מה אתן אומרות? מקווה שאהבתן ! מחכה לתגובות !

' אהבה בהפתעה ' עונה 2 פרק 14

מה אתן אומרות? מקווה שאהבתן ! מחכה לתגובות !

' אהבה בהפתעה ' עונה 2 פרק 14:
עברו 6 שנים מאז גיל 16, כשהייתי עם סהר.
היינו ביחד שנתיים, עד סוף יב'. סהר התגייס שבוע אחרי סוף הלימודים לצבא, מה שדיי השפיע על המערכת יחסים שלנו…כי בקושי ראיתי אותו. הוא היה בא בסופש, פעם בשבועיים ולפעמים הוא היה סוגר שבתות, ככה שהייתי רואה אותו פעם – פעמיים בחודש. וזה לא היה כיף, בכלל.
אחרי זה גם אני התגייסתי לצבא, והתאום של השבתות לא הלך ממש ו…לבסוף נפרדנו.
עברו 5 שנים מאז שנפרדנו, ומאז? קרה הרבה.
הייתי בצבא, מד"סית (מדריכת ספורט), זה היה ממש כיף ונהנתי מכל רגע שם. אז זה מה שעשיתי בצבא במשך השנתיים שלי שם. לפני שנתיים השתחררתי מהצבא, וכרגע אני גרה בדירה שכורה בתל אביב עם החברה הכי טובה שלי, מורן. כן, אני יודעת, אמרתי שאין לי חברה הכי טובה. את מורן הכרתי בצבא, גם היא הייתה מד"סית. מאז, נהיינו החברות הכי טובות, עד היום. כבר 4 שנים.
אז, אנחנו גרות בדירה שכורה בתל אביב, נהנות מכל רגע.
מבחינת זוגיות ובנים? בזמן הצבא הייתי ברומן קטן וסודי עם המפקד, זה נמשך כחודשיים עד שהחלטנו להיפרד כי כמעט עלו עלינו, על הסוד שלנו. חודש אחרי שהרומן עם המפקד נגמר, הייתי במשך שנה עם אחד החיילים, תומר קראו לו.
הוא היה חתיך וחמוד, הוא הצחיק אותי בלי סוף.. היה לו אכפת ממני, הוא אהב אותי, ואני אותו. הוא היה כזה מדהים, עד….שהוא בגד בי. תפסתי אותו עם בחורה בחדר תוך כדי שהם מתנשקים, חצי עירומים, על המיטה שלנו. זה היה לי נורא קשה, אבל לבסוף התגברתי על זה.
כעבור שלושה חודשים נכנסתי למערכת יחסים עם הטבח, עומרי קראו לו. הוא היה נראה ממש טוב, הוא הצחיק אותי, דאג לי ואהב אותי. הוא היה מדהים. ואיתו בעצם ביליתי את שאר השירות שלי בצבא.
אבל.. נפרדנו אחרי שהשתחררתי מהצבא, כי המערכת יחסים מרחוק הזאת..כבר לא עבדה.
אחרי הצבא הייתי בטיול של חודשיים בחול. טיול אחרי צבא עם חברות. נסעתי לשם עם מורן, ליטל..חברה שלי מהתיכון, ואדווה, עוד חברה שהכרתי בצבא.
טסנו לתאילנד, היינו שם שבוע ומשם טסנו לאירופה. היינו באיטליה למשך שבוע, בפריז גם היינו שבוע וגם טסנו ללונדון וגם שם היינו שבוע. אז זה בעצם היה החודש הראשון של הטיול. בחודש השני היינו בטיול בארצות הברית. היינו שבוע בניו יורק, שבוע בפלורידה, שבוע בלאס וגאס ושבוע בלאס אנג'לס.
וזהו, זה היה כל הטיול המטורף הזה שהיינו בו. זה היה ממש כיף, אחד הטיולים שאני לא ישכח בחיים.
אחרי שחזרנו מהטיול המטורף הזה, ההורים שלי ושל מורן עשו לנו הפתעה ושכרו לנו דירה בתל אביב, שבה אנחנו גרות עד היום.
בשביל לפרנס את עצמנו, ולחסוך כסף לאוניברסיטה, התחלתי לעבוד בתור דוגמנית בקסטרו. משם הכרתי את החבר האחרון שהיה לי, רועי. הוא גם היה דוגמן, הוא דיגמן איתי ביחד בסט. בהתחלה היינו 4 חודשים ביחד בסתר, כי אבא שלו הוא הסוכן של שנינו ופחדנו שהוא יפריד בינינו, או יגרום לנו לא לדגמן יותר ביחד. 4 חודשים החזקנו ביחד בסתר, עד שאיזה צלם פאפארצי צילם אותנו מתנשקים במסדרון במסעדה ומשם הכל התגלה.
בהתחלה אבא של רועי, עופר, הסוכן שלי, התנגד ולא אהב את הרעיון בכלל. הוא לא הפריד בינינו בצילומים, כי הוא טען שיש ביניו כימיה נהדרת ולא משנה מה קורה בינינו, זה יהרוס את הצילומים עם נפסיק להצטלם ביחד. הוא התנגד לכל הרעיון הזוגי הזה, בגלל שהוא פחד שאם אנחנו ניפרד זה יהרוס את הצילומים ולא נירצה ונוכל להצטלם ביחד יותר. היינו ביחד במשך שנה וחצי, ולפני חצי שנה נפרדנו. בגלל איזה ריב גדול שהיה לנו, אני לא ממש זוכרת על מה. בעיקר ריב אגו כזה נוצר לבסוף.
ו…כמו שעופר, הסוכן שלנו טען, ככה הוא גם צדק. הפסקנו להצטלם ביחד, לא התראנו בכלל ולא היינו מוכנים לראות אחד את השני אפילו לא לשנייה.
במשך החצי שנה הזאת הצטלמתי עם בחור אחד, אורן קוראים לו, רק שהוא הומו.. אז שום דבר לא קרה בינינו…או יקרה.
אבל, לפני שבוע הוא התפטר. למה? כי הבן זוג שלו לא אהב שהוא מצטלם איתי ולא אהב את הקטע הקצת אינטימי בצילומים. אזזזז..הוא התפטר ועדיין לא מצאו דוגמן חד- " עופר המלך והסוכן – מחייג אלייך " היה כתוב על צג הפלאפון. כן, הוא שינה לעצמו את השם בפלאפון שלי. בוגר עופר, לא?
" מה קורה עופר המלך? " צחקתי כשעניתי לטלפון.
" הכל טוב תהלי הנסיכה ויש לי הודעה משמחת בשבילך " אמר והרגשתי את החיוך בקולו.
" מה קרה? " שאלתי מגחכת.
" בואי לסטודיו עוד חצי שעה, מצאנו דוגמן !! " צעק בהתרגשות, התלהבות ושמחה..הכל מעורבב ביחד.
" כן המפקד " צחקתי.
" יאללה חיילת, חצי שעה את פה " צחק וניתקנו את השיחה.
התארגנתי במהירות, לבשתי טייץ שחור, גופייה לבנה פשוטה ומעל ג'קט עור שחור עם מגפי עקב אפורות. סידרתי קצת את השיער. לא התאפרתי, במילא הם מאפרים אותי שם.
" מורן הלכתי לסטודיו " צעקתי לה. היא הייתה בחדר, עם החבר החדש שלה.
אלוהים יודע מה הם עושים שם.
" תהניי " צעקה.
" ביי דוגמנית " שמעתי את..עידן? ככה קוראים לו נראה לי, צועק.
" אל תעשו שטויות " צעקתי להם צוחקת ויוצאת מהבית.

נכנסתי לחדר ההלבשה שלי, והמלבישה הציגה לי את כל מה שאני הולכת למדוד היום.
" עופר החליט שהיום עושים צילומים לבגדי ים " אמרה המלבישה במבטא רוסי כבד, טניה הוא שמה.
" אין בעיה, את יודעת מי הדוגמן? " שאלתי.
" אני לא יודעת..עופר לא אמר לי עדיין " אמרה.
ניגשתי לאיפה שהיו תלויים כל בגדי הים שאני צריכה למדוד היום. בגדי ים ממש יפים, מודה.
אלה כל הבגדי ים שהייתי צריכה לדגמן היום: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=106946874
אחרי שהמאפרת איפרה אותי והמעצבת שיער סידרה לי את השיער, יצאתי מחדר ההלבשה כשאת גופי מסתיר הבגד ים איתו אני מצטלמת ומעליו חלוק לבן וארוך.
" תהלי ! " עופר קרא לי.
" שלום עופר המלך " צחקתי וחיבקתי אותו.
" אני יותר משמח להכיר לך את הדוגמן החדש " אמר, הוא היה נראה מאושר.
" נו..מי זה? " שאלתי סקרנית.
" תכירי את הדוגמן שיצטלם איתך לתקופה הקרובה, סהר " אמר.
הלב שלי דפק.
אין מצב שזה…הוא..נכון?
אני והמזל שלי, ראיתי את סהר יוצא מחדר ההלבשה שלו עם בגד ים, בלי חולצה. הוא נהיה הרבה יותר חתיך מפעם, רציני.
הוא הרים את מבטו אליי, אני הבטתי בו, ומבטנו נפגשו.
" סהר?! " "תהל?! " אמרנו ביחד, המומים.
"אתם…אתם מכירים?" שאל עופר מבולבל…


תגובות (14)

תמשיכיי

14/12/2013 01:26

ואאאייייי את חייבת להמשיייךךךךךך!!!!!!!!!! אין לי מילים לרשום לך כחה שזה משלםםםםםםםםם אז הצלחת לחשןב על כזה רעיון מדהיםםםם???!?!?!?!???? תמשייכיייי ואאאי אני במתחחחחחחחח!!!!

14/12/2013 03:58

אהבתירצח תרעיון תמשיכי במהירותת

14/12/2013 03:59

מושלמיייייייייייייייייי עכשיו קראתי את כל הפקים וזה מושלמיייייייייייייי תמשיכייייייייי

14/12/2013 05:16

תמשיכי!!!אני קוראת חדשה והסיפור שלך ממש מעניין!!!! המשך בבקשה!!!

14/12/2013 05:27

תמשיכי אל תשאירי אותי במתחחחחחחחחחחחח

14/12/2013 07:23

תמשיכייייי דחוףףףףף

14/12/2013 09:13

בבבבבקשה תמשיכי !! אומייגאד :-)

15/12/2013 07:49

תמשייייכייייייייייייייייייייייי

18/12/2013 10:35

נוו תמשיכייי

19/12/2013 13:44

תמשיכיייייייי

30/12/2013 08:41

למה סיימת ?!?!,!

20/01/2014 02:44

tאת כבר ל עושה את הסיפור הזה??

24/01/2014 02:24

מה נראה לך?!?! חצי שנה אני מחכה להמשך! את לא יכולה לפגוע בי ככה!!!

01/03/2014 12:23
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך