאוטו של ז'וני עלו יתרת הנוסעים וכולם בכייף אמיתי כולם להורים נוסעים ומחר הכנסייה תקדש את שניהם ויהפכו לבעל ואשה ואת כל הריקודים, את כל הדברים הטעימים את כל ההפתעות לאורחים הכל יקרה באולם המפואר שבמרכז פריז.

המשך יבוא


תגובות (2)

שלא תחשבי אפילו על לסיים!!!

08/11/2011 07:07

היי מתוקה

תודה על התגובה הנפלאה , חבל לי להפרד מהגיבורים שלי ואני מאריכה את הרומן נראה עד להיכן אוכל להאריכו. כל טוב בקי ♥♥♥♥♥♥

08/11/2011 07:16
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך