בקי
נהג הלימו מגיש שי לזוג הטרי ומהלל ומשבח את כב' נשיא בית המשפט העליון. ר'וזי מאושרת.♥♥♥

אהבה בהסתר פרק ע"ה

בקי 08/11/2011 645 צפיות אין תגובות
נהג הלימו מגיש שי לזוג הטרי ומהלל ומשבח את כב' נשיא בית המשפט העליון. ר'וזי מאושרת.♥♥♥

הלימוזינה לבקשתה של הכלה הגיע לביתם של הנשואים הטריים וז'וני עלה למעלה להביא לרעייתו את הנעלים הנוחות כדי שתרקוד עד כלות.

בדקות הקצרות שהמתינו הפתיע נהג הלימוזינה את רוז'י והגיש לה חבילה ארוזה בצורה יפהפייה והוא אמר: "גבירתי הצעירה זוהי מתנתי הצנועה לרגל נישואיכם, אני מסיע זוגות רבים לאירושין, לנישואין, לבילוי ימי הולדת ועוד שמחות שונות, אך תרשי לי להודות למר ג'רר הנפלא הוא לא התווכח אתי על המחיר, נהפוך הוא, הוא שילם לי הרבה יותרמכפי שביקשתי וכל האיש הזה כב' נשיא בית המשפט העליון הוא אדם עם לב ענק, הוא אדם שהאנושיות שעולה ממנו כמעט בלתי ריאלית, כמעט נראית הזויה הוא איש שבשבילו הייתי מוכן לעשות הכל.

"ואוו אדוני הצעיר אתה מרגש אותי ברמות על אני מודה לך מעמק הלב על כל המלים החמות שהרעפת על בן זוגי תבורך! וכן כי הטרחת את עצמך לקנות לנו שי ארוז כה יפה, ושברשותך אפתח אריזה זו בבית בשקט לאחר ההילולה. אני חושבת שמיותר לציין כי אתה נכנס איתנו וחוגג כמו כל אורח מן השורה הראשונה, ואם יש לך בת זוג, או חבר או מישהו שהיית רוצה להזמין, זה הזמן , וההנאה כולה תהיה שלנו.

ז'וני פתח את דלת הלימו והגיש לאהובתו את נעלי הסירה , היא חלצה את הנעלים עם העקב הגבוה ומיד נעלה את נעלי הסירה שהיו עשויות מעור כמו של כפפה , מדהים.

ז'וני קיבלנו מתנה "סליחה מה שמך אדוני ? רומן , קיבלנו מתנה מרמון היקר ואפילו ריכלנו עליך. ביקשתי מרומן שיואיל להזמין מישהו שיהיה לו כייף לבלות במחיצתו וכמובן יכנס איתנו לאולם ולגבי דידי הוא אורח הכבוד, ממש כך. "רומן אנא תשמע בקול אשתי חחחחחחחחח תזמין מישהי או מישהו או כמה חברים העקר שתהנה ותשמח בשמחתנו"

"תודה רבה לכם מזל טוב וכן אזמין את בת זוגי להשתתף בשמחתכם ומודה לכם בשמה ובשמי."

רומן אמר לו ז'וני, תקשיב בקשה תוריד אותנו בחזית האולם ואתה סע וקח את בת זוגתך לסיבוב בלימו, תכבד אותה בכל הדברים הטובים שיש כאן ולאחר מכן היכנסו שניכם לאולם.ותשתוללו עם רוז'י שלי ברחבת הריקודים.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך