אהבה בטעות פרק 1 : אני צריך זמרת

08/07/2015 556 צפיות 2 תגובות

ג'יסון יושב בבית על המחשב ומחתת באתר הקרויות משיחי כדי לחפש מישהי שהוא יוכל לשיר איתה בשיר החדש שלו . ג'יסון: אוף אוף … לא היא לא מתאימה היי! רגע מי זותי? ניראת לי מוקרת אההה יש היא זמרת קוראים לה ג'יס אחלה טוב חייב לדבר איתה . היי שמי ג'יסון את ודאי מכירה אותי אני זמר משיחי מהלהקה Building 429 אני מחפש מישהי שתוכל לשיר איתי את השיר החדש אני יודע שזה אתר הקרויות אבל אני מחפש רק מישהי ששרה לכן פניתי אלייך כי כתוב בקשרונות יודעת לשיר אוקי נירא לי זה טוב אני ישלח . ג'יסי: אה יש לי הודאה נירא ממי אוקי ג'יסון נהנהההה זמר … נהנה להקה .. מחפש … מישהיא שתשיר לא בשביל קשר .אוקיי אחלה נישמע טוב אוקיי נחזיר לו תשובה בטח שנחזיר זה הרי הזמר האהוב אלי אהההה היי ג'יסון קיבלתי את ההודאה אין לי בעיה לשיר איתך אבל צריך לתאם איפה להיפגש ומתי ולדעת אם אני בכלל מתאימה לך . ג'יסון: יש היא ענתה אוקי את גרה לא רחוק מימני לפי משכתוב במקום מגורים תני לי פרטים מדויקים ואני יכול להיות אצלך מחר ב12 בצהריים . ג'יסי: אוקי אני גרה ב רחוב ג'ורג וושינגטון 15 דירה 7 אני גם לא מחפשת קשר .


תגובות (2)

היי…
אהבתי מאוד את הסיפור/התוכן.
אבל יש כמה דברים שאם את/ה רוצה להצליח אז ככה:
1 . אומרים: חיטטתי ( ניראלי זה ממש מבלבל ). וגם כותבים הכרויות.
2 . לא כותבים ' אתזה' כותבים ' את זה'
בכללי מצפים פה לשפה גבוהה.
3 . כשמתפתח דו שיח עדיף להוסיף גרשיים (" ") זה ממש עוזר להבין מתי מדברים ומתי לא.
4 . כדאי גם להוסיף פסיקים. זה רק מוסיף.
5 . מתי שמעבירים נקודת מבט עדיף להדגיש את זה.
סליחה שחפרתי ואולי גם יצאתי מתנשאת . אבל זה ממש תורם לכך שיהיו קוראים . בהצלחה

08/07/2015 08:18

אוקי

08/07/2015 09:14
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך