אהבה בחווה הקדמה 14+

~נועה~
"דיי תום תפסיק!" אמרתי כשהוא היה מעלי, לא רציתי לצעוק עליו אבל אין לי ברירה.
"את יודעת כמה אני רוצה את זה" השיב, ורק הגביר את הקצב.
"אתה מכאיב לי" אמרתי ודמעות זלגו מעיני.
"נועה דיי תתבגרי קצת" אמר, זה ממש פגע בי אז מה אם הוא בן 18.
"תעשה את זה אתה" אמרתי, בחיים לא דברתי אליו ככה, אבל אין לי ברירה.
"אני כבר התבגרתי ממזמן" אמר, כולם צדקו כשאמרו לי שאני צריכה למצוא חבר יותר קטן.
"אולי תתן לי לפחות לקחת…" אמרתי והוא קטע אותי.
"כבר דיברנו על זה לא? את לא תגרמי לו למות!" אמר, הבכי שלי רק התחזק, למה זה מגיע לי?
"זה לא איכפת לי!" אמרתי ובאתי לקום, הוא שוב דחף אותי למיטה.
"את תעשי מה שאני אומר לך! כבר כמעט חודש שאנחנו עושים את זה" אמר, ואני רק בכיתי.
עברו עוד כמה ימים, שהייתי אצלו, שבכל יום אותה המריבה, אותו הדבר, עד שיום אחד בערב.
"תום אולי תפסיק לשתות אתה רואה איך זה משפיע עליך" אמרתי לו, תום הוא לא עברין או משהו כזה, הוא היה ילד רגיל עד שהוא התחיל לשתות…
"כמה פעמים אני אגיד לך שזה לא איכפת לי!" אמר, זה כאב לי, לא איכפת לו?
"לא איכפת לך מכלום!" אמרתי, הוא התעצבן ולגם את כל הבקבוק לאחר כמה דקות הוא התעלף רציתי לצאת מהחדר, רציתי לברוח הביתה, יש לי הזדמנות!, מצד שני ריחמתי עליו, אבל אחרי מה שהוא עשה כבר לא עינין אותי, רציתי לצאת, רק יש בעיה, הוא החביא את המפתח והדלת…


תגובות (1)

אם להגיד את האמת לא ממש התחברתי אולי כי זה פרק ראשון וכל זה
אבל העלילה לא ברורה אולי אחרים יבינו אבל לא הבנתי כלום ממה שקרה
סליחה אם פגעתי זה נועד רק לשיפור

06/02/2016 00:54
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך