רק רציתי לעדכן, שהחל מהפרק הבא (פרק 14) הגיל השתנה, והסיפור יסופר על סהר ותהל כשהם בוגרים יותר (בני 22-23) עדיין לא החלטתי בדיוק על הגיל !
בכל מקרה, זה מה שהולך להיות ואני אתחיל מרתון לכבוד יום שישי ה-13 של 3 פרקים ברצף שאני עוד מעט אתחיל לכתוב !!

' אהבה בהפתעה ' פרק 13

רק רציתי לעדכן, שהחל מהפרק הבא (פרק 14) הגיל השתנה, והסיפור יסופר על סהר ותהל כשהם בוגרים יותר (בני 22-23) עדיין לא החלטתי בדיוק על הגיל !
בכל מקרה, זה מה שהולך להיות ואני אתחיל מרתון לכבוד יום שישי ה-13 של 3 פרקים ברצף שאני עוד מעט אתחיל לכתוב !!

התנשקנו במלוא הלהט, תוך כדי הוא פתח את דלת החדר שלי בפראות, תוך כדי הנשיקה בפראית הזאת.
" אבל אנחנו צריכים להיות ידידים.." מלמלתי בין הנשיקות.
" אנחנו ידידים, שאוהבים אחד את השני " אמר, טורק את הדלת ונועל אותה. מצמיד אותי לדלת חדרי ותופס בישבני, נושך את השפה התחתונה שלי בלהט…

' אהבה בהפתעה ' פרק 13: ( חח היום יום שישי ה – 13 וזה פרק 13 ! חחחחחח לא משנה לא מצחיק)
הדפתי אותו אחורה, מרגישה את לחיי סמוקות מתמיד. הוא התנשם בכבדות, שנינו מביטים בעיניים שלי השני, לא יודעים איך להמשיך, מה להגיב.
" אני לא יכול איתך יותר…" מלמל ותפס בצידי פניי, בולע את פי בנשיקות תוך כדי שהוא מתהלך איתי לעבר המיטה.
' תהל ! מה את לא מבינה ! הוא ישכב איתך ויעזוב ! כמו קודם ! ' המוח צעק לי.
' לא ! אל תקשיבי לו ! אתם אוהבים אחד את השני, אתם עושים אהבה ! אתם אמורים להיות ביחד ! ' הלב צעק לי בניגוד למוח.

הייתי מבולבלת כולי, אבל בניגוד מוחלט למערכת העצבים שלי, למוח וללב, המשכתי עם זה.
רציתי את זה כמעט כמוהו, אולי אפילו יותר.
נפלנו על המיטה, כשאני מתחתיו מתנשקים בפראות בזמן שידיו אוחזות במותניי.
ידיו גיששו במהירות לגבי, פותחות את המחוך הפרחוני שלבשתי בעזרת הריצ'רץ' מאחורה. הוא נישק את צווארי בלהט תוך כדי שהוא מוריד את כתפיות המחוך מכתפיי, " מקלף " את החולצה מגופי, משאיר אותי בחזייה פרחונית ויפה. הוא הביט בגופי, כאילו נזכר בכל חלק וחלק בגופי, נושך את שפתו התחתונה בתשוקה.
המשכנו להתנשק עוד ועוד, הכל היה כל כך עוצמתי ומלא משמעות בעיניי, כל כך הרבה זמן לא התנשקנו, איך התגעגעתי לשפתיים האלה….
לנגיעות…
לריח…
לתחושה שלי שאני איתו..
להרגשה של השפתיים הנפוחות אחרי הנשיקות איתו, התגעגעתי אליו….כל כך.
שרטתי את בטנו, את הקוביות האלוהיות האלה שלו, נפלטה לו אנחה תוך כדי הנשיקה, זה הגניב אותי לגמרי, מודה.
בסופו של דבר, נשארנו שנינו עם הלבשה תחתונה בלבד.

התנשקנו עוד ועוד, רציני הרגשתי את התשוקה עוברת בין הלשונות שלנו.
לבסוף נהינו עירומים לגמרי,הרגשתי אותו בתוכי, שילבנו ידיים ולשנייה אחת, בפעם הראשונה בכל הקטע הזה שנוצר בערך ברבע שעה האחרונה, הבטנו אחד לשני בעיניים.
העיניים שלו נצצו, מתשוקה, מאהבה. פשוט נראה מדהים !

הוא קרס מעליי, ראשו היה קבור בצווארי, מדי פעם הוא הגניב לשם כמה נשיקות תוך כדי שידו השמאלית מלטפת את המותן שלי בעוד היד הימנית שלו על גבי התחתון, יורדת לאט לאט לעבר ישבני.
" אני אוהבת אותך " פלטתי את האמת, התנשפתי בכבדות אחרי כל האירוע שקרה בינינו עכשיו.
" אני אוהב אותנו…." נאנח בשקט, הרגשתי כאב נסתר בקולו.
" אז למה בכלל עזבת? " שאלתי בשקט, מלטפת את ראשו שנשען על החזה שלי.
" אם אני יספר לך אח שלך יהרוג אותי " נאנח בשקט
" מה? " שאלתי מבולבלת
הוא סיפר לי הכל, כל מה שעידו, אח שלי, אמר לו ואיים עליו. באמת שהייתי בהלם, לא נקלט לי איך עידו מסוגל לעשות לי דבר כזה !
כלומר, אני מבינה אותו, הוא רק רצה להגן עליי, אבל עדיין…זה שבר אותי לגמרי הפרידה הזאת, איך הוא היה מסוגל לעשות אתזה?! הייתי בהלם !

" אני רוצה שנחזור.." הוא אמר בשקט, מרים את פניו לכיווני. הוא הביט בי במבט שואל, מקווה ומצפה ! אני אוהבת אותו, ואני לא רוצה שלא נהיה ביחד, אני פשוט לא יכולה בלעדיו ! אני אוהבת אותו….
חייכתי חיוך קטן ונישקתי אותו !
הוא חייך תוך כדי הנשיקה, הרגשתי כמה הוא מאושר….


תגובות (3)

תמשייכייי מהההרררררר!!!

13/12/2013 13:55

חחחח ווואייי הצחקת אותי רצח בקטע הזה עםם הפרק 13 וואי נקרעתי מצחוק

13/12/2013 14:40

בבבבבקשה תמשיכי !!

13/12/2013 16:33
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך