בקי
אהבה בהסתר , כואב אך אין ברירה ♥♥♥

אהבה בהסתר רק י"ב

בקי 20/10/2011 744 צפיות 2 תגובות
אהבה בהסתר , כואב אך אין ברירה ♥♥♥

אהבה בהסתר פרק י"ב

המונית הגיעה ליעדה – כפי שהתבקש הנהג- והנה הם כבר בפתח ביתם של הורי רוזי. הזוג שישב במושב האחורי כלל לא עניין אותו לאן הגיעה המונית ,הם היו עסוקים בליטופים ונשיקות לאחר ימים רבים ששניהם התאהבו בבית החולים, לאחר שקובי הובא פצוע אנוש והנה כעת מעל לכל הסיכויים הוא מחבק בלהט האהבה את "האחות הרחמנייה שכה אהב לאהוב.

נהג המונית עצר וכשראה שאין שום תזוזה מהמושב האחורי, בנימוס ובשקט שאל: "סליחה , הגענו " רוזי וקובי נפרדו זו מזה ולאחר שרוזי שילמה לנהג את דמי הנסיעה, ביקשה כי יואיל להמתין שנייה, נתנה לקובי סכום כסף כדי שיהיה לו ומהנהג ביקשה אנא קח את האדון למחוז חפצו.

קובי ירד הראשון מהמונית והושיט את ידו לרוזי כדי שתרד אף היא ולאחר הבעת תודה על הכל על הכל , חזר ונכנס למונית והיא מיד שבה על עקבותיה. רוזי, נותרה במקומה עד שהמונית כבר לא נראתה ואהבת אין סוף אהבה שליבה פשוט אינו יכול להכיל בתוכו זו הייתה הרגשתה.

היא נכנסה פנימה לבית הוריה, ואמה עם הרגש המיוחד שיש בכל אמא ואמא רק הביטה לעברה, חייכה, נישקה לה על לחייה ולא שאלה ולו שאלה קטנטנה, רוזי נישקה את אמה ובתוך תוכה העריצה אותה על כך שהיא כל כך קשובה, שהיא כל כך מבינה ושהיא כל כך נבונה כדי לא להתחיל לתשאל אותה,

היא פשוט נכנסה לחדרה ושם על המיטה שמלווה אותה מגיל צעיר מטה שכה כייף ונוח לישון בה,כעת המיטה והכרית וכל החדר נדם גם הוא , והשאיר לרוזי את מרחבהמחיה כדי לנצור כדי לשחזר כדי להמשיך ולתהות כיצד התאהבה באותו גבר יפה תואר , עם נשמה גדולה, אך הוא איננו פנוי הוא נשוי ויש לו בת קטנטנה. העיניים החלו להזיל דמעות ורוזי ניסתה ללנגבן אך זה היה בלתי אפשרי, הדמעות זלגו מעצמן.

כעבור זמן רב לאחר שכל האירוע המרגש והכואב חלף חשה שמלאך השינה, המלאך שמבקש לעטף אותה בחום ואהבה הצליח לעצום את עיניה העייפות של רוזי והניף אותה אל החלומות היפים ואולי אותו מלאך יקר יצליח להשיב לרוזי את שיווי המשקל כדי להמשיך הלאה לא בעצב חלילה, אלא באהבה גדולה שקרתה לה אך היא רוזי שיחררה והניפה אותה, למקום הנכון ששם היא שייכת.


תגובות (2)

וואו ! הסיפור הזה ממש הורס =) תמשיכי

20/10/2011 12:28

הי מירי
ערב טוב תודה רבה רבה על התגובה החמה סופ"ש נעים מאחלת לך ממני בקי ♥♥♥♥

20/10/2011 15:26
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך