אהבה בחווה פרק 7 חלק ב'

"איזה בית חולים הקרוב יש הרבה בתי חולים" ענה הנהג המזדיין. "הכי קרוב שיש" עניתי בעצבים. "מה הלחץ אתה חולה?" אמר והתחיל ליסוע, מה ניראלו?. "אמא ש'ך חולה" צעקתי עליו. "טוב סליחה רק זה ניראה לי מוזר שאתה לא יודע לאיזה בית חולים אתה רוצה" אמר בפחד. ככה צריך להיות שילמד מי אני.
*
כבר כמעט הגענו. "בן כמה אתה שאתה עם פה כזה מלוכלך" אמר הנהג. "מה זה עינינך סע בשקט" אמרתי בדיוק הגענו. "יאללה רד רד לי מהרכב" צעק הנהג. "פסדר פסדר בלי לחץ" עניתי באדישות. "רגע מה עם הכסף?! ילד חוצפן!" צעק אחרי שירדתי. "על זה אתה לא תקבל אפילו שקל!" אמרתי בהתגרות מחייך לעצמי. הנהג המסכן עזב את המקום בפרסה וטס מהאיזור.
נכנסתי לבית חולים. נקווה שלידור שם.
"אהלן מתוקה" אמרתי בחנפנות למזכירה בלובי. "היי חמוד" אמרה. "קראי לאבא שלך חמוד יא כ'חבה." אמרתי בשקט. "מה אמרת?" שאלה, וואה עלי רק שלא שמעה. "תעשי טובה בדקי לי אם יש כאן אחד בשם לידור…" אמרתי לה. "כן בקומה 5 מחלקת נוער" ענתה בקול הפקאצי שלה. " אה עוד משהו" צעקה אחרי. "מה?" הסתובבתי בלי חשק. "אם אתה רעב יש קפיטריה בקומה למטה" אמרה לי, חייכתי לה חיוך מאולץ ועליתי ללידור.
*
הגעתי לקומה, נכנסתי למחלקה והגעתי לחדר.
"פפפפ…איזה ריח של בית חולים" אמרתי כשנכנסתי לחדר. "זה באמת בית חולים חחח…" ענה לי קול. הבטתי לצד זאת היתה נטלי האחרונה שהייתי רוצה לראות עכשיו. "מה איתו?" שאלתי אותה והבטתי על לידור. הוא שכב במיטה בלי לזוז. "המצב שלו ישתפר בקרוב לפחות ככה אמרו לי" ענתה. "אה הא" אמרתי ועשיתי פרצוף יענו מבין.
לקחתי כיסא והתישבתי קרוב למיטה. היה שם קיסמים אז הכנסתי אחד לפה. אני עושה את זה כשאני עצבני ואין לי סיגריות.
"למה מקודם ברחת?" שאלה ס'עמק איזה חופרת. "אפשר שקט חבר שלי בבית חולים את לא מבינה?" אמרתי במבט עצבני. "להזכירך הוא גם חבר שלי" אמרה בהתגוננות. "עוד לא" אמרתי בכוונה לעצבן. "אם באת לריב אז אתה יכול ללכת אני כבר אגיד ללידור שהיית כאן" אמרה מי היא חושבת שהיא? "בדיוק התכוונתי ללכת" אמרתי בהתגוננות. "רגע…" אמרה כשהייתי כבר ליד הדלת. "אה?" הסטתי את מבטי לעברה. "למה נועה לא באה?" שאלה. כמעט שכחתי ממנה… "אה רציתי להספיק לבוא איתכם אז מיהרתי והיא לא יכולה לרוץ אז היא אמרה לי שהיא תשאר שם" אמרתי באדישות. "תגיד אתה נורמלי?" היא שאלה והתקרבה אלי יותר ויותר. "לגמרי למה?" אמרתי בחיוך. "זה לא ניראה ככה…" אמרה מביטה לתוך עיני. "אתה יודע עם מי השארת אותה שם?" שאלה סימנתי לה שלא. ואז ניזכרתי באותו בחור שעלה עליה היום מה אם הוא יבוא שוב? "אני הולך" אמרתי לנטלי ויצאתי בריצה מהחדר.
~נטלי~
דניאל חמוד לא?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך