' אהבה בהפתעה ' פרק 2

הגענו לביתה של שוהם, בדיוק כשעמדנו בכניסה לביתה, בדלת, עמדתי לפתוח את הדלת.
כמעט פתחתי אותה כשלפתע סהר תפס בידי סובב אותי אליו, הצמיד אותי לדלת ונישק את שפתיי בלהט…

' אהבה בהפתעה ' פרק 2:
http://www.youtube.com/watch?v=BBiPHTtMV2Q&list=PL7yxVfiNuW790iIE2Cv9RpiBf8Xot8CKd
נצמדנו אחד לשני ברמה שאפילו קיסם לא היה עובר בינינו. היינו צמודים לדלת, למזלנו אף אחד לא פתח את הדלת בינתיים.
הנשיקה הזאת הייתה כל כך אלוהית, כל כך מטורפת ! אלוהים יודע איך הוא למד לנשק ככה.
" וואו.." הוא התנשף כשהתנתקנו, חייכתי אליו חיוך קטן, הוא הצמיד את שפתיו לשלי לעוד נשיקה קצרה ונכנסנו לביתה של שוהם.

נכנסנו לביתה של שוהם, ישר העיניים שלנו נתקעו בליטל ותומר, שהתנשקו כמו שני מטורפים על הספה.
" אני לא מדמיינת, נכון? " צחקתי עם סהר.
" תאמת, הפעם לא " גיחך גם לא.
ניגשתי לעברם, הם אפילו לא שמו לב אליי !
"אהמ " השתעלתי לידם.
התעלמו, לא שמו לב אפילו.
" אהמ אהמ " השתעלתי שוב.
אופס, נחשו מה? גם פה הם לא שמו לב.
" אהמ אהמ אהמ " השתעלתי עוד פעם.
לא שמו לב, שוב.
" אני כבר יחנק בגללכם " צחקתי והשתעלתי.
" אההה, תהל " גיחכה ליטל במבוכה.
" אז צריך לומר לכם מזל טוב? " שאלתי מחייכת.
" כמובן " ענה תומר בחיוך, וחזר לבלוע את שפתיה של ליטל.
" אל תבלעו אחד את השני.." מלמלתי.
' מזה יעזור? במילא הם לא מקשיבים לי ' חשבתי לעצמי בגיחוך.

" ואיזה משקה הגברת המסוקסת שלנו תרצה היום? " רועי שאל צוחק כשניגשתי לבר המאולטר במטבח.
" תביא איזה בירה, גבר מסוקס שלי " צחקתי.
" מי הגבר המסוקס שלך? " שמעתי את קולו מאחוריי.
" אתה ורק אתה " צחקתי, נושקת לשפתיו המלאות באהבה.
" הפה הפה הפה, מה פספסתי פה? " רועי צחק למראה שלי ושל סהר מתנשקים.
" פספסת הרבה " סהר מלמל, לוקח ממנו את בקבוק הבירה ומנשק את שפתיי תוך כדי.

" בואי לרקוד " שרון ונועה משכו אותי באמצע הנשיקה לעבר אזור הריקודים. הסתובבתי לסהר תוך כדי שעמד מבולבל ומבואס ועשיתי לו נשיקה באוויר ו'סליחה' עם השפתיים.

רקדנו כמה בנות, היה ממש כיף. לפתע הרגשתי ידיים נכרכות סביב מותניי וגוף גברי נצמד אליי.
הסתובבתי, מתכוונת לצעוק ולהרביץ לאותו אחד.
אבל… קבלו ביטול, זה היה סהר.
" אוף " צחקתי.
" ככה את מקבלת אותי? " עשה מבט 'המום' וצחק.
" רציתי לצעוק על מי שעשה את זה..חבל שזה אתה " צחקתי, מניחה את ידיי על החזה שלו ומנשקת את שפתיו.

רקדנו כולם, זה היה כזה כיף ומשחרר. חצי מהאנשים פה היו שיכורים ברמה של כמעט מחוקים, וחלק (כמוני) היו שיכורים אבל לא עד כדי כך.
אחרי הרבה זמן של ריקודים, סהר החזיק בידי והוביל אותי לאיפהשהו בבית. הגענו למסדרון.
" מה אנחנו עושים? " גיחכתי.
" אני רוצה קצת זמן עם חברה שלי " אמר בקול צרוד וממכר, כורך יד אחת סביב גבי התחתון בעוד היד השנייה עלתה לצוואר שלי, מלטפת בעדינות בזמן ששפתיו נצמדו לשלי בתשוקה מטורפת.

יובל: " הם ממש רציניים אני רואה..הא? " שאלה.
ענבר: " הם רק היום נהיו ביחד, היא בטח סתם סטוץ שלו " אמרה.
יובל: " לא יודעת, זה נראה כאילו הוא אוהב אותה " אמרה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך