פרק זה מכיל תוכן מיני , מבקשת לא לקרוא אם אינכם מעוניינים להיחשף לתוכן זה ו/ אם אינכם בגיל המתאים לכך .

אהבה בין אחים- פרק 3 (מכיל תוכן מיני)

08/08/2018 6644 צפיות אין תגובות
פרק זה מכיל תוכן מיני , מבקשת לא לקרוא אם אינכם מעוניינים להיחשף לתוכן זה ו/ אם אינכם בגיל המתאים לכך .

הייתי נורא עצבנית עליה אז הלכתי להתקלח , זרם המים היורד לאט לאורך גופי תמיד ידע איך להרגיע אותי, פתחתי את המים בעוצמה חלשה אבל רותחים וכיוונתי את הדוש מים על החזה שלי , תוך כדי החלו לעלות מחשבות רבות בראשי , התחלתי לחשוב קצת על היום .. לא , לא הגירושין של הוריי אלא על מיכאל , על כל בשכיבות שמיכה, כל המתח שהוא עשה איך שהוא מתבייש לחשוף את השרירים הסקסיים שלו והגוף שלו וואוו, הקוביות בבטן שלו ואיך שהוא הזיע יפה כזה!! (כן הזיע יפה כל הכבודה אמילי) הוא פשוט מדהים נאנחתי לעצמי .. שפתאום הרגשתי משהו מוזר שקורה לי בגוף , עצרתי את הזרם ושלחתי אצבעות ללמטה של הגוף שלי לראות מה זה ההרגשה המוזרה (והנעימה) הזאת , ״פאק״ אמרתי אחרי שהסתכלתי על אצבעותיי והבנתי שאני רטובה, (תרתי משמע) , למדנו על זה בשיעור חינוך מיני, הייתה לי הרגשה מוזרה שם כאילו חסר לי איזה חלק באיבר שיעשה אותו שם , כמו שהמורה הסביר לנו על חרמנות . לקחתי את הדוש והעלתי את העוצמה וכיוונתי לי לאזור המפשעה , זה היה נחמד אבל זה לא הספיק .. המורה הסביר לנו מה לעשות אם אנחנו מרגישים ״חרמנים״ , הוא אמר שיש שני דרכים לטפל בזה אוננות , ויחסי מין .. והאופציה השניה לא תקרה , לפחות לא עכשיו אני לא מתכוונת לאבד את בתוליי לגבר לפני גיל 18 ! אז החלטתי לנסות לאונן , קצת פחדתי כי לא עשיתי את זה לפני , אני ילדה טובה כזאת כבר הבנתם.. החלטתי לעשות את זה בחדר שלי , התנגבתי (ושיפשפתי את המגבת באיבר המין שלי) , הלכתי לחדר שלי שכבתי על המיטה והתחלתי לשפשף לשחק קצת עם הפות שלי ביד אחת ומשכתי את הדגדגן שלי , תוך כדי שביד השניה אני מושכת וצובטת את פטמותיי , מלטפת את השדיים שלי ומנערת אותם במהירות.. עצמתי עיינים ועדיין לא הרגשתי מסופקת , ניסיתי להחדיר אצבע אחת לתוך הכוס , בהתחלה היה לה קשה להיכנס אבל אחרי שפתחתי אותו היא נכנסה עד הסוף ואז התחלתי להזיז אותה שם בפנים ״פאקק זה כזה טובב״ חשבתי לעצמיבזמן שאני מסתכלת על התמונות של מיכאל , פשוט אוננתי עליו וזה היה מדהיםם!! חשבתי לעצמי , אם אוננות מרגישה כל כך טוב אז איך סקס מרגיש? דפיקה בדלת קטעה את מחשבותי .זה היה אור , הוא דפק ושאל אם אני יכולה להכין משהו לאכול (העצלן הזה כבר בן פאקינג 13 שילמד לבשל לעצמו!!) הוא פתח את הדלת שפתאום צעקתי לו ״אני מתלבששתתת״ והוא סגר מהר לפני שראה משהו , פיו . הלכתי להתלבש והכנתי לו משהו לאכול וצפינו בסרט , בערך בהתחלה רוי התקשר ואמר לי שהוא בשכונה שלי ואם הוא יכול לבוא , אור עלה למחשב ואמרתי לו שאני צופה בסרט אם באלו לבוא .. הוא אמר שהוא בדרך , אוקיי .הכנתי פופקורן ובדיוק רוי הגיע חיבקתי אותו וישבנו בסלון צפינו בסרט , היה ממש קר אז הבאתי לנו שמיכה כזאת וישבנו מכורבלים מתחת לשמיכה שהראש שלי עליו, זה היה סרט רומנטי (בדרך כלל אני צופה בסרטים מפחידים וסרטי מלחמה וכאלה אבל הוא ביקש שיהיה משהו רומנטי) הנחתי עליו את ראשי שבדיוק מיכאל התקשר , רוי ראה וראיתי שהוא התבאס , הוא התרחק קצת ממני וראיתי (מיכאל ורוי שונאים אחד את השני) לא רציתי לבאס אותו , הוא כזה חמוד אז סיננתי את מיכאל . יכולתי להרגיש את האושר שלו שלחצתי למיכאל על ״נתק״ , שמתי את ראשי על האזור בין הכתף לחזה שלו ופשוט הרגשתי את הלב שלו על מאתיים , הוא ליפף את זרועו סביבי וליטפתי את הזרוע השרירית שלו . באתי להזיז את היד ופתאום העפתי אותה והיא נגעה באיבר המין שלו , הוא הסתכל עליי בחיוך מתחרמן כזה , ״תשכח מזה״ אמרתי לו בחיוך ואז הוא אמר בסרקזם מוחלט ״תאמיני לי זה לא יפריע למיכאל״ צחקקתי ונתתי לו נשיקה ידידותית על הלחי , הוא טיפה התלהב אבל ניסה להסתיר ואמר בצחוק ״ לא פייר את כבר הדלקת אותי״ והחלטתי לעשות לו דווקא אז הרמתי את החולצת פיג׳מה והראיתי לו את השדיים שלי, (הציצי שלי לא כזה גדול שלא תחשבו אבל זה היה מספיק בשביל להתגרות בו) וישר החזרתי אותה הוא היה בהלם לשניה ואז הוא עצר את הסרט וגרר אותי לחדר שלי , אמרתי לו שאין מצב שאני עושה את זה לפני גיל 18 , הוא אמר ״ לא תכננתי לעשות את זה עכשיו אבל אם כבר מדברים, עם מיכאל היית עושה בכל גיל נכון??״ הסתכלתי עליו מעט המומה וחשבתי לעצמי , הוא צודק .. הוא שוב שאל אותי , נכון? הייתי חייבת להוציא את עצמי מהשאלה הזאת אז התקרבתי אליו שמתי לו אצבע על הפה והשתקתי אותו , נצמדתי לגופו החם וליטפתי אותו מעט .. הוא לחש לי בתקווה ״אנחנו באמת עושים את זה?״…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה