' אהבה בהפתעה ' פרק 4

התנשקנו עוד ועוד כשלפתע שמענו צרחה מהסלון, ובכי..הרבה בכי…
ישר התנתקנו וירדנו למטה במהירות וראינו…………..
======================================
ליאור, אחותי הקטנה בת ה – 8, יושבת על הרצפה ובוכה כמו איזה משוגעת.
" ליאורי מה קרה? " נלחצתי ורצתי אליה במהירות.
"ה..היד.." בכתה כמו לא יודעת אפילו לתאר מה.
" מה קרה? " שאלתי, מלטפת את ידה כשפתאום שמתי לב שעל האצבעות שלי יש דם, אחרי שליטפתי את הזרוע שלה.
" מזה? " אמרתי בהלם כשראיתי את הפצע.
סהר רץ אלינו אחרי איזה שנייה.
" מה קרה? " שאל מבוהל.
" תראה איזה פצע יש לה " אמרתי מודאגת.
ההורים היו בעבודה, רק אני סהר וליאור היינו בבית, עידו היה אצל..לא יודעת איפה.
" שנייה " סהר מלמל ועלה במהירות לחדר שלי.
" אני יביא לך קרח " אמרתי והלכתי למטבח אחרי שהיא נרגעה כעבור כמה שניות.
" אוף איפה הקרח " מלמלתי לעצמי, מחפשת במקרר.
כעבור כמה דקות מצאתי את הקרח, אבל כשחזרתי לליאור, הופתעתי למה שעיניי ראו. ממש הופתעתי.

" הינה זהו, יותר טוב? " סהר שאל אותה אחרי שהוא חבש לה את היד בתחבושת מאולטרת.
היא הינהנה לאישור וחייכה.
" יופי " חייך אליה וחיבק אותה.
היא נתנה לו נשיקה בלחי.
" הפה הפה, ליאורי, לא לגנוב לי את החבר " צחקתי.
סהר הרים את מבטו אליי, צוחק.
" אל תדאגי, לא בוגד בך עם ילדה בת 8 " גיחך.
ליאור צחקה והלכה לחדר שלה.

" אתה מדהים " אמרתי, מחבקת אותו, התנשקנו.
הוא כל כך הפתיע אותי עם הקטע של ליאור, והתחבושת וכל זה.. הוא פשוט מדהים.
והוא נראה כזה חמוד וסקסי כשהוא עם ילדים קטנים !
" אתה יודע..? " שאלתי לפתע, כשהוא ישב על הרצפה, נשען על הקיר בישיבה מזרחית ואני ישבתי עליו, נשענת על החזה השרירי שלו.
" ממ…? " מלמל, מנשק את צווארי תוך כדי.
חייכתי לעצמי בסיפוק, הוא חירפן אותי לגמרי שכבר שכחתי מה להגיד.
" שכחתי " גיחכתי.
" חחח רק את מסוגלת " צחק, חוזר לצווארי.
" דיי נו ! זה בגללך עם כל הנשיקות שלך " צחקתי.
" כן..אני משגע אותך..? " שאל בקול הצרוד שאני אוהבת.
" כן, דביל " גיחכתי.
" מה.. אפילו שאני עושה ככה? " אמר בשקט, שמעתי את החיוך בקולו.
הוא נישק את צווארי בזמן שהיד שלו ליטפה את היד שלי ברכות ועדינות משכרת כזאת.
" כן נו.." מלמלתי.
" וכשאני עושה את זה..? " שאל בשקט, מנשק את צווארי עוד הפעם, משאיר שם סימן קטן וידו הפנויה הוציאה את הסריג שלי מתוך השורט הקצר. ידו החמה והגברית ליטפה את הבטן שלי מתחת לחולצה.
" כן נו אתה משגע אותי " צחקתי מיואשת.
הוא צחק, ממשיך במעשיו.
" אה נזכרתי ! "
" מה רצית כפרה? " שאל מגחך, הנשימות שלו דגדגו את צווארי.
" אתה יודע שעדיין לא הייתי אצלך " אמרתי, מניחה את ידי על ידו שהייתה על הבטן שלי מתחתת לסריג.
" אז.. רוצה לבוא אליי ? " שאל בפשטות.
" כן כן כן ! " התלהבתי.
" אני אוהב אותךךךך " צעק ונישק אותי.

" וואו..איזה בניין יפה " גיחכתי כשהגענו לבניין שלו.
" כן.." מלמל.
" יואו איזה מגניב לך אתה בקומה האחרונה ! " צעקתי נרגשת. " תמיד רציתי לגור בקומה האחרונה " צחקתי, יצאתי ילדותית רצח.
" כשנתחתן, אני מבטיח לך, נגור בקומה הכי הכי אחרונה " אמר בקול הצרוד והמשגע הזה שלו, תופס אותי במותניי ומנשק את שפתיי, היינו במעלית.

" סליחה? ילדים? אתם מתכוונים לצאת בקרוב? " איזה זקנה הפריעה לנו באמצע.
פאקקקקקקקקקק איזה פאדיחה !!!!!
" אוי, סליחה פנינה " גיחך סהר בנימוס ויצאנו מהמעלית.
בדקנו שהמעלית נסגרה, ואז, פשוט נקרענו מצחוק.

"ו..זה החדר שלי " חייך אליי כשנכנסנו לחדר. היה להם בית ממש יפה, מעוצב כזה מושלם ! אני מתה על עיצוב פנים, אני כל כך אוהבת את הקטע הזה של עיצוב בית.. החלק של הרהיטים ואבזור וכל זה, פשוט מאוהבת בזה !
" איזה חדר יפה " צחקתי.
" יפה כמעט כמוך " מלמל, מנשק את שפתיי.

כעבור שעתיים בערך חזרתי הביתה אחרי 100 נשיקות פרידה מסהר, כל נשיקה גררה עוד אחת..ועוד אחת…ועוד אחת…כפול 100 בקיצור.
חזרתי הביתה, והייתי כל כך מופתעת כשאמא שלי אמרה שאוכלים ארוחת ערב משפחתית. אנחנו אף פעם לא אוכלים ארוחת ערב משפחתית, רק ביום שישי, בשאר הימים אנחנו אוכלים כל אחד מתיישהו אחר.
הסתכלתי על עצמי במראה, מוצאת שני היקים צמודים אחד לשני שסהר השאיר לי בטוב ליבו. גיחכתי לעצמי, נזכרת בכל מאורעות היום. הלכתי לאכול כשאמא צעקה לכולנו לרדת לאכול.
" תהל? " שאלה ליאור לפתע כאשר הביטה בי כמה דקות.
" מה בובה שלי? " חייכתי אליה.
" למה יש לך שני סימנים כאלה בצוואר? " שאלה לפתע.
פאקקקקקקק ! היא התכוונה להיקים ! איך היא ראתה?!
נחנקתי מהאוכל, אמא ואבא נחנקו מהאוכל ועידו התפוצץ מצחוק. הסמקתי כמו איזה עגבנייה….


תגובות (5)

המשךך !! מושלם !!

30/11/2013 13:43

פשוט מושלללללללללללםםםםם איייןןןןדברים כאאאאללללההההה בבקקקששששההה תממשיכייי מחררר +2 פרקים:)))) אני יהיה בטיול, אז תפנננקקקי אותיייי❤️❤️❤️❤️❤️

30/11/2013 14:12

חחחח תמשיכייי

30/11/2013 14:12

חחחחחחחחחחח תמשיייכיייי מווושלם

30/11/2013 14:58

חחחחחחחחח וואיי וואייי
בבקשה תמשיכי !!

30/11/2013 16:39
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך