בקי
ואוו קובי אלמן והאהבה ביניהם יכלה להתנהל ומי יודע מה היה קורה, זה מאוחר מדי ולבה כולו נתון לז'וני שמפנק אותה, אוהב אותה נותן לה חיים בסדר גודל של האלפיון העליון, אך לא הכסף הוא החשוב הוא סוגד לה והיא מאוהבת ונאהבת עד כלות ♥♥♥♥♥♥♥

אהבה בהסתר פרק ס"ח

בקי 07/11/2011 658 צפיות 2 תגובות
ואוו קובי אלמן והאהבה ביניהם יכלה להתנהל ומי יודע מה היה קורה, זה מאוחר מדי ולבה כולו נתון לז'וני שמפנק אותה, אוהב אותה נותן לה חיים בסדר גודל של האלפיון העליון, אך לא הכסף הוא החשוב הוא סוגד לה והיא מאוהבת ונאהבת עד כלות ♥♥♥♥♥♥♥

וורונה קיבלה טלפון שהאורחים המוזמנים על ידה הגיעו לפריז ומחכים בקוצר רוח לטקס הנישואין שיתקיים מחר.

כולם התכוננו לשוב הביתה ולפתע צלצול טלפון בנייד של רוז'י." אחר הצהרים נעימים מדברת רוז'י" "היי חמודה ניחשת מי המטלפון אלייך"? רוזי החווירה ורעדה אחזה בגופה, היא יצאה למרפסת ולחשה: אתה קובי נכון"?

"אני ולא אחר ענה" את יכולה לדבר לשנייה אתי רוז'י שלי "? "כן" אוקיי חזרתי אמש מהולנד לרגל עסקים בשביל החברה שאני עובד אצלה והחלטתי מיד לצלצל אלייך ולדרוש בשלומך, רותם בתי הקטנה התגעגעה מאד אלייך וגם אביה התגעגע ללא סוף"

"רוז'י אני יכול בבקשה להיפגש איתך בבית הקפה שלנו " ? מה שלום רעייתך קובי"? רעייתי ,כשרותם הייתה בת שנה לצערי הרב לאחר אהבה גדולה אהבה ענקית בינינו היא הלכה לעולמה" "נפטרה" "כן" ומי אותה אשה שנמצאת בביתך "? זו אחותי אשר ללא עזרתה המסיבית אינני יודע כיצד הייתי שורד"

"אתה רוצה לומר לי שהאשה בביתך היא אחותך"?

"רוז'י מה הבעייה שלך אני אלמן ויש לי ילדה מקסימה שכבר הספקת להכיר"

"קובי אני פשוט לא מאמינה למשמע אזני, אני עשיתי את כל שלעיל ידי כדי לא לגזול אותך מרעייתך וזה עלה לי בטונה של דמעות," "אז בואי ניפגש ותסדיר את ההידורים בינינו"

"קובי מחר אני מתחתנת וכן אני בהיריון ומאד מאושרת בחלקי, ארוסי הוא אדם משכמו ומעלה ולא פעם לאחר בכי מירורים טפחתי על שכמי כי אינני גוזלת אותך מרעייתך" "קובי אתה שומע , קובי לא רציתי לנהל אהבה בהסתר, לא רציתי להיות האשה שגוזלת אותך ממשפחתך ומחר אני מתחתנת ובעוד חדשים מספר אהיה גם אמא, את דמותך את אהבתי אליך אנצור לעדי עד,

" ביי קובי נשיקות לרותם ובהצלחה בהמשך מאחלת לך שתמצא אשה טובה ואוהבת כי זה מגיע לך" וסגרה את הטלפון.

היא חשה שהדמעות חונקות אותה היא פשוט לא קראה את המפה בצורה נכונה . לידה ניצב ז'וני כשהוא מחבק אותה אל לבו ורק לוחש "רוז'י היית רוצה שלא נקיים את הנישואין"? "חלילה וחס חיים שלי, אני אוהבת אותך וסיפרתי לך את כל הסיפור עם קובי, אני אוהבת אותך, אני מתה עליך אנא אל תכעס עלי כי ניהלתי שיחה זו ובמהלכה חשתי את היותך לידי.

רוז'י את אשה אצילה ואשרי שזכיתי לגברת כזו שמחר ננשא ובעוד זמן מה נביא לעולם עם המון אהבה – זו נקראת אהבה מדהימה, זה נקרא שתלדי והתינוק או התינוקת או התאומים חחח באים מאהבה באהבה אדירה.

המשך יבוא


תגובות (2)

וואוו תמשיכי :) אני מקווה שהרומן הזה לא יגמר אחרי החתונה חחח ועם הוא כן אני מקווה שיש לך עוד רומן כזה מדהים להביא לאתר סיפורים ואני יותר מהשמח להגיב :)

07/11/2011 10:05

היי מתוקה
אין לי מלים להודות לך על המנוף שאת תמיד פורשת לפני למנף אותי לכתוב ולכתוב, וזה כייף בשבילי וכל קציר היבול שלי אני מקדישה לך עם המון אהבה ותודה על הפירגון. ערב טוב מכל הלב בקי ♥♥♥♥

07/11/2011 11:00
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך