' אהבה בהפתעה ' פרק 10

שפתיה של ענבר נחתו בלהט מטורף על שפתיו של סהר. ידיו של סהר ליטפו את ירכייה של ענבר ולאט לאט גיששו לעבר ישבנה. הם התנשקו בלהט מטורף, כשאחותו של סהר נכנסה באמצע.
" סהר אפשר עזרה ב..? " דיבוריה נקטעו כשראתה את ענבר יושבת עליו.
היא הסמיקה מעט, נבוכה.
סהר נבהל, הוא הבין מה הוא עשה כרגע….
===========================================================
" אני חושב שכדאי שתלכי.." סהר אמר שנייה אחרתי שאחותו יצאה מהחדר מובכת וסגרה את הדלת.
" היה כיף סהרוש " חייכה וחיבקה אותי. לא חיבקתי אותו חזרה.
"טוב אז..אמ..ביי.." אמרתי לה, נותן לה רמז עבה שתלך כבר.
רציתי להיות לבד. או פשוט להתעורר ולהבין שכל זה היה חלום רע, ושכל זה לא קרה בכלל.
ענבר הלכה ואני נשכבתי על המיטה מייואש, לא יודע בכלל מה לעשות.
איך היא התנשקה לה עם עידן? אני לא מבין.
איך אני יבין בעצם, מרוב שאני אידיוט לא נתתי לה אפילו הזדמנות להסביר. וכמו איזה דפוק עכשיו גם בגדתי בה. למה אני כזה אידיוט?!

~ מנקודת מבט של תהל ~
היום לא הלכתי לבית ספר. מרוב שבכיתי אתמול לא נרדמתי ונהייתי חלשה.
השעה כבר 15:00, סהר בטוח כבר בבית. נראה לי כדאי שאני אתקשר אליו. לפחות לנסות להסביר לו מה קרה. כן, אני יתקשר אליו ויקבע איתו להיפגש וכשניפגש אני יסביר לו הכל. כן כן, רעיון טוב תהל.
חייגתי את המספר המוכר, שאני יודעת כבר בעל פה ממזמן.
" הלו? " גל, אחותו הקטנה בת ה12 של סהר ענתה. למה היא עונה לפלאפון שלו?
" גל? " שאלתי, להיות בטוחה שזאת היא.
" כן ענבר, תפסיקי להתקשר לפה סהר אומר שהוא לא רוצה איתך שום קשר ומה שקרה ביניכם היה סתם ללא חשיבות אז תפסיקי להתקשר " היא אמרה במהירות.
מה????????????????????????????
" זאת תהל " אמרתי, מבולבלת במיוחד.
" אופס " אמרה וניתקה מהר את השיחה.
מה לעזאזל קרה פה עכשיו? ובמיוחד, מה לעזאזל קרה בין סהר לענבר?!
החלטתי שאני הולכת לסהר לא אכפת לי מה, אני חייבת להסביר לו ולהבין מה קרה בינו לבין ענבר.

~ מנקודת מבט כללית ~
תהל התארגנה ללכת לסהר. סהר בדיוק הלך לחדר כושר, הוא היה חייב להוציא עצבים ואת כל מה שעובר עליו בחדר כושר. באותו הזמן, ענבר החליטה שהיא משיגה את סהר ולא משנה לה מה.

~ מנקודת מבט של תהל ~
אחרי חצי שעה בערך של הליכה והרבה מחשבות, הגעתי לבית השני שלי. הבית של סהר. בשער הקשתי את הקוד המוכר ופתחתי את השער. כבר 5 ימים שלא הייתי פה, זה מרגיש לי בערך כמו נצח. גם עברו 5 ימים מאז שראיתי אותו בפעם האחרונה, והלב שלי פשט מתפרק לאט לאט.
דפקתי על הדלת ואחותו הקטנה גל פתחה לי את הדלת.
" תהל? מה את עושה פה? " גל הופתעה לראות אותי.
" באתי לסהר..הוא בבית? " שאלתי.
" לא..הוא הלך לחדר כושר.." ענתה.
" אה..טוב אז אני אחכה לו בחדר " אמרתי.
" אני לא חושבת שזה רעיון טוב " מלמלה.
" מה? " הסתובבתי אליה, מבט מבולבל הופיע על פניי.
" כלום " אמרה במהירות והלכה למטבח.

עליתי לחדר של סהר, והופתעתי, מאוד הופתעתי לראות את מה שמחכה שם. ענבר, כן כן, ענבר, בכבודה ובעצמה, ישנה לו על המיטה.
באתי לצאת מהחדר כשפתאום סהר היה בפתח הדלת. הוא הביט בי, לא שם לב לענבר שישנה לו על המיטה.
" אתה פשוט בן זונה " לחשתי בשקט, בכאב, הדמעות פרצו מעיניי. דחפתי אותו הצידה ויצאתי מהחדר..


תגובות (4)

המשךךךךך!!! מושלםם!!

06/12/2013 08:03

וווואיייייי אני דורשתת המשךך דחוף

06/12/2013 14:58

ווואיי וואייי
בבקשה תמשיכי !!

07/12/2013 01:48

תמשיכיייי אכשיוווו!!!

07/12/2013 09:46
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך