' אהבה בהפתעה ' פרק 3

יובל: " הם ממש רציניים אני רואה..הא? " שאלה.
ענבר: " הם רק היום נהיו ביחד, היא בטח סתם סטוץ שלו " אמרה.
יובל: " לא יודעת, זה נראה כאילו הוא אוהב אותה " אמרה.
ענבר: " גם אם הוא *אוהב אותה* *הוא* יהיה *שלי*. אמרה..
=======================================
' בוקר טוב אהבה שליייי ' קיבלתי אסמס על הבוקר.
" אוח..מתפוצץ לי הראש " מלמלתי לעצמי.
' בוקר טוב אהוביי ' כתבתי לו חזרה.
הוא כזה חמוד.
" עידו יש לך אקמול או משהו? " נכנסתי לחדרו ישנונית.
" כמה שתית אתמול? " צחק, ניגש למגירה אצלו בשולחן.
" הרבה " סיכמתי בקיצור, מגחכת.
" קחי " הביא לי את האקמול.
בלעתי את הכדור והלכתי להתקלח.

' שומעת את זה…? ' קיבלתי הודעה מסהר.
מה הוא רוצה? חשבתי לעצמי.
' את…? ' עניתי לו.
' השפתיים שלך, הן קוראות לי כבר שעות ' כתב.
יאא ! הוא כזה חמוד !
' הופה הופה הופה, מישהו פה התעורר במצב רוח רומנטי (; ' כתבתי לו.
' הכל בשבילך יפה שלי ' כתב.

" אז בקיצור הם נוסעים עוד יומיים לצימר וליאור הולכת לישון אצל בת דודה שלי, ככה שהבית נשאר שלי ושל עידו ל4 ימים ! " אמרתי בהתרגשות לנופר.
אני ונופר חברות דיי טובות. נופר בלונדינית עם עיניים חומות, קצת נמוכה, אבל ממש בקטנה.
היא בדיוק באה אליי ל"שעת יופי". עשינו לק, שעווה, סידרנו גבות ושמנו כל מיני קרמים למיניהם.
תמיד אנחנו עושות את זה פעם בחודש, בתאריך מסויים. כל חודש, רק איתה.
" זה אומר 4 ימים של מסיבות? " קרצה לי.
" יס בייב " צחקתי.

נופר הלכה ואחרי 5 דקות בערך נרדמתי על המיטה. הייתי עם גופייה ובוקסר קצרצר. למי אכפת? מי כבר יראה אותי.
אני חושבת שישנתי איזה חצי שעה, כשפתאום הרגשתי מישהו קופץ עליי. עידו תמיד מעיר אותי ככה, מאז שאני בת 4 אנחנו מעירים אחד את השני בזה שאנחנו קופצים אחד על השני.
" עידו..תעזוב אותי.." מלמלתי, מחפשת כרית כדי להעיף לו את הפרצוף.
" אני עדיין לא שטני " שמעתי את הקול האהוב עליי באוזני, בתוספת נשיכה קטנטנה בצוואר.
חייכתי לעצמי, משימת זריקת הכרית לפרצוף התבטלה במיידי. לקחתי מסטיק מהשידה והסתובבתי אליו מחייכת. כרכתי את ידיי סביב צווארו והצמדתי אותו אליי, התנשקנו כמה דקות.
" אוח כמה התגעגעתי לשפתיים האלה " מלמל על שפתיי, מנשק עוד פעם.
" רק אתמול בערב פגשת אותם " צחקתי.
" שקט " סינן בחיוך וחזר למלאכת נישוק שפתיי.

" אז ככה את ישנה כשאת לבד, אה? " צחק.
נזכרתי שאני רק עם גופייה ובוקסר.
" שתוק חרמן " צחקתי, הולכת לארון ומוציאה מכנסון קצר.
" את כזאת יפה " הוא חיבק אותי מאחורה, מנשק את צווארי.
תוך שנייה בערך הוא סובב אותי אליו, מצמיד אותי לארון ומנשק את שפתיי בשיא התשוקה. ידו הגברית ליטפה לי את הירך, המגע שלו כזה ממכר.
" אני אוהב אותך " מלמל בין נשיקה לנשיקה.
פעם ראשונה ששמעתי אותו אומר לי את זה, והאמת? הייתי מאושרת, פשוט בעננים !!

" עוד יומיים ההורים שלי וליאור נוסעים ויש לנו בית לבד " אמרתי לסהר כשנכנסתי לחדר עם 2 כוסות פלסטיק, בקבוק קולה וקערה קטנה של בייגלה.
" יש לנו בית ריק, אה? " גיחך, מחייך אליי.
" כן, לי, לך, לעידו ולעוד הרבה אנשים " אמרתי, נשמעת הכי לא ברורה שיש.
" הא? " שאל, מנסה לשחזר בראשו את מה שאמרתי כרגע.
" כל יום מסיבה ב4 ימים האלה, הבית ריק הוא של כולנו שובב קטן " צחקתי, מתיישבת לידו.

" למה את לא אוכלת מהבייגלה? " שאל אחרי חצי שעה בערך שישבנו על המיטה, שתינו קולה דיברנו צחקנו, ראינו סרט בלפטופ והתנשקנו קצת.
" כי אתה תחשוב שאני שמנה " מלמלתי במבוכה, גיחכתי בשקט.
" אני בחיים לא יחשוב שאת שמנה " אמר בשקט, נשכב אחורה ומשכיב אותי עליו.
" את כוסית לא משנה מה " צחק, מלטף את גבי התחתון, התנשקנו.

התנשקנו עוד ועוד כשלפתע שמענו צרחה מהסלון, ובכי..הרבה בכי…
ישר התנתקנו וירדנו למטה במהירות וראינו…………..


תגובות (5)

תמשיכי מייד זה לא בקשה זה פקודה :-)

30/11/2013 00:20

תמשייייייכיייייייי מווושלם

30/11/2013 02:53

תמשיכיייייייי!!!!! התמכרתיייייי

30/11/2013 03:33

המשך המשך המשך המשך זה מושלם נדיר יפה קיטצ׳י סקסי מדהים אני חייבת המשךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני חולה על הסיפור הזההה!!!! בבקששששהההה תממשייייכיייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי!תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי!תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי!תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי!תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי!תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי!תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי!תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי!תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי!תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי!תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי!תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי!תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי!תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי!תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי!תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! תמשיכי! בבקשההההה!!!!!

אוהבת, עדי ❤️❤️❤️

30/11/2013 04:18

המשךךך עכשיווו !!(:

30/11/2013 04:41
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך