אהבה במחנה קיץ ~ פרק 13

אחרי כמה שניות של שקט הוא אמר:
"זאת את.." 
"מה אני?" נבהלתי.
"את האחת.." אמר ולא ידעתי איך להגיב.
"את לא הולכת להגיד משהו..?" שאל אחרי כמה שניות שראה שאני לא עונה.
"כמה זמן זה ככה?" שאלתי תוך כדי שראשי היה מורכן.
"הרבה.. בעצם לא ממש הרבה.. פחות או יותר שנה.." אמר.
"אז למה לא עשית כלום עם זה?" שאלתי.
"לא יודע.. כנראה שפחדתי.. האומץ הגיע עכשיו כי הבנתי שאם לא עכשיו אז לעולם לא. הספיק לי לראות אותך ואת לירון ביחד באותו יום בסרט, ממש קינאתי אז.. נפרדתי ממנה.. ועכשי ואני אומר לך את זה.." אמר.
"אני לא יודעת מה לומר לך.." אמרתי.
"הבריכה סגורה.." שמענו קריאה מאחורינו ושנינו הסתובבנו.
פאק! זה לירון!
"אני הולך לישון.. נדבר מחר.." אמר דור ונתן לי נשיקה על הלחי, ארוכה מתמיד. הריח שלו, של הבושם הזה שאני כ"כ אוהבת.. אחח \ :
"לילה טוב.." אמרתי. הוא הסתכל עליי לכמה שניות והלך.
אחרי כמה שניות, נאנחתי עמוקות וקמתי. לירון עמד מולי והתקרב לכיווני.
"תיראי.. אני אוהב אותך.. אבל אל תשחקי בי, אם את רוצה אותו לכי אליו. אבל רק אל תשחקי בי, זה לא בשבילי.." אמר.
"רק דיברנו.." אמרתי.
"לילה טוב קים" אמר והלך. תפסתי בידו וקירבתי אותו אליי.
"רק דיברנו.. אתה יודע שאני אוהבת אותך.." אמרתי. הוא הסתכל עליי כמה שניות ונישק אותי.
"אני קנאי.. מאוד.. אל תגרמי לי לקנא" אמר ונישק אותי במצח.
"יש לי רעיון טוב.." אמר.
"מה?" חייכתי.
הוא הלך לכמה שניות ואז חזר עם שלט כזה מוזר ושמיכה.
"תיראי את האנגלים האלה, יש להם טכנולוגיה מדהימה שזה משהו", צחק ושם את השמיכה על המיטת שיזוף. הוא לחץ על כמה כפתורים בשלט ולפתע נסגר מעלינו גג שחור ובצדדים נפתחו קירות שחורים והיינו רק אנחנו, בתוך החושך.
"מה זה?" נבהלתי.
"תירגעי. סגרתי את הבריכה. אני ואת נישן פה הלילה, ביחד.. מה את אומרת?" חייך.
"לירון חברות שלי יתחילו לחשוד ו.. לא יודעת.." אמרתי.
"הוא לקח לי את הפלאפון מהיד ואחרי שניות החזיר אותו.
"מה עשית?" שאלתי והסתכלתי על הצג.
היה כתוב 'הודעה: בנות, אני לא יחזור לישון הלילה בחדר. אל תדאגו לי אני בסדר גמור ניפגש מחר בחדר האוכל'.
"אוי ניראה לך שהן לא יחשדו?" צחקתי.
"סמכי עליי בובה.." אמר ונישק אותי. תוך כדי הנשיקה הרגשתי משהו מוזר וקלטתי אותו מנסה להרים לי את החולצה.
"לירון.." התרחקתי.
"אני מצטער.. את צריכה להבין שאני לא רגיל למצב הזה.. את עדיין ילדה ואני כבר גבר ו.. לא יודע.. שנינו צריכים להתרגל לזה" אמר.
"גם אני לא רגילה למצב הזה.. זה לא אומר שאתה צריך לעשות דברים כאלה… אם אתה אוהב אותי באמת לא היית מנסה אפילו.. אין לך שום זכות לגעת בי בלי רשותי.. במיוחד לא בצורה כזאת.. לירון אני חוזרת לישון בחדר" התעצבנתי.
"קימי אני מצטער.. אני מבטיח לא לגעת בך כל הלילה. אני רק רוצה לישון איתך מחובק.." אמר. הוא הוריד את הסווצ'ר שלו ושם עליי.
"בואי.." אמר ונשכבנו שנינו מחובקים חזק חזק על המיטה הצרה מול הבריכה.. התכסנו בשמיכה שהוא הביא ונרדמנו.

6 תגובות ממשיכה <3


תגובות (2)

תמשיכי ♥

15/01/2014 09:01

הללואי היא תהיה עם דור
תמשיכי

15/01/2014 10:07
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך