אהבה בחווה פרק 8 גיל 14+

"סע סע לחוות…" אמרתי לנהג למזלי זה לא היה הנהג שהיה קודם. "אוקיי בחור, נוסע נוסע" אמר והתניע את המונית. תוך כמה דקות היינו בחווה. "זה היה מהיר" אמרתי לנהג. "20 ש"ח בבקשה" אמר הנהג והתעלם מדברי. "תכננתי לתת לך טיפ יותר גדול אבל הרסת חבל" הושתתי לנהג את הכסף בתוספת 3 שקל. "תודה לך על הטיפ" אמר וקרץ לי. "קרוץ לחברות ש'ך יא הומו" אמרתי הנהג הזעיף את פניו ונסע מהאזור. הגעתי לחווה הייתי די לחוץ לא ידע למה. חיפשתי את הבקתה שלנו ומצאתי אותה, נכנסתי פנימה. הייתי בטוח שאני אראה שוב את הבחור האמריקאי המזדיין.
אבל לא, הייתי די מופתע. אבל למה על המיטה שלי קיבינימט? נועה נרדמה לי על המיטה.
מצד אחד רציתי להעיר אותה, כאילו באיזה זכות היא ישנה על המיטה שלי? אבל אז נזכרתי וואלה הבחורה בהריון, צריך לתת לה לעשות מה שבאלה אחרת.. לא זוכר אנלא מקשיב לשיעורי טבע.
אבל המחשבה שהיא ישנה לי על המיטה.. איכס נו. אם לא הייתי כאן על עבודות שירות הייתי דופק אותה. או שבעצם לא.
~נועה~
שעתיים אחרי שדניאל יצא הייתי נורא עייפה ולא היה לי כוח ללכת לבקתה שלי, בכל זאת אני בסוף חודש שמיני. אז ניסיתי לישון על הספה זה לא היה נוח..
לאחר כמה דקות של מחשבה איפה אני אישן, החלטתי לישון על המיטה של דניאל, הוא יבין אותי.. או שלא? בכל אופן נרדמתי שם. התעוררתי לאחר כמה שעות, היה שעת אחר צהריים אבל עוד לא החשיך. דניאל היה בבקתה, מה הוא עושה כאן כל כך מוקדם הוא לא הללך ללידור? עוד הוא רדום על הספה, אוי מסכן בגללי הוא צריך לסבול את הסבל גב הזה. מקווה שנוח לו.. הבטתי בו הוא כזה מתוק כשהוא ישן.. אוי נו באמת נועה את בהיריון ואת עוד רוצה להתאהב במישהו שיכול לגרום לך לעוד היריון? תסתכלי עליו הוא עבריין! את לא יכולה להתאהב בו!. קול פנימי בתוכי אמר לי. אוי כמה שזה נכון, אבל אני לא מאוהבת בו אני סך הכל מרחמת עליו! וחוץ מזה אני לא כאן כדי להתאהב בו.. המחשבה של למה אני כאן גרמה לי לבכות.
"אך אם תתן לרגע לעבור היא לא תזכור שקנית לה משקה יקר במועדון…" היה צלצול. זה כנראה של דניאל נשכבתי במיטה מהר, ועשיתי את עצמי ישנה.
~דניאל~
עברו כבר שעתיים, התעוררתי על הספה. היה צלצול עניתי מהר.
"הלו" עניתי בעייפות. "איזו צרידות מושכת" ענה קול פקאצ'י. "מי זה?" עניתי ביובש. "מה זה מי זה? אתה לא מזהה?" ענתה בקול המום. "זאת סהר יא מהבול" ענתה בעצבים. "וואלה סהר מה קורה?" שאלתי באדישות. "הכל טוב, תגיד יש מצב ל… אתה יודע.." הבנתי למה הזונה הזאת מתכוונת. "תגידי את לא מעודכנת?" שאלתי. "מה זאת אומרת? נהייתה גייז?" שאלה מה ניראה לה? "אני לא בעיר" אמרתי באדישות מנסה להתעלם מדבריה שלא תחשוב שככה קונים אותי. "אין בעיה אני אבוא אליך" אמרה. "לא לא ניראה לי מצב" עניתי בביטחון, משחק אותה קשה להשגה. "מה השתנה דנדוש?" שאלה בפקאצ'יות. "כלום נו אני בעבודות שירות מרוצה?" אמרתי בחצי צעקה. "אוי סורי לא ידעתי אתה צריך משהו? עזרה?" אמרה בקול ציני. "אני צריך שקט אוקי יאללה בי" אמרתי ונתקתי. לפתע שמתי לב שנועה משחקת את עצמה ישנה. התקרבתי לראות אם זה באמת משחק, כשהייתי ממש קרוב היא התעטשה עליי.
"לא מספיק את ישנה לי במיטה, עכשיו את גם התעטשת עליי?!" שאלתי בחצי צעקה. היא 'פקחה את עיניה' כאילו שהן לא היו פתוחות לפני. "אני מצטערת" אמרה ולחייה האדימו. היא התיישבה במיטה, והרימה את שיערותיה מהפנים ומהצוואר ו.. תוך כדי שאני מסתכל שמתי לב ש.. יש לה היקי. "אתה רוצה לישון כאן?" שאלה תוך כדי שהיא עושה קוקו או איך שיקראו לדבר הזה. כנראה היא שמה לב שבהיתי בה.. "לא" אמרתי והסטתי את מבטי הצידה.
"אז היית רצינית בדברים האלה אה?" היא עשתה מבט לא מבין. "למה אתה מתכוון?" היא הביטה בי באי הבנה. הושטתי את ידי לצווארה ונגעתי בנשיכת האהבה שהייתה לה על הצוואר.
"מה אתה עושה?" היא הייתה ניראת מפוחדת מעט. "יש לך היקי" חייכתי בציניות. "באמת?" היא הביטה בי בתמיהה. "רגע תן לי להבין" היא אמרה והורידה את ידי מצווארה. "אתה חושב שהייתי זונה?" היא הייתה ניראת כועסת. "יש לך עוד סיבה?" הבטתי על הבטן שלה, וגם היא.
הדמעות בעיניה איימו לפרוץ בכל רגע. אני בטוח שאם היא היתה יכולה לרוץ היא היתה בורחת מכאן ממזמן. "כן יש לי סיבה יש לי הרבה סיבות" היא הביטה בעיני ודמעה זלגה מעיניה. "דברי.." סימנתי לה להתחיל לומר את דבריה והתישבתי על הספה. "זה לא אתה שלא רצית לשמוע את הסיפור כשלידור התעניין" וואלה נכון אני לא רציתי לשמוע, אבל אנלא הולך להצדיק אותה. "ועכשיו אני כן אוקי" אני ציני אני יודע אבל סתם מענין אותי לדעת מה הסיפור שלה.
"עזוב ניראה לי אני אלך" היא קמה ובאה לצאת. "אין לך לאן" סובבתי אותה אלי, הבטתי לתוך עניה והיא לשלי. "אני הולכת" היא שוב באה לצאת, חסמתי אותה עם גופי. "אז אתה מתכוון לתקוע אות כאן? איתך?" את החלק האחרון אמרה בלחש. "אם את מעדיפה להיות בחוץ לבד והאמריקאי הזה יאנס אותך אין לי בעיה, תהני" הושטתי את ידי אל עבר היציאה מסמן לה לצאת. "מה אכפת לך ממני בכלל" הביטה לתוך עיני. אני כולה לא רציתי שהאשמה תיפול עליי לא שאני דואג לה, אולי זה מה שהיא חשבה. "ביי" היא יצאה מהבקתה, שתלך להזדיין מצידי.
איזה תחת אש!
~נועה~
כאילו שאכפת לו ממני הוא סתם מנסה לפתות אותי. זה ממש לא הייעוד שלי כאן.
יצאתי מהבקתה, דניאל צדק האמריקאי עמד ליד הבקתה שלי. ניסיתי לא למשוך תשומת לב אבל הוא קלט אותי. הוא שרק לחברים שלו והם לא אחרו לבוא, רעדתי כולי. ג'סטין התקרב אלי הכניס את ידו לחולצתי ונגע בכתף שלי. הצתמררתי והסטתי את ידו ממני. אבל הוא וחבריו המשיכו לגוע בי ואפילו ניסו להפשיט אותי. "אם תעיזי לצעוק או לומר מילה אחת לא במקום זה הסוף שלך ושל התינוק" הדמעות זלגו מעיני, וג'סטין סטר ללחיי. "בבקשה לא" הוא סתם לי את הפה. וחבריו המשיכו לנסות. "תגידו אין לכם לב? היא בהיריון" שמעתי צעקה מאחורי.


תגובות (1)

פרק ארוך הפעם!

14/04/2016 20:23
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך