בקי
מזל טוב הכנסייה קידשה ועכשיו באולם יחגגו באולם המפואר בפריס עיר האורות

אהבה בהסתר פרק ע"ד

בקי 08/11/2011 563 צפיות אין תגובות
מזל טוב הכנסייה קידשה ועכשיו באולם יחגגו באולם המפואר בפריס עיר האורות

הכומר מקדם את הזוג הצעיר ומוליך אותם פנימה כדי לקדש את שניהם כבעל ואשתו. האורחים תופסים את מקומם והטכס מתחיל. הכומר פונה לזוג הצעיר ומבקש מהם כי יהיו ראויים לשאת את האשר בעל ואשתו. הוא המשיך וקרא כמה פסוקים מהספר הענק שהיו מונח מולו ובסיימו נישק את מצחם של ז'וני ורוז'י והכריז על שניהם בעל ואשה.

הנגנים בנבל וכינור נגנו מנגינות בהקשר הנישואין כמובן, והקהל מחא כפיים בסיום כל נעימה ונעימה. לאחר כמחצית השעה של ניגונים מקסימים הוביל הכומר את הזוג הצעיר מסביב לכל הכנסייה כשהוא מתפלל קרוב לוודאי תפילה לאשרם של שניהם.. לאחר הסיבוב בכל הכנסייה שבו הכומר והזוג הצעיר למקום שבה נשבעו אמונים זה לזו ולסיום ביקש מהם הכומר שבביתם ירוצו ילדים וישתובבו כי זה הדבק של בעל לרעייתו.

חלפה שעה שלמה ותם הטקס.. הקהל קם על רגליו ובמחיאות כפיים סוערות ליווה את הבעל ורעייתו הטרייה כשהלימוזינה ממתינה להם ליד הכנסייה . לאחר צאת הזוג הטרי החל גם הקהל להתפזר וכמובן כולם הוזמנו לאולם הגדול והיוקרתי למסיבת הנישואין.

רוז'י וג'וני נכנסו לתוך הלימוזינה והוא ביקש מהנהג שיעשה סיבוב גדול לפחות כמחצית השעה ולאחר מכן יסיע אותם לאולם.

ג'וני נישק לרוז'י היפהפייה והודה לה על כי נאותה להינשא לו. אני מקווה מאד שאעשה אותך מאושרת מאד אך מעיב עלי משהו שרציתי לומר לך אותו כדי של ילחץ בליבי.

ג'וני אמרה מיד רוז'י אם הכוונה בעניין קובי, אזי הוא כבר פרח מזכרוני היה סמוך ובטוח שנישאתי לך באהבה אמיתית באהבה שנובעת מעמק הנשמה ואנא ז'וני בבקשה בבקשה בוא נשאיר את הפרשה ההיא כאילו לא התרחשה מעולם ונצעד יחדיו וכשנהפוך להורים כפי שהכומר אמר זה הדבק לחיים מאושרים".

רוז'י אני מאד מבקש ממך שלא תחזרי לעבודה בבית החולים. מאחר ואת בהיריון ותודה לאל איננו זקוקים למשכורת נוספת אזי תתפנקי לך, תפגשי עם ההורים היקרים, נהיה בקשר עם משפחת אחי שזאת יש לזקוף לרשותך ועל כך אני מודה לך מאד מאד" "תודה מתוק שלי ממש לא בא לי לחזור לשם נתתי המון שנים מחיי ועבדתי מסביב לשעון ומשמרות לגבי לא היו קיימות כלל וכלל, עבדתי מהבקר עד הערב ולעיתים עד הלילה.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך