בקי
ואוו איזו ארוחה ממלכתית אפשר לומר איזה יופי של משפחה כה אצילה כה נפלאה , מי שמכיר אותה זו זכות גדולה.♥♥♥

אהבה בהסתר פרק ס"ז

בקי 06/11/2011 743 צפיות אין תגובות
ואוו איזו ארוחה ממלכתית אפשר לומר איזה יופי של משפחה כה אצילה כה נפלאה , מי שמכיר אותה זו זכות גדולה.♥♥♥

2 הרכבים הגיעו לביתם של הורי רוז'י. קבלת הפנים שציפתה לכולם הייתה מעל לעל דמיון , ההורים פשוט עמדו בחוץ עם זר פרחים ענק וחיכו לבתם לחתנם הכל יקר להם וכמובן לאורחים שכה שמחו על הפגישה בין ג'וני ואלפרד והכל בזכות בתם אהובתם.

רוז'י רצה לעבר הוריה וחיבקה את שניהם יחדיו כשזר הפרחים הענק נמחץ אך זה לא עניין איש מהמחובקים חזק חזק חזק הם שמחו שמחה ענקית, כזו שלתאר אי אפשר.

הגב' מארסו התעשתה ראשונה וניגשה להקביל את פניהם של האורחים, דבר ראשון נישקה לחתנה שהוא כמו בן שלהם, ומיד חיבקה את אלפרד ושאלה בצחוק "אתה הוא החתן שלי או התיאום חחחחחחח" ואוו איזה דמיון מהמם. לאחר מכן נישקה מכל הלב את וורונה הגב' הנהדרת שעכשיו תהיה אחותה של רוז'י וזה משהו מרשים ביותר, ואחרונות חביבות התאומות המהממות, "היא רכנה לעבר העגלה הכפולה וליטפה את שתיהן על לחייהן הורודת וכה מקסימות כה נפלאות והן חייכו אליה כששתי גומות החן על כל אחת מהממות.♥♥.

כולם נכנסו הביתה והשולחן היה ערוך רק כמו שהגב' מארסו יודעת לערוך זה אומר מפה רקומה מעומלנת (פרי עבודתה) סרוויס קריסטל, סכו"ם מצופה זהב והכל היה פשוט מושלם מלה אחרת אין פשוט מושלם.

רוז'י לחשה לאוזן של אמה כי גם וורונה בהיריון: הגב' מארסו נכנסה לחדר השינה שלה ושלפה מהארון מפה יפהפייה שהיא עצמה סרגה וכשחזרה לאורחים ביקשה שנייה את רשות הדיבור וכך אמרה: "וורונה בתי המתוקה, שמעתי הרגע את הבשורה שכל אם שכל אשה שכל אדם עם לב זהב אוהב לשמוע ומאחלת לך שתלדי בשלום , כמה שפחות כאבים ומגישה לך קמע זה שילווה אותך מתוך הארון הפרטי שלך בחדר השינה"

וורונה קמה ממקומה ובדמעות שזלגו על פניה חיבקה את הגב' מארסו והודתה לה וכן ניגשה למר מארסו וגם אותו חיבקה ונישקה וביקשה לומר משהו: בזכות בתכם המדהימה זכיתי להשתייך למשפחה למופת, אני בת יחידה והורי לצערי הרב אינם בין החיים, עכשיו אני עטורת משפחה נהדרת, בעלי סוף סוף נפגש עם אחיו ולא ניפרד לעולם.

הארוחה הוגשה וכל מנה הייתה טעימה יותר מקודמתה אפילו הבנות הקטנות אהבו את מטעמיה של הסבתא בדרך. הארוחה השתרעה על למעלה משעה ומחצה ואיש לא רצה פשוט לעזוב את השולחן המהודר והחברה הכה מדהימה שהסבה לצידו.

כשהוגשה הקפה והעוגות לשולחן השיחה נסבה על החתונה שכבר מחר תתקיים. ז'וני ביקש מההורים שיהיהו בכנסייה בשעה 17.00 כך ביקש הכומר והטקס אורך משהו כמו שעה ומחצה, ולחאר מכן ניסע לאולם שהוא לא רחוק מהכנסייה.

וורונה אמרה שהלילה אמורים להגיע 10 אורחים קרובים שלה והם יתאחסנו בבית מלון דולפין קרוב מאד לכנסייה.

רוז'י חשבה לנכון לעשות סבב טלפונים מחר על הבקר למחלקה הכירורגית, לגב' סופי ובעלה ועוד משהו רצתה לעשות והוא לבדוק את כרטיס ההגרלה שקנתה כבר מזה זמן רב – אולי היא מיליונרית ?? אולי , הלוואי ♥♥


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך