סורי שזה קצר ולקח לי קצת זמן לעלות פשוט סבא שלי נפטר ובקושי היה לי זמן מקווה שתאהבו את הפרק שתי תגובות ואני ממשיכה ( אני עושה מרתון)

אהבה בוגדנית פרק 8❤️

סורי שזה קצר ולקח לי קצת זמן לעלות פשוט סבא שלי נפטר ובקושי היה לי זמן מקווה שתאהבו את הפרק שתי תגובות ואני ממשיכה ( אני עושה מרתון)

עומר ולין פרק8
ואז…………….
צירפתתי את אוראל! כמו שבחיים שלי לא צירפתתי אף אחד!
וכול זה רק כדי להרגיז את עומר.
ופיתאום הרגשתי שמישהו מושך אותי מהנשיקה לשירותים. לא ראיתי מיזה ,
הוא הכניס אותי לשירותים והצמיד אותי לקיר!
הסתכלתי עליו וראיתי את עומר,
לא הספקתי לומר כלום והרגשתי את השפתיים שלו מתרסקות על שלי !זאת הייתה נשיקה כול כך מושלמת .לא הצלחתי להיתנתק ממנה !
ניסיתי אבל לא הצלחתי! השפתיים שלו כול כך ממכרות …..
ולבסוף התנתקתי מימנו. והתחלתי ללכת בהליכה מהירה לכיון הדלת………
-נ.מ עומר ~
הנשיקה הזאת הייתה כול כך ממכרת. השפתיים שלה כול כך מהפנטות!
היתנשקנו איזה 2 דקות ואז לין היתנתקה מהנשיקה והתחילה ללכת לכיוון הדלת, בצעדים מהירים
תפסתי את ידה ומשכתי אותה לנשיקה קצרה הפעם היא היתנתקה מהר ,ורצה לבחוץ יצאתי אחריה וראיתי אות מושכת את מאי .היא חייכה את החיוך המושלם שלה,
ואז אחרי כמה דקות הבנתי שאני מסתכל עלייה מחייכת ואני מחייך כמו קוקסינל…
-נ.מ לין~
הוא תפס אותי ונישק אותי נשיקה קצרה היתנתקתי מהר מהנשיקה ורצתי לחצר .כשאני קופצת על מאי ומושכת אותה איתי לבחוץ!
הייתי מאושרת היה לי חיוך ענקי על הפנים !
ואז קלטתי שעומר מסתכל עליי.
אז ניסיתי למחוק את החיוך,
שלא יחשוב שאני מתלהבת מידיי!
למרות שאני כן מתלהבת!
-לין: הוא נישק אותיייייי!
-מאי: מי?
-לין~ מה מי עומרררר!
-מאי: חח משוגעת ידעתי שאח שלי דלוק עלייך !
-לין: חחח מי לא היה דלוק עליי כוסית כמוני ……. מאי את בסדר? את ניראת קצת מוזר.
-מאי:לין אני מאוהבת!! קשותתתתת!!!
-לין: מההה?? במי ??הוא חתיך שפכי הכול! הצפתי אותה בשאלות!
-מאי: אוקי אז קוראים לו אביאל! הוא בן17! יש לו עניים ירוקות ושיער חום שטני! והגוף שלו זה משהו אחררר! יש לו קוביות ושרירים מושלמים!
אוף אני כול כך מאוהבת!
-לין: מהההה ??אמרתי בליבי
לא אין סיכוי שהיא התאהבה באח שלי!
הוא סטוציונר והוא סתם יכאיב לה! הוא לא מסוגל להיות אם מישהי אחת יותר מיומיים! אחרי שהוא מזיין אותה הוא זורק אותה! מה אני יעשה. אני לא רוצה שהוא יפגע בה!
״אמממ מאי אמרתי קצת בחשש״
-מאי: מה יפה שלי
-לין: אני חייבת לספר לך משהו! אמרתי קצת בעצב…………….


תגובות (1)

הממשךךך

28/04/2014 13:49
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך