אהבה בחווה פרק 4 הצרה של נועה, הרומן של נטלי ולידור, והכאב של דניאל.

היתה דפיקה בדלת, רציתי לפתוח אבל כבר פתחו.
\"היי, נועה מה קורה?\" אמר בחור עם מבטא אמריקאי, הבטתי בו כמה שניות ולבסוף נזכרתי, זה היה ג\'סטין אחד החברים הכי טובים של טום, החבר שלי לשעבר.
\"מה את לא זוכרת אותי?\" אמר, והתיישב לידי.
\"כן אתה ג\'סטין נכון?\" אמרתי, הוא חייך, איזה מטומטם.
\"יפה שאת זוכרת את שמי\" אמר, איך אפשר לשכוח בנאדם חפרן.
\"אוקיי ומה אתה רוצה?\" שאלתי, הוא הביט בי, מחכה כאילו שאני אענה על השאלה שלי.
\"נו מהר אין לי זמן\" אמרתי בעצבים.
\"אולי תפסיקי לעשות את עצמך? כאילו את לא יודעת מה אני רוצה\" אמר בעצבים.
\"אין לי מושג מה אתה רוצה, וגם אם אני מנחשת קצת מה אתה רוצה, אני לא רוצה אותך, ושיהיה לך ברור\" אמרתי בטון חד ומשכנע, ככה היה ניראה לי לפחות, אבל לא ניראה לי שזה שכנע אותו.
\"אני שאלתי מה את רוצה או לא?\" שאל בכעס איום, הוא דחף אותי לספה, ועלה מעלי.
\"תרד ממני\" אמרתי וכבר זלגו לי דמעות, הוא הביט בי במבט מוזר, זה היה ניראה שהוא מתלבט.
\"אולי תשתקי?!\" אמר בכעס, הדמעות שזלגו כבר הפכו לבכי, הבנתי שאין לי מה לנסות להתחנן אליו שיעזוב אותי, אלא רק לנסות אולי בכוחות עצמי, ניסיתי אבל הוא היה גדול וחזק ממני.
\"אין לך לב?\" שאלתי אותו, המבט שלו לא התרכך, הוא המשיך לשהות מעלי, ולהחזיק בחוזקה את ידי, ואפילו כבר מנע מהרגליים שלי לזוז, הדבר היחיד שלא היה חסום זה היה הראש.
\"בבקשה\" אמרתי במבט מתחנן, המבט שלו נעשה יותר ויותר קשוח, והפחד שלי רק הלך התגבר.
~נטלי~
עזרנו ללידור ודניאל לסדר את הביקתה, אני חושבת שהתאהבתי בלידור, טוב מה לעשות?
יש הרבה סיבות הוא חתיך וחמוד והכל… אז יצאתי איתו החוצה לנשום אויר טיילנו בחווה.
\"איזה מקום יפה\" אמר לידור, יווואו איזה מאמי.
\"כן נכון\" אמרתי.
\"אני…\" הוא התחיל לומר, מה??? כל כך מהר, אומיגד גם הוא התאהב בי?
\"אני צריך להשתין\" אמר, לא היה לו משהו אחר להגיד לי.
\"בוא השירותים זה שם\" אמרתי לו, והלכנו, הגענו לשירותים, בכניסה ראינו את דניאל, גם חתיך אבל פחות מלידור, בעצם שניהם רק שלידור יותר רגיש ועדין כזה.
\"תודה נטלי\" אמר לידור וניכנס להתפנות.
\"היי דניאל\" אמרתי והתישבתי לידו, הוא שיחק בסמארטפון שלו ולא התייחס.
\"אהלן\" אמר ביובש.
\"אז… מה אתה מתכוון לעשות בחווה?\" שאלתי ניסיתי להיות נחמדה אליו, הוא היה עצבני.
\"לאסוף ביצים, לא ידע\" אמר בעצבים, ואחר כך קם והלך.
\"מה הבעיה שלו?\" אמרתי אחרי שדניאל הלך.
\"הלוואי ואני הייתי יודע\" אמר לידור שהיה מאחורי.
\"טוב, בוא נעשה מלחמת מים\" אמרתי מנסה לשפר את האווירה, התחלתי להשפריץ מים.
\"נו מה את ילדה בת 3?\" שאל לידור, והחזיר לי מים לפרצוף.
~דניאל~
אנלא מבין מה אנחנו עושים כאן בכלל? מה כולה עשינו, עוד הנטלי הזאת חופרת, מעכשיו אני צריך לשכוח שהיה לי חבר, הוא יהיה איתה כל הזמן וישכח ממני.
~נועה~
\"דיי בבקשה\" צעקתי כשהוא בא לנשק אותי, שקודם כל ירד ממני, לא היה לי כבר כוח לזה שהוא עולה עלי.
\"נו מה הבעיה שלך?\" שאל, והמשיך לנסות, ואני המשכתי להתנגד.
\"רד ממנה\" שמענו לפתע צעקה, לא יכולתי לראות מי זה…


תגובות (1)

תמשיכייי????????????

24/02/2016 14:47
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך