הזמן לכתוב לכתוב כשיש זמן
השתדלתי שיהיה ארוך.. *תגיבו *תדרגו *תשתפו *העיקר תהנווווו ????????????????????????????

אהבה בחווה פרק 9 מגיל 14+

השתדלתי שיהיה ארוך.. *תגיבו *תדרגו *תשתפו *העיקר תהנווווו ????????????????????????????

בס"ד!
דניאל? הוא בא להציל אותי! ניראה לי..
החברים של ג'סטין עזבו אותי, אבל עדיין עמדו קרוב, הם מנעו ממני לזוז. ג'סטין הביט בדניאל במבט קר ורצחני. \"הערס בא להציל את הפ'רחה אני מבין?\" ג'סטין אמר בציניות וחבריו צחקו. רציתי לבכות, אני! פ'רחה? לזה הוא משווה אותי? אני מניחה שגם דניאל ניפגע אבל אני חושבת שהוא רגיל לכינוי הזה, אבל בכל זאת זה פוגע. אפשר לחשוב שדניאל לא השווה אותי לזונה, אבל הוא בסך הכל ילד מסכן. דניאל וג'סטין הביטו זה לזה בעיניים, דניאל נתן לג'סטין דחיפה עם הכתף והגיע לכיווני. כאילו פשוט התעלם ממנו. \"יאללה נועה בו-…\" הוא נקטע על ידי אחד מחבריו של ג'סטין ששם לו רגל. \"דניאל!\" צרחתי כאשר הוא נחת על האדמה, רציתי לעזור לו אבל החברים של ג'סטין חסמו אותי. דניאל בא להרים את ראשו, אבל ג'סטין דחף אותו בחזרה לרצפה. ג'סטין חבט את ראשו של דניאל באדמה מספר פעמים. עד שג'סטין נעמד מעליו ומשך ראשו של דניאל לכיוונו, ראשו היה פצוע ונפתחה לו הגבה והוא נפצע בשפה. דם נזל מאפו. רציתי לבוא ולעזור לו אבל הם חסמו אותי.
\"הביאו את הבוגדת!\" חבריו של ג'סטין משכו אותי לעברו, הוא ירד מעל דניאל והתקרב אלי. \"את לא רוצה שאני אהרוג את החבר שלך נכון?\" הוא בטח חושב שהוא חולשה בשבילי, הבטתי על דניאל שניסה להפנות את מבטו אלי. \"הוא לא חבר שלי\" ג'סטין הביט בי לוודא אם אני דוברת אמת. לאחר מכן דחף אותי בעצבים על דניאל, דניאל נאנח בכאב. לא יכולתי לקום, ג'סטין וחבריו כבר עזבו את המקום. \"את לא יכולה לקום?\" שאל, ניסיתי להיעזר בכוחות עצמי. \"לא ממש\" המשכתי לנסות, הוא קם לאחר מאמצים. הוא הושיט לי את ידו המדממת, נעזרתי בה וקמתי. \"תודה, וסליחה\" הוא הביט בי למשך כמה שניות. \"לא היית צריכה לעזוב את הבקתה, אני ידעתי שזה מה שיקרה\" אמר בחצי צעקה ופניו הרצינו. השפלתי את מבטי. ודמעות זלגו מעיני. \"הם היו יכולים לפגוע בך\" אמר ברכות כאילו לא כעס קודם, הוא ניגב לי את הדמעות. \"אני מצטערת.. זה באשמתי וגם.. אתה כולך פצוע\" הבטתי בפצעיו, הוא היה פצוע בכל גופו. בגדיו נקרעו מעט. \"הייתי צריכה להקשיב לך תודה שסכנת את עצמך בשבילי\" ניסיתי לחייך. הוא התקדם לעבר הבקתה ואני אחריו. כל הדרך עברה בשתיקה, הוא הלך להכין את בגדי הלילה שלו, ונכנס למקלחת .
~דניאל~
נכנסתי למקלחת וחשבתי על כל מה שהיה היום, אני נלחמתי בשבילה?
איך שיחקתי אותה ידיד אחרי שג'סטין הלך.. או איך שהיא אמרה : 'תודה שסכנת את עצמך בשבילי'. היא עוד לא יודעת שאני כזה רק כי נטלי עשתה אותי השמרטף שלה, אבל גם אם היה קורה לה משהו כל האשמה עלי…
להה… פחחח רק לחשוב על זה זה מצחיק. אין אפילו התחלה של כיוון.
וחוץ מזה הבחורה בהיריון. ניקח אותה בתור ידידה.
איזה אחלה של גוף.. אפילו שהיא בהיריון, איך היה באלי לזיין אותה הלילה, אבל אני בניסיון כאן אם אני עושה משהו הכי קטן מטיסים אותי למוסד.. אבל זה שווה את זה.
*
פתחתי מעלי זרם מים קרים הפעם לא נהנתי כל המחשבות והפצעים, אחחחח קיבינימט הג'סטין הזה אני עוד אתנקם בו!
*
סיימתי את המקלחת שמתי בוקסר מכנס קצר, את המגבת שמתי על הצוואר כמו צעיף. דאודורנט ויצאתי מהמקלחת.
\"אפילו מראה לא היתה שם\" היא הביטה בי. \"כן, גם אצלנו אין\" היא המשיכה להתעסק בפלאפון שלה. \"יש לי עוד דם?\" היא סגרה את הפלאפון שלה, והביטה בי. היא הסיטה את מבטה הצידה, היא הביטה על גופי, בזמן הזה התקרבתי יותר ויותר…
היא החזירה את מבטה, היינו סנטימטר מנשיקה. היא לא היתה נראת מבסוטה כמו שחשבתי..
החזרתי את מבטי. \"כואב לך החתך?\" כנראה ניסתה לשנות נושא. \"ככה..\" עניתי ביובש והתיישבתי בצד השני של הספה. הרגשתי שהיא מביטה בי אבל לא הפנתי אליה מבט. הוצאתי את האייפון ושיחקתי משיעמום. \"א..אתה בבסדר\" הבטתי בה מחכה שתגיד משהו. \"אני בסדר\" החזרתי את מבטי לאייפון היינו מובכים אחד מהשני. \"דניאל..\" היא פיהקה. \"את יכולה לישון על המיטה שלי בינתיים\" היא חייכה, קמתי לקחת את התיק שלי ממעל המיטה שלי כדי שהיא תוכל לישון שם. \"צריכה עזרה?\" היא הנהנה לכן, הרמתי אותה. \"אמאאא הצילו מה אתה עושה?\" הנחתי אותה על המיטה. חזרתי לספה וחייכתי לעצמי.
~נועה~
דניאל כמעט נישק אותי! הוא כנראה שם לב שלא כזה התלהבתי.. על מה אני חושבת? זאת לא המטרה שלי כאן! אבל הגוף שלו.. כאילו מישהו סירטט אותו. מהפנט כל כך.. דיייייי נועה!
הוא הרים אותי למיטה, לאחר כמה דקות ששכבתי במיטה נרדמתי.
~דניאל~
נועה נרדמה, לבשתי בגדים ויצאתי החוצה הייתי חייב להרטיב את הגרון.
*
אחרי כמה דקות מצאתי קיוסק. \"מה בשבילך חמוד\" שאלה אותי המוכרת. \"בשבילך דניאל בשבילי שתיה\" היא הראתה לי איפה המקרר הלכתי והדבר הכי נורמלי שמצאתי שם היה מיץ לימון מוגז. \"יש לכם סיגריות?\" המוכרת הושיטה לי כמה דגמים לקחתי איזה קופסא לא משנה מה העיקר סיגריות. \"בן כמה אתה רק?\" שאלה המוכרת. \"זאת חקירה שאני אבין?\" היא הביטה בי ואני בה. \"אני מצטערת אלה הנהלים, אוקי אז אני אסתפק במה שאני רואה אתה ניראה מעל גיל 18\" חייכתי חיוך ציני. כמה שאני ניראה בוגר אני כולה בן 16. לקחתי מהמקרר של החנות בקבוק גדול של מינרלים. \"30 שקלים בבקשה.\" המוכרת סיימה לחשב את המוצרים. \"גנבים\" אמרתי בלחש בזמן שאני מוציא את הכסף. \"עוד משהו? לא שמעתי\" המוכרת לקחה מידי את הכסף. יצאתי משם וחזרתי לבקתה. הכנסתי את המינרלים למקרר, ופתחתי את המיץ לגמתי ממנו והוצאתי סיגריה. \"אתה לא יודע שאסור לעשן במקומות סגורים\" אמרה נועה בקול עייף. \"לא גדלתי על הכללים האלה מצטער\" אמרתי בציניות. \"הריח חונק אותי\" היא השתעלה. \"אני יוצא. נשענתי על הבקתה ועישנתי סגריה אחרי סגריה. התישבתי כשאני נישען על הבקתה.
-בוקר-
התעוררתי וראיתי למולי דמות מטושטשת של ילדה, או שזה רק אני..


תגובות (3)

פרק מושלםם❤️המשךךך…

16/04/2016 23:29

וואו אהבתי D:

16/04/2016 23:39

תודה מהממות שלי!!!!
אתן לא מבינות כמה חכיתי לתגובות!

17/04/2016 10:15
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך